- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2009 | Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2010-2015 | Yüksek Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ) |
2016-2022 | Doktora | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2022- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2017-2022 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Study of Primary School Mathematics Teacher Candidates Scores Received in Calculus-I Course According to the Updated Program: The Derivative Concept Sampling EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | The Effect of Using Cryptology on Understanding of Function Concept EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
3 | Investigation of the Teacher Self-Efficacy Beliefs of Math Teachers PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,GÜLTEKİN MÜCAHİT , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Sciences , 2018 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Basılı |
4 | Matematik Öğretmenlerinin Matematiğin Öğretimi ve Öğrenimine İlişkin İnanışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2017 Ulusal Hakemli Eğitim Bilimleri İndeksi Basılı |
1 | The Effect of Using Cryptology on Understanding of Function Concept EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
2 | Investigation of the Teacher Self-Efficacy Beliefs of Math Teachers PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,GÜLTEKİN MÜCAHİT , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Sciences , 2018 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Basılı |
1 | Study of Primary School Mathematics Teacher Candidates Scores Received in Calculus-I Course According to the Updated Program: The Derivative Concept Sampling EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Matematik Öğretmenlerinin Matematiğin Öğretimi ve Öğrenimine İlişkin İnanışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2017 Ulusal Hakemli Eğitim Bilimleri İndeksi Basılı |
1 | Matematik öğretmenlerinin öğretmen öz-yeterlik inançlarının incelenmesi PEKER MURAT,GÜLTEKİN MÜCAHİT,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:1st International Education Research and Teacher Education Congress Uluslararası Özet bildiri |
2 | Öğretmen adaylarının birinci dereceden bir bilinmeyenli denklem ve çözümleri hakkındaki kavramsal bilgilerinin incelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:1st International Education Research and Teacher Education Congress Uluslararası Özet bildiri |
3 | Matematik öğretmenlerinin matematiğin öğretimi ve öğrenimine ilişkin inanışlarının incelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:1st International Education Research and Teacher Education Congress Uluslararası Özet bildiri |
4 | İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının ikinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler hakkındaki kavramsal bilgilerinin incelenmesi PEKER MURAT,TÜRKMEN MUHAMMED RECAİ,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research Uluslararası Özet bildiri |
5 | - Zekâ Oyunları Dersinde Akıl Yürütme ve İşlem Oyunları Ünitesinde OynatılanOyunlar ve Bu Oyunların Seçilme Sebeplerinin İncelenmesi TAŞYARAN SELİN,EROL RAMAZAN,SAYGI ELİF , Yayın Yeri:IV. International EurasianEducational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
6 | Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik kaygılarının öğrenme stillerine göre incelenmesi PEKER MURAT,ULU MUSTAFA,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences Uluslararası Özet bildiri |
7 | Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik tutum ve matematik kaygılarının öğrenme stillerine göre farklılığının incelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education Uluslararası Özet bildiri |
8 | 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Kaygılarının Cinsiyete Göre Farklılığı PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
9 | Türkiye’deki Zekâ Oyunları ile Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması EROL RAMAZAN,SAYGI ELİF , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
10 | Felsefe Grubu Öğretmenliği Formasyon Programına Başvuru Yapan Öğrencilerin Değerlendirilmesine Farklı Bir Bakış TÜRKMEN MUHAMMED RECAİ,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education 2018 Uluslararası Özet bildiri |
11 | Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültelerinde Dereceye Giren Mezunların Tespitine İlişkin Görüşleri TÜRKMEN MUHAMMED RECAİ,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education 2018 Uluslararası Özet bildiri |
12 | İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Hakkındaki Metaforları PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK , Yayın Yeri:III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
13 | Farklı Sınıf Seviyesindeki İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenlere Yönelik Algılarının İncelenmesi PEKER MURAT,GEÇİCİ MEHMET ERTÜRK,EROL RAMAZAN , Yayın Yeri:III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
1 | Matematik Öğretim Kaygısı Ölçeğinin Revizyonunun Geliştirilmesi Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Genel Matematik 1 | Türkçe | 2 |
2021-2022 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Matematiğin Temelleri 1 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Oyunla Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Kültür ve Matematik | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Ortaokul Matematiğinde Zeka Oyunları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Matematik | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Kültür ve Matematik | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Oyunla Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Genel Matematik 1 | Türkçe | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | FEYZA FATMA KOLCU | Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematik Öğretmenlerinin ve Matematik Eğitimcilerinin Matematik Eğitiminde Yapay Zeka Kullanımına ilişkin Görüşlerinin İncelenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2022- | Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2022- | Bölüm Başkan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI , İlköğretim Matematik Öğretmeni 2011 - 2017 |