- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üyelikler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2011 | Lisans | BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2012-2014 | Önlisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | BİTKİSEL VE HAYVANSAL ÜRETİM BÖLÜMÜ |
2012-2015 | Yüksek Lisans | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ) |
2015-2020 | Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2013- | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme , KOYUNCU MAHMUT SAMİ 1 |
2 | Sınıf İçi Öğrenmeleri Ölçme ve Değerlendirme: Kavram ve Uygulamalar Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme , KOYUNCU MAHMUT SAMİ 1 |
3 | Eğitimde Veri Madenciliği ve Bilgisayar Uygulamaları Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme , KOYUNCU MAHMUT SAMİ 1 |
4 | Farklılıkları Birleştir: Özel Eğitime Multidisipliner Yaklaşım Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme , KOYUNCU MAHMUT SAMİ 1 |
1 | Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models KOYUNCU MAHMUT SAMİ, ŞATA MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Assessment Tools in Education , 2023 Uluslararası Hakemli ESCI, ERIC Elektronik |
2 | Bilişsel Tanı Modellerinde Madde Düzeyinde Tanımlanmış En Uygun İndirgenmiş Modelinin Belirlenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ, TAN ŞEREF , Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
3 | Standard Setting with Artificial Neural Networks: TIMSS 2015 Mathematics Case KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2023 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | An Examination Of Cut-Off Scores In Terms Of Distribution Type And Sample Size Using The Cluster Analysis KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
5 | The Investigation of The Differential Item Functions of The 2012 High School Entrance Exam Mathematics Test Based On The G-DINA Model ŞENFERAH SİNEM, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Kastamonu Education Journal , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
6 | An Examination of Primary School Mathematics Pre-Service Teachers’ Scores in
Calculus-I Course According to the Updated Curriculum: The Case of Derivative Concept EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
7 | Moderation And Mediation Role of Teaching Image In The Relationship Between Preferring Teaching And Attitude ŞATA MEHMET, ÇORBACI ERGÜN CİHAT, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
8 | DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015 KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR,ŞENFERAH SİNEM , Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2019 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
9 | Comparison of International TIMSS 2011 Proficiency Levels and Cut-off Scores Set by Using Cluster Analysis KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
10 | Mobil öğrenmeye hazırbulunuşluk ölçeğinin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ŞATA MEHMET,ÇORBACI ERGÜN CİHAT,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
11 | Eğitimde ölçme ve değerlendirme kongrelerinde sunulan bildirilerin doküman analizi yöntemi ile incelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ŞATA MEHMET,KARAKAYA İSMAİL , Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , 2018 Uluslararası Hakemli ESCI Elektronik |
1 | Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models KOYUNCU MAHMUT SAMİ, ŞATA MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Assessment Tools in Education , 2023 Uluslararası Hakemli ESCI, ERIC Elektronik |
2 | Bilişsel Tanı Modellerinde Madde Düzeyinde Tanımlanmış En Uygun İndirgenmiş Modelinin Belirlenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ, TAN ŞEREF , Yayın Yeri: Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
3 | Standard Setting with Artificial Neural Networks: TIMSS 2015 Mathematics Case KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2023 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | An Examination Of Cut-Off Scores In Terms Of Distribution Type And Sample Size Using The Cluster Analysis KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
5 | The Investigation of The Differential Item Functions of The 2012 High School Entrance Exam Mathematics Test Based On The G-DINA Model ŞENFERAH SİNEM, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Kastamonu Education Journal , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
6 | Comparison of International TIMSS 2011 Proficiency Levels and Cut-off Scores Set by Using Cluster Analysis KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
7 | Eğitimde ölçme ve değerlendirme kongrelerinde sunulan bildirilerin doküman analizi yöntemi ile incelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ŞATA MEHMET,KARAKAYA İSMAİL , Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , 2018 Uluslararası Hakemli ESCI Elektronik |
1 | An Examination of Primary School Mathematics Pre-Service Teachers’ Scores in
Calculus-I Course According to the Updated Curriculum: The Case of Derivative Concept EROL RAMAZAN, SAYGI ELİF, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Moderation And Mediation Role of Teaching Image In The Relationship Between Preferring Teaching And Attitude ŞATA MEHMET, ÇORBACI ERGÜN CİHAT, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015 KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR,ŞENFERAH SİNEM , Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2019 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
4 | Mobil öğrenmeye hazırbulunuşluk ölçeğinin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ŞATA MEHMET,ÇORBACI ERGÜN CİHAT,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri: Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
1 | Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Kongrelerinde (EPOD) Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ŞATA MEHMET,KARAKAYA İSMAİL , Yayın Yeri:V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi Ulusal Özet bildiri |
2 | Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Kaygılarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığının İncelenmesi PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
3 | Yapay Sinir Ağları Yöntemiyle Standart Belirleme: TIMSS 2015 Matematik Örneği KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
4 | Psikolojik Ölçeklerde ROC Analizi Yöntemiyle Standart Belirleme KOYUNCU MAHMUT SAMİ,TAN ŞEREF , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
5 | Sınıflandırma ve Yordama İçin Yapay Sinir Ağlarının Kullanımı: TIMSS 2015 Matematik Örneği KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ŞENFERAH SİNEM,ERDEMİR AYŞENUR , Yayın Yeri:X. International Congress of Educational Research Uluslararası Özet bildiri |
6 | DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015 Matematik Örneği KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR,ŞENFERAH SİNEM , Yayın Yeri:X. International Congress of Educational Research Uluslararası Özet bildiri |
7 | DINA Model Çerçevesinde DMF Belirlenmesi ŞENFERAH SİNEM,ERDEMİR AYŞENUR,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (C-MEEP 2018) Uluslararası Özet bildiri |
8 | TIMSS 2011 Uluslararası Yeterliklerinin Kümeleme AnaliziyleBelirlenen Kesme Puanlarıyla Karşılaştırılması KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ERDEMİR AYŞENUR,ÇETİN BAYRAM , Yayın Yeri:26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
9 | Kümeleme Analiziyle Belirlenen Kesme Puanlarının Dağılım Türüne Ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:8.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8) Uluslararası Özet bildiri |
10 | TIMSS 2011 Matematik ve Fen Başarılarının İBBS-1 Düzeyinde İncelenmesi ŞENFERAH SİNEM,YILDIRIM HALİME,KOYUNCU MAHMUT SAMİ,BÜYÜKÖZTÜRK ŞENER , Yayın Yeri:IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı) Ulusal Özet bildiri |
11 | TIMSS 2011 Fen ve Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlerin Lojistik Regresyon Analiziyle İncelenmesi YILDIRIM HALİME,ŞENFERAH SİNEM,KOYUNCU MAHMUT SAMİ,BÜYÜKÖZTÜRK ŞENER , Yayın Yeri:IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı) Ulusal Özet bildiri |
12 | Karar ağaçlarının sınıflandırma performanslarının bağımsız değişken türüne göre karşılaştırılması CEYHAN GÖRKEM,ERDEMİR AYŞENUR,ŞATA MEHMET,ELKONCA FUAT,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (C-MEEP 2018) Uluslararası Özet bildiri |
13 | 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Kaygılarının Cinsiyete Göre Farklılığı PEKER MURAT,EROL RAMAZAN,KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
14 | Mobil Öğrenme İsteklilik Ölçeği’nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması ŞATA MEHMET,KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ÇORBACI ERGÜN CİHAT , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education (UBEK-ICSE) Uluslararası Özet bildiri |
15 | Matematiğe Yönelik Tutum Üzerinde Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin Test Edilmesi ŞATA MEHMET,ERTÜRK ZAFER,KOYUNCU MAHMUT SAMİ,ŞEVGİN HİKMET , Yayın Yeri:IV.International Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
16 | Öğretmenliğe Yönelik Tutum ile Öğretmenliğin Tercih Edilmesi Arasındaki İlişkide Mesleki İmajın Aracılık Etkisinin İncelenmesi ŞATA MEHMET, ÇORBACI ERGÜN CİHAT, KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:International Pegem Conference on Education (IPCEDU-2021) Uluslararası Özet bildiri |
17 | Eğitim bilimleri alanında yapılan meta-analiz çalışmalarında heterojenlik yaklaşımlarının incelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ, ERDEMİR AYŞENUR, OYAR ESRA , Yayın Yeri:7.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (CMEEP-2020) Uluslararası Özet bildiri |
18 | Öğretmen Adayları Atanamama Kaygısı Ölçeğinin Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin
İncelenmesi KOYUNCU MAHMUT SAMİ, CEYHAN GÖRKEM, ŞATA MEHMET , Yayın Yeri:International Pegem Conference on Education (IPCEDU-2021) Uluslararası Özet bildiri |
19 | Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecini Yürütme ve Sunma Becerilerinin Değerlendirilmesi: Çok Boyutlu Çok
Yüzeyli Rasch Uygulaması KOYUNCU MAHMUT SAMİ, ŞATA MEHMET , Yayın Yeri:8.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (CMEEP-2022) Uluslararası Özet bildiri |
20 | Öğretmenlerin Öz Yeterlik, İş Memnuniyeti ve Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: 2018 TALIS Gizil Profil Analizi KOYUNCU MAHMUT SAMİ , Yayın Yeri:7th International Symposium of Education and Values Uluslararası Özet bildiri |
1 | Farklı Puanlama Çalışması Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ Tamamlandı |
2 | Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Öğrencilere İngilizce Bilimsel Makale Yazım ve Yayımlama Kursu Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
3 | Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü öğrencilere İngilizce bilimsel makale yazım ve yayımlama kursu Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2020-2021 | Matematik Eğitiminde İleri Veri Analizi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Eğitime Giriş | Türkçe | 12 |
2020-2021 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 12 |
2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2021-2022 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE İLERİ VERİ ANALİZİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEMEL VERİ ANALİZİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Eğitime Giriş | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-II | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-I | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-II | Türkçe | 3 |
2022-2023 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE İLERİ VERİ ANALİZİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEMEL VERİ ANALİZİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-I | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Eğitime Giriş | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 12 |
2022-2023 | Matematik Eğitiminde İleri Veri Analizi-MAE-5015 | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-II-PSİ302 | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması-II-PF142 | Türkçe | 8 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması-II-İMMB402 | Türkçe | 8 |
2022-2023 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri-SBMB204 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SMB302 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-iMMB302 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Matematik Eğitiminde Temel Veri Analizi-MAE-5014 | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-I-PSİ303 | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması-I-PF143 | Türkçe | 8 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması-I-İMMB401 | Türkçe | 8 |
2022-2023 | Eğitime Giriş-SOSMB101-B | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitime Giriş-SOSMB101-A | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-FMB303 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-B | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-A | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Eğitiminde İleri Veri Analizi-MAE-5015 | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-II-PSİ302 | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-PF134 | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması-II-PF142 | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması-II-İMMB402 | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri-SBMB204-B | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri-SBMB204-A | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SMB302-B | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SMB302-A | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-İMMB302 | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Eğitiminde Temel Veri Analizi-MAE-5014 | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme-I-PSİ303 | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Eğitime Giriş-PF135 | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması-I-PF143 | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması-I-İMMB401 | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Eğitime Giriş-OMB101-B | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitime Giriş-OMB101-A | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitime Giriş-FMB101 | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitime Giriş-TSMB101 | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SBMB303-A | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SBMB303-B | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-B | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-A | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Eğitiminde İleri Veri Analizi-MAE-5015 | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-YAZ | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-İMMB302 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-SMB302 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-TMB302 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri-SBMB204 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması-408-B | Türkçe | 8 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması-408-A | Türkçe | 8 |
2020-2021 | Ölçme ve Değerlendirme-212 | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması-PF108 | Türkçe | 8 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-FMB303 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-B | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-OMB303-A | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-FMB101 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-İMMB101 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-SMB101-B | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-SMB101-A | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-OMB101-B | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitime Giriş-OMB101-A | Türkçe | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | HAVVA NUR AKYILDIZ | Matematik Öğretmenlerinin Beceri Temelli Açık Uçlu Soruları Değerlendirme Yaklaşımlarının İncelenmesi |
2023 | MERYEM KIZILKILIÇ | Quizizz Platformunun Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Özyeterliklerine ve Tutumlarına Etkisi |
2021 | MUSTAFA ÇETİN | Öğrencilerin Okuma Becerilerini Etkileyen Faktörlerin PISA 2018 Verilerine Göre İncelenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2021- | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERNEĞİ Üye 2013 |
1 | Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü , Gençlik Lideri 2012 - 2012 |