- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Ödüller
- Üyelikler
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2008 | Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ |
2008-2010 | Yüksek Lisans | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ (YL) (TEZLİ) |
2010-2014 | Doktora | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2020- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2015-2020 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2009-2015 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Hayat Bilgisi Öğretimi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , KASAPOĞLU KORAY,1 |
2 | Değişen Dünyada Eğitim Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , UYANIK ÖZGÜN,KASAPOĞLU KORAY,1 |
3 | Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,1 |
4 | Eğitimde Proje Hazırlama Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,1 |
5 | Eğitimde Proje Hazırlama Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,1 |
6 | Eğitimde Proje Hazırlama Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,1 |
7 | Eğitimde Proje Hazırlama Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,1 |
8 | Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,DİDİN MELEK,1 |
9 | Eğitim Psikolojisi Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , KASAPOĞLU KORAY,2 |
10 | Eğitim Felsefesi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim , KASAPOĞLU KORAY,1 |
11 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi: Okul Öncesinden Ortaöğretime STEM, STEAM ve E-STEM Uygulamalarıyla Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim , KASAPOĞLU KORAY,1 |
1 | An investigation of the effect of TPRS on vocabulary acquisition among third graders BULAN NURDAN, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies , 2021 |
2 | A Meta-Synthesis Research on Knowledge of Pre- and In-Service Science Teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Journal of Turkish Science Education , 2021 |
3 | Seventh Graders’ Learning Strategies and Achievement Goal Orientations as Predictors of Their Achievement in Social Studies DİDİN MELEK, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2021 |
4 | Examining change in perceptions of science teachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 |
5 | Öğretmenlere Yönelik Algılanan Eğitim Programı Okuryazarlığı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Geçerleme Çalışması KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 |
6 | The effect of intellectual development on approaches to learning: A study of Perry’s model with pre-service teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje , 2020 |
7 | The Intellectual Demands of the Intended Chemistry Curriculum in Czechia, Finland, and Turkey: A Comparative Analysis Based on the Revised Bloom’s Taxonomy ELMAS RIDVAN,RUSEK MARTIN,LINDELL ANSSI,NIEMINEN PASI,KASAPOĞLU KORAY,BİLEK MARTIN , Yayın Yeri: Chemistry Education Research and Practice , 2020 |
8 | Life Skills as a Predictor of Psychological Well-Being of Pre-Service Pre-School Teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY,DİDİN MELEK , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 |
9 | What Difference does Placement School Make? Contribution of School Characteristics to Professional Growth of Pre-Service Teachers KASAPOĞLU KORAY,YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri: Journal of Qualitative Research in Education , 2018 |
10 | Teachers perceptions of constructivist curriculum change as a predictor of their perceptions of the implementation of constructivist teaching learning activities YILDIRIM ALİ,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Asia Pacific Education Review , 2015 |
11 | A review of studies on school experience and practice teaching in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education , 2015 |
12 | The objectives of disaster education from teachers’ perspectives ERDUR BAKER ÖZGÜR,KASAPOĞLU KORAY,YILMAZ ELANUR , Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences , 2015 |
13 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2014 |
14 | A Logistic Regression Analysis of Turkey s 15 yearolds Scoring above the OECD Average on the PISA 09 Reading Assessment KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory Practice , 2014 |
15 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Öğretmen Eğitimcilerinin Özellikleri KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2013 |
16 | Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlik inançlarını yordayan bir faktör olarak yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumları Afyonkarahisar ili örneği KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2012 |
17 | Liking of Children as a Predictor of Attitudes toward Children s Rights KASAPOĞLU KORAY,AKYOL TUĞÇE , Yayın Yeri: New Educational Review , 2012 |
18 | PISA da Fin başarısının nedenleri ve nasılları ÇOBANOĞLU RAHİME,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education , 2010 |
1 | An investigation of the effect of TPRS on vocabulary acquisition among third graders BULAN NURDAN, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies , 2021 |
2 | A Meta-Synthesis Research on Knowledge of Pre- and In-Service Science Teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Journal of Turkish Science Education , 2021 |
3 | Seventh Graders’ Learning Strategies and Achievement Goal Orientations as Predictors of Their Achievement in Social Studies DİDİN MELEK, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2021 |
4 | Examining change in perceptions of science teachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 |
5 | The effect of intellectual development on approaches to learning: A study of Perry’s model with pre-service teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje , 2020 |
6 | The Intellectual Demands of the Intended Chemistry Curriculum in Czechia, Finland, and Turkey: A Comparative Analysis Based on the Revised Bloom’s Taxonomy ELMAS RIDVAN,RUSEK MARTIN,LINDELL ANSSI,NIEMINEN PASI,KASAPOĞLU KORAY,BİLEK MARTIN , Yayın Yeri: Chemistry Education Research and Practice , 2020 |
7 | Life Skills as a Predictor of Psychological Well-Being of Pre-Service Pre-School Teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY,DİDİN MELEK , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 |
8 | Teachers perceptions of constructivist curriculum change as a predictor of their perceptions of the implementation of constructivist teaching learning activities YILDIRIM ALİ,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Asia Pacific Education Review , 2015 |
9 | A review of studies on school experience and practice teaching in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education , 2015 |
10 | A Logistic Regression Analysis of Turkey s 15 yearolds Scoring above the OECD Average on the PISA 09 Reading Assessment KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory Practice , 2014 |
11 | Liking of Children as a Predictor of Attitudes toward Children s Rights KASAPOĞLU KORAY,AKYOL TUĞÇE , Yayın Yeri: New Educational Review , 2012 |
12 | PISA da Fin başarısının nedenleri ve nasılları ÇOBANOĞLU RAHİME,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education , 2010 |
1 | Öğretmenlere Yönelik Algılanan Eğitim Programı Okuryazarlığı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Geçerleme Çalışması KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 |
2 | What Difference does Placement School Make? Contribution of School Characteristics to Professional Growth of Pre-Service Teachers KASAPOĞLU KORAY,YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri: Journal of Qualitative Research in Education , 2018 |
3 | The objectives of disaster education from teachers’ perspectives ERDUR BAKER ÖZGÜR,KASAPOĞLU KORAY,YILMAZ ELANUR , Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences , 2015 |
4 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersindeki Öğrenme Ortamının Karma Yöntem İle Değerlendirilmesi KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2014 |
5 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözüyle Öğretmen Eğitimcilerinin Özellikleri KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2013 |
6 | Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlik inançlarını yordayan bir faktör olarak yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumları Afyonkarahisar ili örneği KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2012 |
1 | Perceived Curriculum Literacy for Teachers: A Scale Development and Validation Study KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:EAPRIL 2018 Conference |
2 | Türkiye’de Ortaöğretim Programlarına Yönelik Lisansüstü Araştırmalarda Son 10 Yılın Metodolojik ve Tematik Eğilimlerine Genel Bakış KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
3 | A metaphorical analysis of primary school teachers’xx perceptions of financial literacy KASAPOĞLU KORAY,DİDİN MELEK , Yayın Yeri:V. International Eurasian Educational Congress |
4 | Okul Öncesi Çocuklarının Okul Bahçesine İlişkin Algıları: Bir Fenomenolojik Çalışma UYANIK ÖZGÜN,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi |
5 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişki DİDİN MELEK,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi |
6 | STEM Eğitiminin Öğretmenlerin STEM Farkındalıklarına Etkisi: Bir Karma Yöntem Çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi |
7 | Sosyal Bilgiler Dersi İçin Öğrenme Stratejileri Ölçeği: Bir Ön Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması DİDİN MELEK,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
8 | Intellectual development and understandings of nature of science: An investigation of Perry’s model withpre-service science teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:4th International Eurasian Educational Research Congress |
9 | The meaning and teachers’ lived experiences of curriculum literacy: A phenomenological study KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research 2017 |
10 | Eğitim Programı Yönelimlerinin Yordayıcısı Olarak Öğretim İnançları: Öğretmen Eğitimi Açısından Doğurguları KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
11 | An analysis of field placement schools in Turkey Pre service classroom teachers perceptions KASAPOĞLU KORAY,YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri:The 15th International Symposium of Primary School Teacher Education |
12 | The effect of intellectual development on approaches to learning a study of the Perry model with pre service teachers in Turkey KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:The 4th International Congress on Curriculum and Instruction |
13 | A qualitative analysis How is elementary reading and writing curriculum constructed by first graders KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:World Conference on Educational Sciences |
14 | Sınıf öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmen eğitimcilerinin özellikleri DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri:11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu |
15 | Facilitators and distractors of effective learning Perceptions of middle school students teachers and parents KASAPOĞLU KORAY,YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri:The 3rd International Congress on C&I |
16 | Research informs practice in teacher education A review of the last 15 years literature ÇOBANOĞLU RAHİME,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction |
17 | Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumlarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlik inançlarını yordama gücü DUBAN NİL, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı |
18 | Fen ve teknoloji öğretimi dersinde oluşturulan yapılandırmacı öğrenme ortamının değerlendirilmesi DUBAN NİL, YÜKSEL ASLI, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu |
19 | Evaluation of disaster education objectives in perspectives of teachers YILMAZ ELANUR, KASAPOĞLU KORAY, ERDUR BAKER ÖZGÜR , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research, Bahcesehir University, Istanbul, Turkey |
20 | A canonical analysis of pre service teachers learning approaches and assessment preferences KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research, Bahcesehir University, Istanbul, Turkey |
21 | Analysis of Curriculum and Instruction M Sc Program in the department of educational sciences at a university CEYLANDAĞ RANA, CİHAN TUĞBA, KASAPOĞLU KORAY, KOÇER ECE, ÖZBEK GÖKÇEN , Yayın Yeri:The Applied Education Congress |
22 | Teachers perception of constructivist curriculum change as a predictor of their implementation of constructivist teaching learning activities in class YILDIRIM ALİ, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:The 2012 AERA Annual Meeting, Vancouver, British Columbia, Canada. |
23 | Attitude toward change as a predictor of perceptions of constructivist curriculum change KASAPOĞLU KORAY, YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri:1st International Congress on Curriculum and Instruction |
24 | Being a primary school teacher in rural areas of Turkey A pilot needs assessment study KASAPOĞLU KORAY, ÇOBANOĞLU RAHİME , Yayın Yeri:2nd International Congress of Educational Research |
25 | A needs assessment study Mentor teachers competencies with the expectations of student teachers KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu |
26 | Öğretmen Adaylarının Öz-Yönetimli Öğrenme Becerilerini Yordayan Faktörler UYAR DERYA,YOLAL HASAN,KIZILGÖL TUĞÇE ZEHRA,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:3rd International Congress on Science and Education |
27 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Öğretmenlerine ve Uygulama Öğretim Elemanlarına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi KIZILGÖL TUĞÇE ZEHRA,UYAR DERYA,YOLAL HASAN,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:3rd International Congress on Science and Education |
28 | A Comparative Analysis of the High School Chemistry Curriculum Objectives in Czechia and Turkey based on the Revised Bloom’s Taxonomy ELMAS RIDVAN,RUSEK MARTIN,BİLEK MARTIN,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:International Conference New Perspectives in Science Education |
29 | Devlet ve Özel Anaokullarına Devam Eden Çocukların Yardımseverlik Değerine İlişkin Algılarının Karşılaştırılması AKYIL ZUHAL,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve TeknolojiSempozyumu |
30 | Using Narrative Interviews to Understand the Use of Teacher Knowledge in Teaching Practices KASAPOĞLU KORAY,YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research (ECER) 2019 |
31 | Comparing Metaphorical Perceptions of Elementary School Teachers and Science Teachers about the STEM Approach to Education KASAPOĞLU KORAY,AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International STEM Education Conference, Istanbul |
32 | Relationships among seventh graders’ achievement goal orientations, learning strategies and achievement in social studies DİDİN MELEK,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019) |
33 | Science and social studies teachers’ perceptions of innovative thinking, a major 21st century skill UYAR DERYA,KIZILGÖL TUĞÇE ZEHRA,KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019) |
34 | Türkiye’deki Fen Bilimleri/Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin veÖğretmen Adaylarının Bilgisi Üzerine Bir Meta-Sentez Araştırması KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ 1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ |
35 | An Analysis of the Critical Objectives of the Eighth-Grade Curriculum in Turkey amid the COVID-19 Pandemic KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021 Çevrimiçi) |
36 | Restructuring Primary Teacher Education: A Document Analysis on Recent Curriculum Changes in Turkey KASAPOĞLU KORAY, YILDIRIM ALİ , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research 2021, Geneva, Switzerland (online) |
37 | Teachers for All: An Assessment of the Professional Needs of Elementary Teachers Based on Culturally Relevant Pedagogy AKIN SABUNCU SİBEL, KASAPOĞLU KORAY , Yayın Yeri:European Conference on Educational Research 2021, Geneva, Switzerland (online) |
1 | Öğretmenlere Yönelik Algılanan Eğitim Programı Okuryazarlığı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Ve Geçerleme Çalışması Yürütücü Bu çalışmanın amacı, öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlığına ilişkin algılarını ölçen, iyi psikometrik özelliklere sahip bir ölçme aracı geliştirmek ve geçerlemektir. Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
2 | Program Okuryazarlığının Anlamı ve Program Okuryazarlığına İlişkin Öğretmenlerin Yaşadıkları Deneyimler: Fenomenolojik Bir Çalışma Yürütücü Kariyer Destek Projesi (16.KARİYER.164) Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | Dönem Projesi | Türkçe | |
2016-2017 | Yönlendirilmiş Çalışma (Danışmanlık) | Türkçe | |
2015-2016 | Yönlendirilmiş Çalışma (Danışmanlık) | Türkçe | |
2016-2017 | Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | |
2015-2016 | Seminer | Türkçe | |
2015-2016 | Tez Hazırlık Çalışması | Türkçe | |
2015-2016 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | |
2016-2017 | Tez Hazırlık Çalışması | Türkçe | |
2016-2017 | Tez Çalışması | Türkçe | |
2016-2017 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | |
2017-2018 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | |
2017-2018 | Tez Hazırlık Çalışması | Türkçe | |
2017-2018 | Tez Çalışması | Türkçe | |
2017-2018 | Dönem Projesi | Türkçe | |
2017-2018 | Eğitimde Nitel Araştırmaya Giriş | Türkçe | |
2017-2018 | Öğretim Modelleri | Türkçe | |
2017-2018 | Öğretim Programlarının Felsefesi | Türkçe | |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | |
2016-2017 | Program Geliştirme (Seçmeli Meslek Bilgisi Dersi) | Türkçe | |
2016-2017 | Araştırma Projesi II | Türkçe | |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | |
2016-2017 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | |
2016-2017 | Öğretim Programlarının Felsefesi | Türkçe | |
2016-2017 | Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | |
2017-2018 | Program Geliştirme | Türkçe | |
2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | |
2017-2018 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | |
2016-2017 | Öğretim Modelleri | Türkçe | |
2016-2017 | Program Geliştirme | Türkçe | |
2016-2017 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | |
2016-2017 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | |
2015-2016 | Program Geliştirme (Seçmeli Meslek Bilgisi Dersi) | Türkçe | |
2015-2016 | Eğitimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | |
2015-2016 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | |
2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | |
2015-2016 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | |
2018-2019 | Program Geliştirme | Türkçe | |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | |
2018-2019 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | |
2018-2019 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | |
2018-2019 | Öğretim Kuramları | Türkçe | |
2018-2019 | Program Modelleri | Türkçe | |
2018-2019 | Program Geliştirme | Türkçe | |
2018-2019 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | |
2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | |
2018-2019 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | |
2018-2019 | Eğitimde Nitel Araştırmaya Giriş | Türkçe | |
2018-2019 | Öğretim Programlarının Felsefesi | Türkçe | |
2019-2020 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | |
2019-2020 | TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2019-2020 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2019-2020 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | |
2019-2020 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | |
2019-2020 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | |
2019-2020 | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Türkçe | |
2019-2020 | EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMAYA GİRİŞ | Türkçe | |
2019-2020 | ÖĞRETİM MODELLERİ | Türkçe | |
2019-2020 | ÖĞRETİM PROGRAMLARININ FELSEFESİ | Türkçe | |
2020-2021 | YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA (DANIŞMANLIK) | Türkçe | |
2020-2021 | DÖNEM PROJESİ | Türkçe | |
2020-2021 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2020-2021 | TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2020-2021 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | |
2020-2021 | SEMİNER | Türkçe | |
2020-2021 | YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA (DANIŞMANLIK) | Türkçe | |
2020-2021 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2020-2021 | TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI | Türkçe | |
2020-2021 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | |
2020-2021 | SEÇMELİ MB PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | |
2020-2021 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | |
2020-2021 | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETİM KURAMLARI | Türkçe | |
2020-2021 | PROGRAM MODELLERİ | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | |
2020-2021 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | |
2020-2021 | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | |
2020-2021 | EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMAYA GİRİŞ | Türkçe | |
2020-2021 | ÖĞRETİM MODELLERİ | Türkçe |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2021 | ALİ KÜÇÜKÇINAR | İngilizce Öğretmenlerinin "Kritik Konu ve Kazanım" Algıları ile İlkokul 4. Sınıf İngilizce Ders Programının Kritik Konu ve Kazanımlarına İlişkin Görüşleri |
2020 | CANSU İÇDİ | İlkokul öğrencilerinin ve öğretmenlerinin başarıya, başarısızlığa, başarı ve başarısızlık korkusuna ilişkin metaforik betimlemeleri |
2020 | HASAN YOLAL | Öğretmen Adaylarının Entelektüel Gelişim Düzeylerinin Çevrimiçi Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma |
2020 | NURULLAH ARIÇAM | Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmenlik İnançları İle Program Özerklikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi) |
2020 | FATMA PEKTAŞ | Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitim Programı Okuryazarlıkları ile Öğretim Programına Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi) |
2020 | ULVİYE YER | Lise Öğrencilerinin Almanca Öğrenme Stratejileri ile Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Erciş İlçesi Örneklemi) |
2019 | TUĞÇE ZEHRA KIZILGÖL | 2050 Yılında Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olmak: Bir Delphi Çalışması |
2019 | ZUHAL AKYIL | STEM UYGULAMARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL BİLİMSEL SÜREÇ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ |
2019 | NURDAN BULAN | Tüm fiziksel tepki-öykü anlatma (TFT-Ö) yönteminin üçüncü sınıf öğrencilerinin yabancı dilde kelime edinimine etkisinin incelenmesi |
2019 | MELEK DİDİN | Yedinci sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler odaklı başarı yönelimleri, öğrenme stratejileri ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar örneklemi) |
2017 | ESRA OĞUZHAN | İngilizce hazırlık öğrencilerinin entelektüel gelişimlerinin dil öğrenme stratejileri üzerindeki etkisi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2021- | Enstitü Müdür Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2020- | Bologna Koordinatörü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | REKTÖRLÜK |
2018- | Kalite Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2018-2020 | Fakülte Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2018- | Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2017- | Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Projeleri Alt Komisyonu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | TÜBİTAK Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı Yayın Teşvik Ödülü 2016 TÜBİTAK Kamu TÜRKİYE |
2 | Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı Yayın Teşvik Ödülü 2015 TÜBİTAK Kamu TÜRKİYE |
3 | Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı Yayın Teşvik Ödülü 2014 TÜBİTAK Kamu TÜRKİYE |
4 | Ders Performans Ödülü 2012 ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Üniversite TÜRKİYE |
5 | Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı C1 tipi Yayın Teşvik Ödülü 2011 TÜBİTAK Kamu TÜRKİYE |
6 | Ders Performans Ödülü 2010 ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Üniversite TÜRKİYE |
7 | Öğrenci Başarı Ödülü 2008 HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Üniversite TÜRKİYE |