- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
1996-2000 | Lisans | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | FİZİK BÖLÜMÜ |
2003-2006 | Yüksek Lisans | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) |
2006-2009 | Doktora | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2021- | PROFESÖR | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2016-2021 | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2012-2016 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2009-2011 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2003-2009 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2002-2003 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL 1 |
2 | Öğretim İlke ve Yöntemleri-Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT 1 |
3 | Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL 1 |
4 | Fen Bilimleri Öğretimi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT 1 |
5 | Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH 1 |
6 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
7 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
8 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
9 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
10 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
11 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
12 | Sosyal Bilgiler ile Bütünleştirilmiş STEM (S-STEM) Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT 1 |
13 | Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 2 |
1 | Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Bekleme Yapma Etkinliği. AYDOĞDU BÜLENT, KAZANCI Ethem, KURBAN Ahmet, KARABACAK Hüma, SAVAŞ Melike, GÜREL Şeyda , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 6(2), 63-74. , 2023 Uluslararası Hakemli ASOS; DRJI Basılı+Elektronik |
2 | Exploring the resonance between how mentor teachers experienced being mentored and how they mentor pre-service teachers during teaching practice KASAPOĞLU KORAY, AYDOĞDU BÜLENT, UYANIK AKTULUN ÖZGÜN , Yayın Yeri: South African Journal of Education , 2023 Uluslararası Hakemli SSCI Basılı+Elektronik |
3 | A measure of emergency remote teaching: development and validation of a teacher self-efficacy scale. KASAPOĞLU KORAY, SELANİK AY TUĞBA, AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education. , 2023 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Basılı+Elektronik |
4 | Covid-19 Pandemisi Acil Uzaktan Eğitiminde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Perspektifinden Çevrim İçi
Dersler YILMAZ SÜMEYRA, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
5 | An Investigation of Science Teachers’ Web Pedagogical Content Knowledge BALCI ABDULLAH, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
6 | Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi YILMAZ SÜMEYRA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of Active Learning , 2020 Uluslararası 0 DRJI Elektronik |
7 | Öğretmen adayları tarafından tasarlanan ders planlarında sosyo-bilimsel konular ve girişimcilik: Bir karma yöntem araştırması AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | The Impact of Inquiry Based Learning Approach on Secondary School Students’ Science Process Skills ŞAHİNTEPE Sabriye, ERKOL MEHMET, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
9 | Examining change in perceptions of scienceteachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
10 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Bir Öğretim Materyali Olarak Eğitim Temalı Filmler ELMAS RIDVAN,TÜRKOĞLU MUHAMMET EMİN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | Achievement and Gender Effects on 5th Grader’s Acquisition of Science Process Skills in a Socioeconomically Disadvantaged Neighborhood. SABAN YAKUP,AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2019 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
12 | Classroom Teachers’xx Opinions on Science Laboratory Practices DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2019 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
13 | The inclusion of science process skills in multiple choice questions: Are we getting any better? ELMAS RIDVAN,BODNER George,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: European Journal of Science and Mathematics Education , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
14 | Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretimi Öz-Yeterlik İnançları İle Öğretmenlik Uygulaması Performansları Arasındaki İlişki. AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , 2018 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
15 | Life Skills from the Perspectives of Classroom and Science Teachers. KURTDEDE FİDAN NURAY,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
16 | STEAM Implementations for Elementary School Students in Turkey DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,KOLSUZ Selçuk , Yayın Yeri: Journal of STEM Arts, Crafts, and Constructions , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
17 | Using a Review Book to Improve Knowledge Retention ELMAS RIDVAN,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: International Education Studies , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
18 | Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeği Geliştirme Çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KARAKUŞ FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
19 | THE INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL, SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS’ TEACHING AND LEARNING CONCEPTIONS AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET) , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
20 | A Study on Basic Process Skills of Turkish Primary School Students AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2017 Uluslararası 0 ESCI: Emerging Sources Citation Index Elektronik |
21 | Values Education from Perspectives of Classroom Teachers DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: European Journal of Social Science Education and Research , 2016 Uluslararası Hakemli https://scholar.google.com Basılı+Elektronik |
22 | Çevre Sorunları Konusunun Öğretiminde Karikatür Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi ÇAKIR Aysun,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
23 | Sınıf Öğretmenlerinin Aile Katılımına Yönelik Görüşleri SELANİK AY TUĞBA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016 Ulusal 0 Ulakbim Elektronik |
24 | Determination of Teacher Characteristics which Support Constructivist Learning Environments AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 ESCI: Emerging Sources Citation Index Elektronik |
25 | Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Kastamonu Educational Journal , 2016 Uluslararası 0 ISI Basılı |
26 | Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi KAHYAOĞLU YASEMİN,AKPINAR ERCAN,BARAN BAHAR,AKDOĞAN FERİT SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , 2016 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
27 | Science and Mathematics Teaching Efficacy Beliefs of Pre school Teachers AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
28 | An Investigation of Middle School Students Attitudes and Awareness of Water Use AYDOĞDU BÜLENT,ÇAKIR Aysun , Yayın Yeri: International journal of environmental & science education , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
29 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE HAZIRLADIKLARI KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT, EVREKLİ ERTUĞ , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 EBSCO, DOAJ, DRJI Elektronik |
30 | The investigation of science process skills of science teachers in terms of some variables AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Educational Research and Reviews , 2015 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
31 | İlkokul öğrencilerine yönelik temel beceri ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KARAKUŞ FATİH , Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 Ulakbim Elektronik |
32 | Examining preservice science teachers skills of formulating hypotheses and identifying variables AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , 2015 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
33 | The investigation of science process skills of elementary school teachers in terms of some variables Perspectives from Turkey AYDOĞDU BÜLENT,ERKOL MEHMET,ERTEN NURAN , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , 2014 Uluslararası 0 ERIC, Scopus, Directory of open access journals, Academic journals database, Open directory project , Ulrichs International Periodical Directory Elektronik |
34 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal 0 Ulakbim, Arastırmax, Asos İndeks, Pegem Eğitim Bilimleri İndeksi Elektronik |
35 | 2005 ve 2013 Fen Bilgisi Öğretim Programlarının 4 ve 5 Sınıf Düzeylerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Karşılaştırılması Saban Yakup,AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal Hakemli ULAKBİM, ASOS, ARAŞTIRMAX, Akademik Dizin: Akademik Türk Dergileri İndexi, DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) Elektronik |
36 | Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma KARAKUŞ FATİH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal 0 EBSCHO Host, Directory of Open Access Journals, e-journals in Education NewJour , ASOS, Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
37 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2013 Ulusal 0 Ulakbim, Copernicus, Directory of Open Access Elektronik |
38 | Eğitim Denetmelerinin İş Doyumu Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi ŞAHİN SEMİHA,AYDOĞDU BÜLENT,YOLDAŞ CENK , Yayın Yeri: Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012 Ulusal 0 asos, ulakbim Basılı |
39 | İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi Aydoğdu Bülent, Tatar Nilgün, Yıldız Eylül, Buldur Serkan , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2012 Ulusal 0 Ulakbim, Copernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), Google Scholar, Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS) Basılı |
40 | Fen ve Teknoloji Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: E-İnternational Journal of Educational Research , 2012 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H.W.Wilson) Database Coverage List Elektronik |
41 | Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kişilerarası Özyeterlik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , 2012 Uluslararası 0 usos Elektronik |
42 | Duygusal Zekâ ve İş Doyumu Arasındaki İlişki Eğitim Müfettişleri Üzerinde Bir Araştırma Şahin Semiha, Aydoğdu Bülent, Yoldaş Cenk , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2011 Ulusal 0 Ulakbim, Asos, Ebsco, Scopus, Doaj Elektronik |
43 | Fen ve Teknoloji Dersi Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: E-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , 2009 Uluslararası 0 doaj, ebsco Elektronik |
44 | Fen ve Teknoloji Dersinde Kullanılan Farklı Deney Tekniklerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkileri AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Ege Eğitim Dergisi , 2008 Ulusal 0 Ulakbim, Araştırmax Elektronik |
45 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Çağdaş eğitim dergisi , 2007 Ulusal 0 EBSCO, Ulakbim Basılı |
46 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , 2007 Ulusal 0 Ulakbim Basılı |
47 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Türk Fen Eğitimi Dergisi , 2006 Uluslararası 0 asos, elsevier, scopus, ulakbim, proQuest Elektronik |
1 | Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Bekleme Yapma Etkinliği. AYDOĞDU BÜLENT, KAZANCI Ethem, KURBAN Ahmet, KARABACAK Hüma, SAVAŞ Melike, GÜREL Şeyda , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 6(2), 63-74. , 2023 Uluslararası Hakemli ASOS; DRJI Basılı+Elektronik |
2 | Exploring the resonance between how mentor teachers experienced being mentored and how they mentor pre-service teachers during teaching practice KASAPOĞLU KORAY, AYDOĞDU BÜLENT, UYANIK AKTULUN ÖZGÜN , Yayın Yeri: South African Journal of Education , 2023 Uluslararası Hakemli SSCI Basılı+Elektronik |
3 | A measure of emergency remote teaching: development and validation of a teacher self-efficacy scale. KASAPOĞLU KORAY, SELANİK AY TUĞBA, AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education. , 2023 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Basılı+Elektronik |
4 | An Investigation of Science Teachers’ Web Pedagogical Content Knowledge BALCI ABDULLAH, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
5 | Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi YILMAZ SÜMEYRA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of Active Learning , 2020 Uluslararası 0 DRJI Elektronik |
6 | The Impact of Inquiry Based Learning Approach on Secondary School Students’ Science Process Skills ŞAHİNTEPE Sabriye, ERKOL MEHMET, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
7 | Examining change in perceptions of scienceteachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
8 | Achievement and Gender Effects on 5th Grader’s Acquisition of Science Process Skills in a Socioeconomically Disadvantaged Neighborhood. SABAN YAKUP,AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2019 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
9 | Classroom Teachers’xx Opinions on Science Laboratory Practices DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2019 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
10 | The inclusion of science process skills in multiple choice questions: Are we getting any better? ELMAS RIDVAN,BODNER George,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: European Journal of Science and Mathematics Education , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
11 | Life Skills from the Perspectives of Classroom and Science Teachers. KURTDEDE FİDAN NURAY,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
12 | STEAM Implementations for Elementary School Students in Turkey DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,KOLSUZ Selçuk , Yayın Yeri: Journal of STEM Arts, Crafts, and Constructions , 2018 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
13 | Using a Review Book to Improve Knowledge Retention ELMAS RIDVAN,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: International Education Studies , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
14 | THE INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL, SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS’ TEACHING AND LEARNING CONCEPTIONS AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET) , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
15 | A Study on Basic Process Skills of Turkish Primary School Students AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2017 Uluslararası 0 ESCI: Emerging Sources Citation Index Elektronik |
16 | Values Education from Perspectives of Classroom Teachers DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: European Journal of Social Science Education and Research , 2016 Uluslararası Hakemli https://scholar.google.com Basılı+Elektronik |
17 | Determination of Teacher Characteristics which Support Constructivist Learning Environments AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 ESCI: Emerging Sources Citation Index Elektronik |
18 | Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Kastamonu Educational Journal , 2016 Uluslararası 0 ISI Basılı |
19 | Science and Mathematics Teaching Efficacy Beliefs of Pre school Teachers AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
20 | An Investigation of Middle School Students Attitudes and Awareness of Water Use AYDOĞDU BÜLENT,ÇAKIR Aysun , Yayın Yeri: International journal of environmental & science education , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
21 | The investigation of science process skills of science teachers in terms of some variables AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Educational Research and Reviews , 2015 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
22 | Examining preservice science teachers skills of formulating hypotheses and identifying variables AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , 2015 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
23 | The investigation of science process skills of elementary school teachers in terms of some variables Perspectives from Turkey AYDOĞDU BÜLENT,ERKOL MEHMET,ERTEN NURAN , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , 2014 Uluslararası 0 ERIC, Scopus, Directory of open access journals, Academic journals database, Open directory project , Ulrichs International Periodical Directory Elektronik |
24 | Fen ve Teknoloji Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: E-İnternational Journal of Educational Research , 2012 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H.W.Wilson) Database Coverage List Elektronik |
25 | Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kişilerarası Özyeterlik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , 2012 Uluslararası 0 usos Elektronik |
26 | Fen ve Teknoloji Dersi Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: E-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , 2009 Uluslararası 0 doaj, ebsco Elektronik |
27 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Türk Fen Eğitimi Dergisi , 2006 Uluslararası 0 asos, elsevier, scopus, ulakbim, proQuest Elektronik |
1 | Covid-19 Pandemisi Acil Uzaktan Eğitiminde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Perspektifinden Çevrim İçi
Dersler YILMAZ SÜMEYRA, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
2 | Öğretmen adayları tarafından tasarlanan ders planlarında sosyo-bilimsel konular ve girişimcilik: Bir karma yöntem araştırması AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
3 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Bir Öğretim Materyali Olarak Eğitim Temalı Filmler ELMAS RIDVAN,TÜRKOĞLU MUHAMMET EMİN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretimi Öz-Yeterlik İnançları İle Öğretmenlik Uygulaması Performansları Arasındaki İlişki. AYDOĞDU BÜLENT,SABAN Yakup , Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , 2018 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
5 | Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeği Geliştirme Çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KARAKUŞ FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
6 | Çevre Sorunları Konusunun Öğretiminde Karikatür Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi ÇAKIR Aysun,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
7 | Sınıf Öğretmenlerinin Aile Katılımına Yönelik Görüşleri SELANİK AY TUĞBA,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016 Ulusal 0 Ulakbim Elektronik |
8 | Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi KAHYAOĞLU YASEMİN,AKPINAR ERCAN,BARAN BAHAR,AKDOĞAN FERİT SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , 2016 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
9 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE HAZIRLADIKLARI KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT, EVREKLİ ERTUĞ , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 EBSCO, DOAJ, DRJI Elektronik |
10 | İlkokul öğrencilerine yönelik temel beceri ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KARAKUŞ FATİH , Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 Ulakbim Elektronik |
11 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal 0 Ulakbim, Arastırmax, Asos İndeks, Pegem Eğitim Bilimleri İndeksi Elektronik |
12 | 2005 ve 2013 Fen Bilgisi Öğretim Programlarının 4 ve 5 Sınıf Düzeylerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Karşılaştırılması Saban Yakup,AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal Hakemli ULAKBİM, ASOS, ARAŞTIRMAX, Akademik Dizin: Akademik Türk Dergileri İndexi, DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) Elektronik |
13 | Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma KARAKUŞ FATİH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 Ulusal 0 EBSCHO Host, Directory of Open Access Journals, e-journals in Education NewJour , ASOS, Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
14 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2013 Ulusal 0 Ulakbim, Copernicus, Directory of Open Access Elektronik |
15 | Eğitim Denetmelerinin İş Doyumu Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi ŞAHİN SEMİHA,AYDOĞDU BÜLENT,YOLDAŞ CENK , Yayın Yeri: Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012 Ulusal 0 asos, ulakbim Basılı |
16 | İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi Aydoğdu Bülent, Tatar Nilgün, Yıldız Eylül, Buldur Serkan , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2012 Ulusal 0 Ulakbim, Copernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), Google Scholar, Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS) Basılı |
17 | Duygusal Zekâ ve İş Doyumu Arasındaki İlişki Eğitim Müfettişleri Üzerinde Bir Araştırma Şahin Semiha, Aydoğdu Bülent, Yoldaş Cenk , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2011 Ulusal 0 Ulakbim, Asos, Ebsco, Scopus, Doaj Elektronik |
18 | Fen ve Teknoloji Dersinde Kullanılan Farklı Deney Tekniklerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkileri AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Ege Eğitim Dergisi , 2008 Ulusal 0 Ulakbim, Araştırmax Elektronik |
19 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Çağdaş eğitim dergisi , 2007 Ulusal 0 EBSCO, Ulakbim Basılı |
20 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri: Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , 2007 Ulusal 0 Ulakbim Basılı |
1 | STEM eğitiminin öğretmenlerin STEM farkındalıklarına etkisi: Bir karma yöntem çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
2 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Merkezleri ve Fen Etkinliklerine Yönelik Görüşleri. AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuvarlarında Vee Diyagramı Kullanımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarına Etkisi. AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | Kavram Karikatürleriyle İşlenen Fen Derslerine İlişkin İlkokul Öğrencilerinin Günlüklerindeki Yansıtmalar DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
6 | Sınıf Öğretmenlerinin Cinsiyet ve Eğitim Durumlarına Göre Çevre Eğitimi Öz Yeterlilikleri ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
7 | Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kıdem ve Çalısılan Yer ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research Uluslararası Özet bildiri |
8 | Sınıf Öğretmenlerinin Göçmen Çocukların Değer Eğitimine İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) Uluslararası Özet bildiri |
9 | 8. sınıf öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş besinlere (GDO) ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi. AYDOĞDU BÜLENT,ERSÖZ İLKAY , Yayın Yeri:. International Conference on New Horizons in Education (INTE). Uluslararası Özet bildiri |
10 | The investigation of pre-service primary school, science and mathematics teachers’ teaching and learning conceptions. AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International Conference on New Horizons in Education (INTE). Uluslararası Özet bildiri |
11 | Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik inançlarının incelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education Uluslararası Özet bildiri |
12 | Üniversite Öğrencilerinin Sayısal Yetkinlik Düzeyinin Belirlenmesi BALCI ABDULLAH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ Uluslararası Özet bildiri |
13 | Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web Pedagojik Alan Bilgisi Öz-yeterliklerinin İncelenmesi BALCI ABDULLAH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ Uluslararası Özet bildiri |
14 | Sınıf Öğretmenlerinin Fen Laboratuvar Uygulamalarına İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri:4th International Conference on Primary Education Uluslararası Özet bildiri |
15 | Bağlam temelli öğrenme yaklaşımına uygun fen etkinliklerinin okul öncesi dönemdeki öğrencilerin temel becerilerine etkisi SABAN MİNE,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN YAKUP , Yayın Yeri:XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Özet bildiri |
16 | Sınıf, Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,PEKER MURAT , Yayın Yeri:1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) Uluslararası Özet bildiri |
17 | Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Değişimler. TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017). Uluslararası Özet bildiri |
18 | Intellectual development and understandings of nature of science: An investigation of Perry’s model with pre-service science teachers in Turkey. KASAPOĞLU KORAY,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:IV rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) Uluslararası Özet bildiri |
19 | Argümantasyon Tabanlı Laboratuar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine ve Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerine Etkisi AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:IV rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) Uluslararası Özet bildiri |
20 | Fen ve Teknoloji Dersinde Kullanılan Farklı Deney Tekniklerinin Öğrencilerin Laboratuvara Yönelik Tutumlarına Etkileri AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ulusal Özet bildiri |
21 | 3 ve 4 sınıf fen bilimleri ders kitaplarındaki etkinliklerin bilimsel süreç becerileri açısından incelenmesi SABAN YAKUP,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN MİNE , Yayın Yeri:XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Özet bildiri |
22 | Science and Mathematics Teaching Efficacy Beliefs of Preschool Teachers AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT , Yayın Yeri:8th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
23 | Values Education from Perspectives of Classroom Teachers DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:International Congress on Social Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
24 | Life Skills From The Perspectives of Primary School Teachers and Science Teachers KURTDEDE FİDAN NURAY,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:III nd International Eurasian Educational Research Congress. Uluslararası Özet bildiri |
25 | Water Usage Awareness of Middle School Students AYDOĞDU BÜLENT,ÇAKIR AYSUN , Yayın Yeri:International Conference on Contemporary Issues in Education Uluslararası Özet bildiri |
26 | Fen bilimleri öğretmenlerinin bakış açısıyla sosyo bilimsel konular AYDOĞDU BÜLENT,KILIÇ FİLİZ , Yayın Yeri:International Science and Technology Conference. Uluslararası Özet bildiri |
27 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel hipotez teori ve yasaya yönelik görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,ERSÖZ İLKAY , Yayın Yeri:International Science and Technology Conference Uluslararası Özet bildiri |
28 | Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevresel Bilinç Araştırması Doğu Batı Çerçevesinde Türkiye Perspektifi PAŞA SALİH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:International Human and Nature Sciences: Problems and Solution Seeking Congress Uluslararası Tam metin bildiri |
29 | Science Teachers Views regarding the Inclusion of 5th Grade Students in Secondary School AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:New Perspectives in Science Education Uluslararası Tam metin bildiri |
30 | The laboratory implications based on argumentation of pre service science teachers AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International Science and Technology Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
31 | Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Kavram Karikatürü Kullanmaya İlişkin Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED). Uluslararası Özet bildiri |
32 | The Investigation of Basic Process Skills of Primary Students in Terms of Some Variables AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:II nd International Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
33 | Classroom Teachers Opinions about Constructivist Learning Environments AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN,SELANİK AY TUĞBA , Yayın Yeri:II nd International Eurasian Educational Research Congress. Uluslararası Özet bildiri |
34 | 5 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Kullanabilme Yeterliliklerinin İncelenmesi YAKUP SABAN,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Ulusal Özet bildiri |
35 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik Inançları Üzerine Bir Araştırma AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:VII. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
36 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hipotez Kurma İle Değişkenleri Belirleme ve Kontrol Etme Becerilerinin İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Tam metin bildiri |
37 | İlköğretim Öğrencilerinin 6 ve 7 Sınıf Seviye Belirleme Sınavındaki SBS Matematik Ve Fen Netlerinin Değişimi Cinsiyet Farklılıkları DEDE YÜKSEL,BURSAL MURAT,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:XI. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
38 | Developing a scale aiming at determining the applications of constructivist approach in science course ISI web of science SSCI AKPINAR ERCAN,AYDOĞDU BÜLENT,EROL DEMET , Yayın Yeri:PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES Uluslararası Tam metin bildiri |
39 | Kıdemlerine Göre İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeyleri DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Ulusal Özet bildiri |
40 | İlköğretim Öğrencilerinin 6 ve 7 SBS Puanlarındaki Değişim Cinsiyet Farklılıkları DEDE YÜKSEL,BURSAL MURAT,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:20 Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Ulusal Özet bildiri |
41 | İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Kazanımında Öğretmenin Rolü AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:16. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu. Ulusal Tam metin bildiri |
42 | Fen ve Teknoloji Dersinde Kullanılan Farklı Deney Tekniklerinin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına Etkileri AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:International Conference on New Trends in Education and Their Implications Uluslararası Tam metin bildiri |
43 | The Effect of In Service Training on Classroom Implementations of Science Teachers Reflections from Students Perspective TATAR NİLGÜN,AYDOĞDU BÜLENT,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN,YASAK ESRA , Yayın Yeri:World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE). Uluslararası Özet bildiri |
44 | Biliş üstü ve Fen Eğitimine Yansımaları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
45 | İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Değişkenler AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
46 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Ulusal Özet bildiri |
47 | Fen Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgiyi Yapılandırma Durumları AKTAMIŞ HİLAL,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:16. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
48 | İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Aktivitelerine Yönelik Tutumlarını Belirleyen Bir Ölçeğin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,ÖZTÜRK CAN,EROL DEMET,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu. Ulusal Tam metin bildiri |
49 | Fen ve Teknoloji Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüş Ölçeğinin Geliştirilmesi AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,EROL DEMET,ÖZTÜRK CAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
50 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Ulusal Özet bildiri |
51 | Sosyo Ekonomik Düzeyin İlköğretim Öğrencilerinin 6 ve 7 Sınıf SBS Puanları Üzerine Etkisi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BURSAL MURAT , Yayın Yeri:20 Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Ulusal Özet bildiri |
52 | İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öz yeterliklerinin Belirlenmesi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:12. Matematik Sempozyumu, Toplumda Matematik Ulusal Özet bildiri |
53 | İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri Ulusal Özet bildiri |
54 | İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Ulusal Özet bildiri |
55 | İlköğretim Matematik ile Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Cinsiyetlerine Göre İnsani Değerlerinin Belirlenmesi Türkiye Perspektifi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:1. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları Ve Uygulamaları Kongresi Ulusal Özet bildiri |
56 | İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kıdemlerine Göre İnsani Değerlerinin Belirlenmesi Türkiye Perspektifi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
57 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersinde Hazırladıkları Kavram Karikatürlerinin Değerlendirilmesi DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,EVREKLİ ERTUĞ , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
58 | 2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi ELMAS RIDVAN,AYDOĞDU BÜLENT,SABAN YAKUP , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
59 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN,SABAN YAKUP , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
60 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okuryazarlık Durumları Üzerine Bir Çalışma AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:VI. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
61 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:VI. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
62 | Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Kendi Kendilerine Öğrenmeye Hazır Oluş Düzeylerinin Incelenmesi AKPINAR ERCAN,AYDOĞDU BÜLENT,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM , Yayın Yeri:International Conference on Educational Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
63 | Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Karsı Tutumları ve Bilgisayar Kullanma Düzeyleri AYDOĞDU BÜLENT,ÖZCAN ERKAN,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:VIII. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
64 | The Relationship Between Science Process Skills and Academic Achievements of Pre Service Science Teachers AYDOĞDU BÜLENT,ERGİN ÖMER , Yayın Yeri:International Organization for Science and Technology Education Uluslararası Tam metin bildiri |
65 | The role of cognitive conflict in constructivist theory An implementation aimed at science teachers ISI web of science SSCI AKPINAR ERCAN,EROL DEMET,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES Uluslararası Tam metin bildiri |
66 | The Development of an Attitude Scale Towards Science Experiments AKPINAR ERCAN,EROL DEMET,AYDOĞDU BÜLENT,ÖZTÜRK CAN , Yayın Yeri:International Science Education Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
67 | İlköğretim Öğrencilerinin 6 ve 7 Sınıf Seviye Belirleme Sınavındaki SBS Matematik Ve Fen Netlerinin Sosyo Ekonomik Düzeye SED Göre Değişimi DEDE YÜKSEL,AYDOĞDU BÜLENT,BURSAL MURAT , Yayın Yeri:XI. International Educational Technologies Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
68 | Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN,EYCEYURT TÜRK GÜLSEDA , Yayın Yeri:World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE). Uluslararası Özet bildiri |
69 | The Effect of Open ended Science Experiments based on Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers ISI web of science SSCI AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN,KARTAL SEBAHATTİN , Yayın Yeri:PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES Uluslararası Tam metin bildiri |
70 | 2005 ve 2013 Fen Bilgisi Öğretim Programlarının 4 ve 5 Sınıf Düzeylerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Karşılaştırılması SABAN YAKUP,AYDOĞDU BÜLENT,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri:International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST). Uluslararası Özet bildiri |
71 | Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma KARAKUŞ FATİH,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST). Uluslararası Özet bildiri |
72 | İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KARAKUŞ FATİH , Yayın Yeri:International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST). Uluslararası Özet bildiri |
73 | Comparing Metaphorical Perceptions of Elementary School Teachers and Science Teachers about the STEM Approach to Education KASAPOĞLU KORAY,AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International STEM Education Conference Uluslararası Özet bildiri |
74 | Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kullanımına İlişkin Görüşleri. DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri:1 st International Science, Education, Art Technology Symposium Uluslararası Tam metin bildiri |
75 | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Sosyo-Bilimsel Konulara Yönelik Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,ÖNER GAMZE , Yayın Yeri:1 st International Science, Education, Art Technology Symposium Uluslararası Tam metin bildiri |
76 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Tabanlı Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:3.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
77 | Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul-Aile İşbirliğine Yönelik Görüşleri. AYDOĞDU BÜLENT,Kaşıkçı Elif,KELEŞ MERVE GÖKÇE , Yayın Yeri:3.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
78 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Fen Eğitimindeki Yeterliklerine İlişkin Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019) Uluslararası Tam metin bildiri |
79 | Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019) Uluslararası Tam metin bildiri |
80 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuvarlarında ve Diyagram Kullanımına Yönelik Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019) Uluslararası Tam metin bildiri |
81 | The Effect of the Vee Diagram Use on the Nature of Scientific Knowledge AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:Hands-on Science Innovative-Education in Science and Technology (HSCI) Uluslararası Tam metin bildiri |
82 | Okul Öncesi, İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin STEM Öğretme Kaygısına İlişkin Görüşler AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL, SELANİK AY TUĞBA, KASAPOĞLU KORAY, UYANIK AKTULUN ÖZGÜN, ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:EduCongress Uluslararası Özet bildiri |
83 | Foreign Language Use in STEM Lesson Plans Designed by Pre-Service Teachers: FL-STEM VEZİR MERVE, YILMAZ SÜMEYRA, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:IX th International Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
84 | Interdisciplinary Group of Teachers’ Perspectives on In-Classroom STEM Applications. YILMAZ SÜMEYRA, VEZİR MERVE, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:Education Cenference Uluslararası Özet bildiri |
1 | Girişimci Öğretmen Eğitimi: E-STEM Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
2 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜYLE DEĞERLER EĞİTİMİ SÜRECİ Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | ÖĞRETMENLERİN ÇEVRE EĞİTİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
4 | Afyonkarahisar İlinde TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) Başarısını Etkileyen Faktörlerin Tespiti ve Gerekli Çözüm Önerilerinin Sunulması Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
5 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Tabanlı Laboratuvar Uygulamaları Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
6 | Ortaokul Öğrencilerinin Su Kullanımına Yönelik Tutumlarının ve Farkındalıklarının İncelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
7 | Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevresel Bilinç Araştırması Doğu Batı Çerçevesinde Türkiye Perspektifi Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
8 | 5 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Kullanabilme Yeterliliklerinin İncelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
9 | Su Farkındalığı Su Eğitimi için Öğretim Materyali Geliştirme Bursiyer TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
10 | İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bazı Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi Türkiye Perspektifi Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
11 | Senaryoya Dayalı Deneylerin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Becerilerine Etkisi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
12 | İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Bilgi ve Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
13 | Giving Healthy Life Skills to Young People Through Risky Play Araştırmacı Avrupa Birliği Tamamlandı |
14 | TEMEL EĞİTİM VE İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK STEM EĞİTİM KAMPI Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
15 | OKUL ÖNCESİNDEN ORTAÖĞRETİME E-STEM UYGULAMALARI Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
16 | Okul Öncesinden Yüksekögretime Ögretmenlere Yönelik Uluslararası ve Ulusal Proje Yazma Egitimi Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | Okulöncesi Fen Eğitimi | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Rehberlik | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Ölçme ve Değelendirme | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Seminer | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Fizik I-II | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Genel Fizik Lab III | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Genel Fizik III | Türkçe | 2 |
2015-2016 | İstatistik | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Araştırma Projesi I-II | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Seminer | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Okul deneyimi | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Genel Fizik III Lab | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Genel Fizik III | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Araştırma Projesi I-II | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2016-2017 | İstatistik | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Okulöncesinde Fen Eğitimi | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Fizik I-II | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Okul Öncesinde Fen Etkinlikleri Tasarlama | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Özel Öğretim Yöntemleri I-II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Fen Teknoloji Programı ve Planlama | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Araştırma Projesi II | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Seminer | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Alan Eğitiminde Araştırma Projeleri | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarlama | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Okul deneyimi | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Genel Fizik III Lab | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Genel Fizik III | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Fen ve Teknoloji Programı ve Planlama | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Araştırma Projesi II | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Araştırma Projesi I | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Seminer | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2014-2015 | Veri Analizi II | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | İstatistik | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2014-2015 | FİZİK-II | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Fen Teknoloji Programı ve Planlama | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Ölçme ve değerlendirme | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Uzmanlık Alan dersi | Türkçe | 8 |
2013-2014 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Sosyal Bilimlerde Veri Analizi-II | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Araştırma Projesi-II | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Araştırma Projesi-I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Genel Fizik Lab-III | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Öğretmenlik uygulaması | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Fizik-II | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Fizik-I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Genel Fizik-II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Genel Fizik-I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Tez çalışması | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Tez çalışması | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Sosyal Bilimlerde Veri Analizi-2 | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Rehberlik | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Öğretmenlik uygulaması I | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Topluma hizmet uygulamaları | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Öğretim teknolojileri ve materyal tasarlama | Türkçe | 4 |
2012-2013 | Ölçme ve değerlendirme | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Öğretmenlik uygulaması II | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Araştırma Projesi I | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Ölçme ve değerlendirme | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Uzmanlık Alan dersi | Türkçe | 8 |
2012-2013 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2011-2012 | Seminer | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Okul deneyimi | Türkçe | 1 |
2011-2012 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Materyal geliştirme | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Fizikte Özel Konular | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Fen Eğitiminde Araştırmalar | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Laboratuvar Uygulamaları ve Güvenlik | Türkçe | 2 |
2020-2021 | STEM Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Fen Eğitiminde Veri Analizi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Fen Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Fen Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Fen Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Fizikte Özel Konular | Türkçe | 2 |
2021-2022 | STEM Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Disiplinlerarası Fen Eğitimi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Fen Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Rehberlik ve Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Laboratuvar Uygulamaları ve Güvenlik | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Fen Eğitiminde Veri Analizi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Muhakeme Becerileri | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Fen Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Fen Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
2023-2024 | STEM Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Laboratuvar Güvenliği ve Deney Teknikleri | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Astronomi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Fen Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Fen Eğitiminde Veri Analizi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel Muhakeme Becerileri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Fen Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Fen Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2022-2023 | STEM Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Fen Öğretimi I | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | NAZLI ÇİÇEK BOĞA | STEM uygulamalarının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine ve STEMe yönelik tutumlarına etkisi |
2023 | KAZİME AYDOĞAN | Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenen Etkinliklerle Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Grafik Okuma, Çizme ve Yorumlama Becerilerinin Geliştirilmesi |
2023 | SÜMEYRA YILMAZ | Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM ders planı geliştirme ve uygulama sürecinin incelenmesi |
2023 | ZUHAL PASKAP | Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Pedagojik Alan Bilgileri İle 21. Yüzyıl Becerileri Arasındaki İlişkinin ve Bu İlişkiye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi |
2022 | AHMET KURBAN | E-Stem Öğretmeye Yönelik Öz yeterlik Ölçeği Geliştirme ve Geçerleme Çalışması |
2022 | ŞEYDA SAĞLAM | Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Farkındalık ve İnançlarının İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması |
2021 | KÜBRA SEVİM | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM TUTUMLARI İLE MÜHENDİSLİK BİLGİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
2021 | HALİME ULUHAN | SOSYOBİLİMSEL KONULARA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASINA İLİŞKİN GÖ-RÜŞLERİNE, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ |
2021 | SÜLEYMAN YOLCU | STEAM Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademik Başarılarına, Bilimsel Süreç Becerilerine ve Kariyer Tercihlerine Etkisi |
2020 | HATİCE ALTINOK | Okul öncesi çocuklarına bağlam temelli fen ve doğa etkinlikleri ile temel becerilerin kazandırılmasına yönelik bir araştırma |
2020 | ENES ORUÇ | Robotik Kodlama Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine, STEM Beceri Düzeylerine ve Robotik Kodlamaya Karşı Tutumlarına Etkisi |
2019 | VESİLE AKIN | FeTeMM uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin FeTeMMe yönelik tutumlarına, bilimsel süreç becerilerine ve meslek seçimlerine etkisi |
2019 | ZUHAL AKYIL | STEM UYGULAMARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL BİLİMSEL SÜREÇ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ |
2019 | MEHMET ÇAN | İngilizce Dersinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımının Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutum ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi |
2017 | ABDULLAH BALCI | Fen bilimleri öğretmenlerinin web pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi |
2017 | ELVAN ÖZ | FeTeMM Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi |
2016 | AYSUN ÇAKIR | Ortaokul öğrencilerinin su kullanımına yönelik tutumlarının ve farkındalıklarının incelenmesi |
2015 | Yakup SABAN | 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Kullanabilme Yeterliliklerinin İncelenmesi |
2015 | YAKUP SABAN | 5. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerini kullanabilme yeterliliklerinin incelenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2016-2023 | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2016- | Yönetim Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2012-2022 | Fakülte Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |