- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Sanatsal Faaliyetler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2003-2007 | Lisans | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2008-2012 | Yüksek Lisans | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) |
2013-2017 | Doktora | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2018- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ |
2013-2018 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ |
1 | Hadiste İsnadın Doğuşu İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Hadis>Arap Dili ve Belâgati>İsnad , UZ EMİN 1 |
2 | Bir Mizah Antolojisi Örneği:Cevâmi‘U’l-Hikâyât İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Mizah,Avfî,Cevâmî , UZ EMİN 1000 |
3 | Arap Kültüründe Bilginin İntikâl Süreci İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Rivayet,İsnâd , UZ EMİN 1 |
4 | Kur’ân-ı Kerîm Müdafaası: Te’vîlü Müşkili’l-Kur’ân İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Tefsir>Tevil,İbn Kuteybe , UZ EMİN, GÖRGÜN MUHAMMED EMİN 1 |
5 | Sûfî Mizahı (Türk İslâm ve Klasik Arap Edebiyatında Sûfî Figürü) İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Tasavvuf Edebiyatı,Sufi,Mizah , UZ EMİN, EFİL MUHAMMED 1 |
6 | Türk-İslam Kültürü ve Aktarımı İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>İstiâre,Türk İslam Edebiyatı , UZ EMİN 1 |
7 | TÜRK-İSLÂM KÜLTÜRÜNDE RİVÂYET GELENEĞİ İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Arap Dili,Türk Edebiyatı,Rivayet , UZ EMİN 1 |
8 | 14. yy. Osmanlı Dönemi İlk Yazılı Edebî Metinlerinden TÂBİRNÂME (İnceleme-Metin) İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Tâbirnâme,Osmanlı Türkçesi , UZ EMİN 1 |
9 | İSLAMDA AİLE İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Aile,Üsra,Ehl , UZ EMİN, GÖRGÜN MUHAMMED EMİN 1 |
10 | Hadiste İsnadın Doğuşu İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Hadis>İsnad , UZ EMİN 1 |
11 | Hulâsatü’s-Sarfiyye fî Taksîmi’l-Fi‘li ile’l-Müte‘addî ve Gayrihî İlahiyat Temel Alanı>Temel İslam Bilimleri>Arap Dili ve Belâgati>Menteşevî,Sarf,Morfoloji , UZ EMİN, EFİL MUHAMMED 1 |
1 | Arap Edebiyatında Mizojinik Yaklaşımlar UZ EMİN , Yayın Yeri: Turkish Studies - Language and Literature , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Arap Dili ve Belâgatında Samt Kavramının Anlam Derinliği UZ EMİN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe University , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | Klasik Türk Edebiyatında İzleri Görülen Marjinal Bir Edip: Ebû Nüvâs UZ EMİN , Yayın Yeri: Bilimname , 2022 Uluslararası 0 ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI… Elektronik |
4 | Butrus b. Bûlûs el-Bustânî’nin Son Dönem Osmanlı Dönemi Reform Öncülüğü ve Türk Edebiyatına Etkisi UZ EMİN, EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: Marife Dini Araştırmalar Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
5 | İsnâd Sisteminin Arap Edebiyatında Kullanımı ve Diğer Naklî İlimlerle Mukayesesi UZ EMİN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
6 | Arap Nevâdir Eserleri Örnekliğinde Mizahın Toplumsal ve Siyasal İşlevi UZ EMİN,EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: bilimname , 2019 Uluslararası 0 ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Copernicus, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI, Science Library Index, OpenAIRE, International Scientific Index, Global Impact Factor, Root Indexing, CiteFactor Academic Scientific Index, nternational Society of Universal Research in Sciences, Sparc Indexing, Scientific Indexing, Open Access Library, Ulakbim, İSAM, Türk Eğitim İndeksi, Sobiad, Akademik Dizin, Arastirmax Elektronik |
7 | Klasik Doğu ve Batı Edebiyatındaki Cimri Karakteri: Câhız ve Moliere Örneği UZ EMİN,EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: BİLİMNAME , 2019 Uluslararası Hakemli ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI… Elektronik |
8 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
9 | Bir Kardeşlik ve Vefa Örneği Hz Ebubekir UZ EMİN , Yayın Yeri: Selçuk Dini Yüksek İhtisas Dergisi , 2012 Ulusal Hakemsiz Endekste taranmıyor Basılı |
10 | Rivayetlerin Olasılığı Teorisi Işığında Nafi Mevla İbn Ömer İsimli Kitabın Değerlendirilmesi UZ EMİN , Yayın Yeri: Hadis Tetkikleri Dergisi , 2009 Ulusal Hakemli TR DİZİN Basılı |
1 | Arap Edebiyatında Mizojinik Yaklaşımlar UZ EMİN , Yayın Yeri: Turkish Studies - Language and Literature , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Arap Dili ve Belâgatında Samt Kavramının Anlam Derinliği UZ EMİN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe University , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | Klasik Türk Edebiyatında İzleri Görülen Marjinal Bir Edip: Ebû Nüvâs UZ EMİN , Yayın Yeri: Bilimname , 2022 Uluslararası 0 ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI… Elektronik |
4 | Arap Nevâdir Eserleri Örnekliğinde Mizahın Toplumsal ve Siyasal İşlevi UZ EMİN,EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: bilimname , 2019 Uluslararası 0 ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Copernicus, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI, Science Library Index, OpenAIRE, International Scientific Index, Global Impact Factor, Root Indexing, CiteFactor Academic Scientific Index, nternational Society of Universal Research in Sciences, Sparc Indexing, Scientific Indexing, Open Access Library, Ulakbim, İSAM, Türk Eğitim İndeksi, Sobiad, Akademik Dizin, Arastirmax Elektronik |
5 | Klasik Doğu ve Batı Edebiyatındaki Cimri Karakteri: Câhız ve Moliere Örneği UZ EMİN,EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: BİLİMNAME , 2019 Uluslararası Hakemli ESCI, Ebsco, ATLA Religion Database, Index Islamicus, DOAJ, OCLC Worldcat, ErihPlus, J-Gate, Sherpa/Romeo, MLA, DRJI, ESJI… Elektronik |
1 | Butrus b. Bûlûs el-Bustânî’nin Son Dönem Osmanlı Dönemi Reform Öncülüğü ve Türk Edebiyatına Etkisi UZ EMİN, EFİL MUHAMMED , Yayın Yeri: Marife Dini Araştırmalar Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | İsnâd Sisteminin Arap Edebiyatında Kullanımı ve Diğer Naklî İlimlerle Mukayesesi UZ EMİN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Elektronik |
3 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
4 | Bir Kardeşlik ve Vefa Örneği Hz Ebubekir UZ EMİN , Yayın Yeri: Selçuk Dini Yüksek İhtisas Dergisi , 2012 Ulusal Hakemsiz Endekste taranmıyor Basılı |
5 | Rivayetlerin Olasılığı Teorisi Işığında Nafi Mevla İbn Ömer İsimli Kitabın Değerlendirilmesi UZ EMİN , Yayın Yeri: Hadis Tetkikleri Dergisi , 2009 Ulusal Hakemli TR DİZİN Basılı |
1 | Müslüman Mizahının Türk Edebiyatına Etkileri UZ EMİN , Yayın Yeri:TÜRK EDEBİYATINDA MİZAH SEMPOZYUMU Uluslararası Tam metin bildiri |
2 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri:VIII: Uluslararası Afyonkarahisar Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Türk ve Arap Edebiyatında Müşterek Sanatlar: İktibas Ve Mizah UZ EMİN , Yayın Yeri:Astana Uluslararası Hukuk ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | Kinâye ve Ta’rîz Yoluyla Edebî Dili Tahkîrden Kurtarma UZ EMİN , Yayın Yeri:International Congress on Social Sciences & Humanities Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | İbn Kuteybe’nin Te’vîlü Müşkili’l-Kur’ân İsimli Eserine Dair Bir İnceleme UZ EMİN , Yayın Yeri:Kur'an ve Dil İlimleri Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
1 | KEŞF-İ KADİM İSTİ’DÂT-I CEDÎD Yürütücü Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
2 | KARİYER DESTEK PROJESİ Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | 2209/A ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ YURT İÇİ ARAŞTIRMA PROJELERİ DESTEK PROGRAMI Danışman TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
4 | AİLE OKULU Yürütücü Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2017-2018 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 12 |
2015-2016 | GRAMER (Arapça Sarf-Nahiv) | Arapça | 10 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (F) | Türkçe | 5 |
2018-2019 | ARAPÇA II | Türkçe | 2 |
2018-2019 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATİ II (ARAPÇA) | Arapça | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ FONETİĞİ (TASHİH-İ HURUF | Arapça | 4 |
2018-2019 | YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA) | Arapça | 4 |
2018-2019 | SÖZLÜ ANLATIM (MUHADESE) | Arapça | 8 |
2018-2019 | OKUMA ANLAMA (KIRAA) | Arapça | 12 |
2018-2019 | GRAMER (SARF- NAHİV) | Arapça | 10 |
2018-2019 | ARAPÇA IV | Türkçe | 2 |
2019-2020 | YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA) | Arapça | 4 |
2019-2020 | SÖZLÜ ANLATIM (MUHADESE) | Arapça | 6 |
2019-2020 | OKUMA ANLAMA (KIRAA) | Arapça | 6 |
2019-2020 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 1 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATİ II (ARAPÇA) | Arapça | 2 |
2019-2020 | ARAP DİLİ FONETİĞİ (TASHİH-İ HURUF | Arapça | 2 |
2019-2020 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2019-2020 | KLASİK ARAPÇA METİNLERİ | Arapça | 2 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-III | Arapça | 2 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-I | Arapça | 2 |
2017-2018 | ARAP DİLİ VE BELAGATİ VI (ARAPÇA) | Arapça | 8 |
2017-2018 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-6 | Arapça | 2 |
2014-2015 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 12 |
2017-2018 | ARAP DİLİ FONETİĞİ (TASHİH-İ HURUF | Arapça | 4 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATİ V (ARAPÇA) | Arapça | 1 |
2017-2018 | OKUMA ANLAMA (KIRAAT) | Arapça | 8 |
2017-2018 | ARAP DİLİ FONETİĞİ (TASHİH-İ HURUF | Arapça | 4 |
2017-2018 | OKUMA ANLAMA (KIRAA) | Türkçe | 6 |
2017-2018 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 10 |
2018-2019 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Türkçe | 12 |
2019-2020 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 10 |
2019-2020 | İHTİSAS SEMİNERİ | Türkçe | 2 |
2019-2020 | MODERN ARAPÇA METİNLERİ (SEÇMELİ) | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 4 |
2019-2020 | ARAPÇA IV | Arapça | 2 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATİ IV (ARAPÇA) | Arapça | 2 |
2019-2020 | SİYER’ İN KAYNAĞI OLARAK MEDİNE DÖNEMİNDE KUR’ AN | Arapça | 3 |
2019-2020 | İSLAM HUKUKUNUN TEMEL KAYNAKLARI | Türkçe | 3 |
2020-2021 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | 8 |
2021-2022 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | 8 |
2018-2019 | ARAPÇA MODERN METİNLER | Arapça | 2 |
2019-2020 | ARAPÇA MODERN METİNLER | Arapça | 2 |
2020-2021 | ARAPÇA MODERN METİNLER | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAPÇA MODERN METİNLER | Arapça | 2 |
2021-2022 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Arapça | 2 |
2019-2020 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Arapça | 2 |
2020-2021 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Arapça | 2 |
2018-2019 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Arapça | 2 |
2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2021-2022 | HİTABET VE UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-3 | Arapça | 8 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-1 | Arapça | 8 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-II | Arapça | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-6 | Arapça | 8 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-V | Arapça | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-5 | Arapça | 8 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-IV | Arapça | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-4 | Arapça | 8 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-III | Arapça | 2 |
2018-2019 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-I | Arapça | 2 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2019-2020 | HİTABET VE UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-3 | Arapça | 8 |
2019-2020 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-1 | Arapça | 8 |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2020-2021 | HİTABET VE UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2020-2021 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-III | Arapça | 2 |
2020-2021 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-I | Arapça | 2 |
2022-2023 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | 8 |
2022-2023 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 2 |
2022-2023 | ARAPÇA TERCÜME TEKNİKLERİ | Türkçe | 2 |
2022-2023 | ARAP EDEBİYATI TARİHİ | Türkçe | 2 |
2022-2023 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Türkçe | 2 |
2022-2023 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-I | Arapça | 2 |
2022-2023 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-III | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-IV | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-II | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-III | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-I | Arapça | 2 |
2022-2023 | HİTABET VE UYGULAMA | Türkçe | 2 |
2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2022-2023 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-IV | Arapça | 2 |
2022-2023 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-II | Arapça | 2 |
2022-2023 | ARAPÇA MODERN METİNLER | Arapça | 2 |
2022-2023 | KLASİK ARAPÇA METİNLER | Arapça | 2 |
2021-2022 | ARAP EDEBİYATI TARİHİ | Arapça | 3 |
2022-2023 | ARAPÇA-TÜRKÇE ÇEVİRİ TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İHTİSAS SEMİNERİ | Türkçe | 2 |
2021-2022 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 10 |
2020-2021 | İSLAM BORÇLAR HUKUKU | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İHTİSAS SEMİNERİ | Türkçe | 2 |
2020-2021 | GRAMER (ARAPÇA SARF-NAHİV) | Arapça | 10 |
2020-2021 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-IV | Arapça | 2 |
2020-2021 | ARAP DİLİ VE BELAGATI-II | Arapça | 2 |
2019-2020 | HZ. PEYGAMBER'İN HAYATI | Türkçe | 2 |
2018-2019 | İHTİSAS SEMİNERİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ARAPÇA-I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | SÖZLÜ ANLATIM (MUHADESE) | Arapça | 4 |
2016-2017 | SÖZLÜ ANLATIM (MUHADESE) | Arapça | 4 |
2016-2017 | OKUMA ANLAMA (KIRAAT) | Arapça | 8 |
2016-2017 | GRAMER (SARF- NAHİV) | Arapça | 10 |
2015-2016 | SÖZLÜ ANLATIM (MUHADESE) | Arapça | 4 |
2015-2016 | OKUMA ANLAMA (KIRAAT) | Arapça | 8 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | HASAN İLKER DEMİR | Harf-i Cerlerin Anlam Değeri: Yusuf Suresi Örneği |
2023 | HACER BİLGİN | Hadislerde Kinaye Üslubu: Müttefekun Aleyh Hadisler Üzerinde Bir İnceleme |
2023 | KEZBAN AZAK | Arap Dilinde İştikâk-ı Kebîr: Meryem Suresi Örneği |
2023 | NİHAT GÖRÜCÜ | İslami finans okuryazarlığının finansal yönelimlere etkisi: Manisa diyanet personeli örneği |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2020- | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2019-2022 | MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2018-2022 | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | İSLAM VE HAYAT Yer : Düzenleyenler : AKÜ/KANAL 3 01.02.2020 - Ulusal TV PROGRAMLARI /Yönetmen / |
2 | İSLAM VE HAYAT Yer : Düzenleyenler : AKÜ/KANAL 3 28.02.2020 - 28.02.2020 Ulusal TV PROGRAMLARI / |
3 | İSLAM VE HAYAT Yer : Düzenleyenler : AKÜ/KANAL 3 17.01.2020 - 17.01.2020 Ulusal TV PROGRAMLARI / |
4 | İSLAM VE HAYAT Yer : Düzenleyenler : AKÜ/KANAL 3 03.01.2020 - 03.01.2020 Ulusal TV PROGRAMLARI / |
1 | DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI , VAİZ 2010 - 2013 |
2 | DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI , İhtisas Eğitimi (Haseki) 2010 - 2010 |
3 | DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI , İmam 2005 - 2010 |