- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2009 | Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2011-2013 | Yüksek Lisans | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (DR) |
2013-2018 | Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2020- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2018-2020 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2011-2018 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2010-2011 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Championing Cutting-Edge 21st Century Mentoring and Learning Models and Approaches Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi , DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN 1 |
2 | Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi , DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN 1 |
3 | Elementary and Middle School Mathematics:Teaching Developmentally Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi , DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN 1 |
4 | Elementary and Middle School Mathematics:Teaching Developmentally Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi , DEDE YÜKSEL,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL 1 |
5 | Elementary and Middle School Mathematics:Teaching Developmentally Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi , DEDE YÜKSEL,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL 1 |
6 | Bilimsel Makaleleri Yazma ve Yayımlama Ana Dili İngilizce Olmayanlar İçin Bir El Kitabı Temel Alan>>Bilimsel Makale , KAYA GÜRCAN 1 |
7 | Bilimsel Makaleleri Yazma ve Yayımlama Ana Dili İngilizce Olmayanlar İçin Bir El Kitabı Temel Alan>>Bilimsel Makale , KAYA GÜRCAN 1 |
8 | Bilimsel Makaleleri Yazma ve Yayımlama Ana Dili İngilizce Olmayanlar İçin Bir El Kitabı Temel Alan>>Bilimsel Makale , KAYA GÜRCAN 1 |
9 | Bilimsel Makaleleri Yazma ve Yayımlama Ana Dili İngilizce Olmayanlar İçin Bir El Kitabı Temel Alan>>Bilimsel Makale , KAYA GÜRCAN 1 |
1 | Identifying students’ mathematical and mathematics educational values in Turkish culture: a cross-sectional study (Identificación de los valores matemáticos y de la didáctica matemática de los estudiantes en la cultura turca: un estudio transversal) DEDE YÜKSEL, AKÇAKIN VEYSEL, KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Informa UK Limited , 2022 Ulusal Hakemli SSCI Basılı+Elektronik |
2 | Mathematical, Mathematics Educational, and Educational Values in Mathematical Modeling Tasks DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: ECNU Review of Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
3 | Values Conveyed through Distance Education in Geometry Courses during COVID-19 DEDE YÜKSEL, AKÇAKIN VEYSEL, KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | Determining High School Students’ Mathematical Thinking Styles: Latent Class Analysis AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
5 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin Cinsiyete Göre İncelenmesi: Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramı DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
6 | The Effects of GeoGebra on Third Grade Primary Students Academic Achievement in Fractions BULUT MEHMET,AKÇAKIN HANİFE ÜNLÜTÜRK,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL , Yayın Yeri: IEJME-Mathematics Education , 2016 Uluslararası 0 EBSCO |
1 | Mathematical, Mathematics Educational, and Educational Values in Mathematical Modeling Tasks DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: ECNU Review of Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
2 | Values Conveyed through Distance Education in Geometry Courses during COVID-19 DEDE YÜKSEL, AKÇAKIN VEYSEL, KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
3 | Determining High School Students’ Mathematical Thinking Styles: Latent Class Analysis AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
4 | The Effects of GeoGebra on Third Grade Primary Students Academic Achievement in Fractions BULUT MEHMET,AKÇAKIN HANİFE ÜNLÜTÜRK,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL , Yayın Yeri: IEJME-Mathematics Education , 2016 Uluslararası 0 EBSCO |
1 | Identifying students’ mathematical and mathematics educational values in Turkish culture: a cross-sectional study (Identificación de los valores matemáticos y de la didáctica matemática de los estudiantes en la cultura turca: un estudio transversal) DEDE YÜKSEL, AKÇAKIN VEYSEL, KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Informa UK Limited , 2022 Ulusal Hakemli SSCI Basılı+Elektronik |
2 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin Cinsiyete Göre İncelenmesi: Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramı DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
1 | Investigation of PISA Mathematics Achievement in terms of Secondary Education Selection Examination AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri:27th International Congress on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
2 | Investigation Of Mathematical Thinking Styles According To Gender DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri:The 26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017) Uluslararası Özet bildiri |
3 | Mathematics Educational Values Reflected by Preservice Mathematics Teachers in Their Mathematics Questions AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN,DEDE YÜKSEL , Yayın Yeri:ECER 2019 (Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future) Uluslararası Özet bildiri |
4 | Mathematical Values in The Posters Exhibited in School Corridors: Opinions of Mathematics Teachers AKÇAKIN VEYSEL,DEDE YÜKSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri:4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
5 | İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModellemeye Yönelik Görüşleri KAYA GÜRCAN,DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) , Uluslararası Özet bildiri |
6 | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modelleme Etkinlikleri Hazırlama Yeterliklerinin İncelenmesi. KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL,DEDE YÜKSEL , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018) Uluslararası Özet bildiri |
7 | The Effects of Interactive Whiteboards on Teaching Transformational Geometry with Dynamic Mathematics Software KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL , Yayın Yeri:Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8) Uluslararası Tam metin bildiri |
8 | MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKTE BAŞARIYA YAPTIKLARI ATIFLAR BAĞLAMINDA MATEMATİKSEL KİMLİKLERİNİN İNCELENMESİ DEDE YÜKSEL,EMÜL NİDA,GÜVEN NAZMİYE DİLŞAD,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN,AKYILDIZ PINAR , Yayın Yeri:8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu Uluslararası Özet bildiri |
9 | MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL KİMLİKLERİNİN İNCELENMESİ: MATEMATİKTE BAŞARI TANIMI PERSPEKTİFİ DEDE YÜKSEL,AKYILDIZ PINAR,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL,GÜVEN NAZMİYE DİLŞAD,EMÜL NİDA , Yayın Yeri:8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8) Uluslararası Özet bildiri |
10 | Investigation of mathematical thinking styles according to gender DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri:The 26th International Congress on Educational Sciences (ICES) Uluslararası Özet bildiri |
11 | Determining mathematical thinking styles of preservice middle mathematics teachers DEDE YÜKSEL,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN , Yayın Yeri:The 26th International Congress on Educational Sciences (ICES) Uluslararası Özet bildiri |
12 | Matematik Öğretmen Adaylarının Matematikte Başarıya Yaptıkları Atıflar Bağlamında Matematiksel Kimliklerinin İncelenmesi DEDE YÜKSEL,EMÜL NİDA,GÜVEN NAZMİYE DİLŞAD,AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN,AKYILDIZ PINAR , Yayın Yeri:8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu Uluslararası Özet bildiri |
13 | Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kimliklerinin İncelenmesi: Matematikte Başarı Tanımı Perspektifi DEDE YÜKSEL,AKYILDIZ PINAR,KAYA GÜRCAN,AKÇAKIN VEYSEL,GÜVEN NAZMİYE DİLŞAD,EMÜL NİDA , Yayın Yeri:8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu Uluslararası Özet bildiri |
14 | İlköğretim Matematik Öğretimi Adaylarının Bazı Temel Geometrik Kavramların Tanımlarına Yönelik Bilgilerinin İncelenmesi AKÇAKIN Veysel, BULUT Mehmet, BULUT Neslihan, TAŞPINAR Zehra, KAYA Gürcan , Yayın Yeri:Sempozyum: X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
15 | Examination of the cognitive profiles of the four basic arithmetic operations skills of middle school students: A cross sectional study AKÇAKIN VEYSEL,KAYA GÜRCAN,DEDE YÜKSEL , Yayın Yeri:27th International Congress on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
1 | Geleceğe hazırlanıyorum: Problemlere Çözüm Arıyorum Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
2 | TR33 Bölgesi Öğretmenleri STEM’le buluşuyor Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
3 | Öğrencilerin Matematik Başarılarının Matematiksel Düşünme Stillerine Göre İncelenmesi Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Matematiksel Modelleme | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Bilgisayar Destekli İstatistik | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2021-2022 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
2022-2023 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 1 |
2022-2023 | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME | Türkçe | 3 |
2022-2023 | OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | CEBİR ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | KÜLTÜR VE MATEMATİK | Türkçe | 2 |
2021-2022 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2021-2022 | İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK | Türkçe | 3 |
2021-2022 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ETKİNLİK TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
2021-2022 | SAYILARIN ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2022-2023 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2021-2022 | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 2 |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2020-2021 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2020-2021 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
2021-2022 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR | Türkçe | 3 |
2020-2021 | OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | CEBİR ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
2020-2021 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2020-2021 | İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK | Türkçe | 3 |
2020-2021 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
2020-2021 | ETKİNLİK TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | SAYILARIN ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2023-2024 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
2022-2023 | MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE DİNAMİK YAZILIMLAR | Türkçe | 3 |
2023-2024 | PROBLEM ÇÖZME VE PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİ | Türkçe | 6 |
2023-2024 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2023-2024 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 6 |
2023-2024 | SAYILARIN ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2023-2024 | İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | SÜLEYMAN BARIŞ | Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Kurdukları Problemlerin Matematikleştirme Bağlamında İncelenmesi |
2023 | SAADET GÜLPINAR | Matematiksel Değerler ve Matematik Eğitimi Değerleri Üzerine Bir Metasentez Çalışması |
2023 | ADEM TOL | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Üzerine Bir Bibliyometrik Çalışma |
2023 | HANDE BÖYÜKSARI | Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusundaki Hatalarının İncelenmesi |
2023 | İREM UZ | Ortaokul matematik öğretmenlerinin ders kitaplarındaki etkinlikleri uygularken yaşadığı zorluklar ve görüşleri |
2023 | ÖZGE ŞANLI | Matematik öğretmenlerinin matematik okuryazarlığına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Matematiksel inanç perspektifi |
2022 | ABDURRAHMAN SELÇUK DÜZAĞAÇ | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri |
2021 | ÖZGE ŞANLI | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Matematiksel İnanç Perspektifi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|
1 | Milli Eğitim Bakanlığı , Öğretmen 2010 - 2010 |