- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2003-2007 | Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. |
2007-2010 | Yüksek Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) |
2010-2014 | Doktora | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2023- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
2021-2023 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
2015-2021 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2009-2015 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ |
2008-2015 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH 1 |
2 | Siber Zorbalık Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , KANDEMİR ÖZDİNÇ NASİBE,ÖZDİNÇ FATİH 2 |
3 | Games User Research A Case Study Approach Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi , ÖZDİNÇ FATİH,TÜZÜN HAKAN,ERGÜN ESİN,BAYRAK FATMA,KULA AYŞE 1 |
4 | Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , ÖZDİNÇ FATİH 1 |
5 | E-Öğrenmede Videolar Uygulamalar ve Güncel Eğilimler Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , ÖZDİNÇ FATİH 1 |
6 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi Okul Öncesinden Ortaöğretime Stem, Steam ve E-Stem Uygulamalarıyla Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Bilişim Teknolojileri Eğitimi>Eğitim Teknolojileri>Materyal Geliştirme , ÖZDİNÇ FATİH, MUMCU FİLİZ 1 |
7 | K-12 Sınıflar İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , MUTLU BAYRAKTAR DUYGU, ÖZDİNÇ FATİH 1 |
8 | Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , MUTLU BAYRAKTAR DUYGU, ÖZDİNÇ FATİH 1 |
1 | Integrating computational thinking into mathematics education through an unplugged computer science activity MUMCU FİLİZ, KIDIMAN ESRA, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Pedagogical Research , 2023 Uluslararası Hakemli SCOPUS Elektronik |
2 | Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity ÖZDİNÇ FATİH, KAYA GÖKHAN, MUMCU FİLİZ, YILDIZ BAHADIR , Yayın Yeri: Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms , 2022 Uluslararası Hakemli ESCI Elektronik |
3 | How real is augmented reality in preschool? Examination of young childrens AR experiences BÜLBÜL HACER, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Theoretical Educational Science , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | Exploring teacher development courses in the lens of integrated STEM education: A holistic multiple case study MUMCU FİLİZ, ATMAN USLU NİLÜFER, ÖZDİNÇ FATİH, YILDIZ BAHADIR , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: International Journal of Child-Computer Interaction , 2021 Uluslararası 0 SCOPUS Elektronik |
6 | An investigation of science teachers web pedagogical content knowledge BALCI ABDULLAH, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
7 | Eğitimde yapay zeka konusunda Türkiye adresli çalışmaların incelenmesi AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | Examining change in perceptions of science teachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
9 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme sürecine ilişkin öğretmen adaylarının deneyimlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | Eğitim Bilişim Ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi DEMİR DOĞAN,ÖZDİNÇ FATİH,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | Sanal sınıf ortamındaki sınıf yönetimine yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi YILMAZSOY BURAK,ÖZDİNÇ FATİH,KAHRAMAN MEHMET , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
12 | Eğitim Bilişim Ağı web sitesinin otantik görevler ve göz izleme ile kullanılabilirliğinin incelenmesi PALA FERHAT KADİR,ARSLAN HALİT,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2017 Ulusal 0 ASOS ındex, DRJI, Türk Eğitim İndeksi, Elektronik |
13 | Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi KUZGUN HACER,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2017 Ulusal 0 Asos Basılı+Elektronik |
14 | Öğretmenlerin etkileşimli tahta yazılımı Antropi Teach’in kullanılabilirliğine yönelik görüşleri ARSLAN HALİT,PALA FERHAT KADİR,BATTAL ALİ,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: SDU International Journal of Educational Studies , 2017 Ulusal 0 Index Copernicus, DOAJ Basılı |
15 | Eğitsel sosyal ağ ortamı Edmodo’nun kullanılabilirliğinin incelenmesi KUZGUN HACER,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
16 | The effects of 3D multi user virtual environments on freshmen university students conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation TÜZÜN HAKAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Computers Education , 2016 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
17 | Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının programlama sürecini etkileyen faktörler ÖZDİNÇ FATİH,ALTUN ARİF , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2014 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
18 | Uzaktan eğitimde ders tasarımı: Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim sürecine hazır hale getirilmesi DOĞAN DİLEK,TÜZÜN HAKAN,DAĞHAN GÖKHAN,ALTINTAŞ AYŞE,ILGAZ HALE,ÖZDİNÇ FATİH,KAYADUMAN HALİL,NESLİHAN ÖZPALA , Yayın Yeri: E-Journal of New World Science Academy – Education Sciences , 2012 Ulusal 0 EBSCO Elektronik |
1 | Integrating computational thinking into mathematics education through an unplugged computer science activity MUMCU FİLİZ, KIDIMAN ESRA, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Pedagogical Research , 2023 Uluslararası Hakemli SCOPUS Elektronik |
2 | Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity ÖZDİNÇ FATİH, KAYA GÖKHAN, MUMCU FİLİZ, YILDIZ BAHADIR , Yayın Yeri: Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms , 2022 Uluslararası Hakemli ESCI Elektronik |
3 | How real is augmented reality in preschool? Examination of young childrens AR experiences BÜLBÜL HACER, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Theoretical Educational Science , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | Exploring teacher development courses in the lens of integrated STEM education: A holistic multiple case study MUMCU FİLİZ, ATMAN USLU NİLÜFER, ÖZDİNÇ FATİH, YILDIZ BAHADIR , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: International Journal of Child-Computer Interaction , 2021 Uluslararası 0 SCOPUS Elektronik |
6 | An investigation of science teachers web pedagogical content knowledge BALCI ABDULLAH, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
7 | Examining change in perceptions of science teachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
8 | The effects of 3D multi user virtual environments on freshmen university students conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation TÜZÜN HAKAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Computers Education , 2016 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
1 | Eğitimde yapay zeka konusunda Türkiye adresli çalışmaların incelenmesi AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme sürecine ilişkin öğretmen adaylarının deneyimlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
3 | Eğitim Bilişim Ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi DEMİR DOĞAN,ÖZDİNÇ FATİH,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | Sanal sınıf ortamındaki sınıf yönetimine yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi YILMAZSOY BURAK,ÖZDİNÇ FATİH,KAHRAMAN MEHMET , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
5 | Eğitim Bilişim Ağı web sitesinin otantik görevler ve göz izleme ile kullanılabilirliğinin incelenmesi PALA FERHAT KADİR,ARSLAN HALİT,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2017 Ulusal 0 ASOS ındex, DRJI, Türk Eğitim İndeksi, Elektronik |
6 | Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi KUZGUN HACER,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2017 Ulusal 0 Asos Basılı+Elektronik |
7 | Öğretmenlerin etkileşimli tahta yazılımı Antropi Teach’in kullanılabilirliğine yönelik görüşleri ARSLAN HALİT,PALA FERHAT KADİR,BATTAL ALİ,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: SDU International Journal of Educational Studies , 2017 Ulusal 0 Index Copernicus, DOAJ Basılı |
8 | Eğitsel sosyal ağ ortamı Edmodo’nun kullanılabilirliğinin incelenmesi KUZGUN HACER,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
9 | Bilişim teknolojileri öğretmeni adaylarının programlama sürecini etkileyen faktörler ÖZDİNÇ FATİH,ALTUN ARİF , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2014 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | Uzaktan eğitimde ders tasarımı: Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim sürecine hazır hale getirilmesi DOĞAN DİLEK,TÜZÜN HAKAN,DAĞHAN GÖKHAN,ALTINTAŞ AYŞE,ILGAZ HALE,ÖZDİNÇ FATİH,KAYADUMAN HALİL,NESLİHAN ÖZPALA , Yayın Yeri: E-Journal of New World Science Academy – Education Sciences , 2012 Ulusal 0 EBSCO Elektronik |
1 | Meslek lisesi öğrencilerinin Arduino ile proje geliştirme deneyimlerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH, AKDENİZ HAKAN YAHYA , Yayın Yeri:5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019) Uluslararası Özet bildiri |
2 | Görüntü işleme tekniği kullanan eğitsel oyuncağın okul öncesi dönemde sayıların öğretilmesinde kullanımı AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019) Uluslararası Özet bildiri |
3 | Eğitimde yapay zeka teknolojisi kullanımı hakkındaki çalışmaların incelenmesi. ÖZDİNÇ FATİH, AKDENİZ MEVLÜDE, AKDENİZ HAKAN YAHYA , Yayın Yeri:4.INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (INES 2018) Uluslararası Özet bildiri |
4 | Hareket eğitimine yönelik giyilebilir basketbol oyunu geliştirilmesi ve çocuklar üzerindeki etkisi ÖZDİNÇ FATİH, AKDENİZ MEVLÜDE, AKDENİZ HAKAN YAHYA , Yayın Yeri:4.INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (INES 2018) Uluslararası Özet bildiri |
5 | Okul öncesi kodlama eğitimine yönelik mobil uygulamaların incelenmesi DÜLGER MURADİYE,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:2.Uluslararası Uzakan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı (DILET 2018) Uluslararası Özet bildiri |
6 | Hekimlik temel eğitimi: Sanal gerçeklik uygulamalarının teorik ve pratik biyokimya konularının öğretiminde kullanılması FİDAN ABDURRAHMAN FATİH,HALİLOĞLU SEYFULLAH,ÖZDİNÇ FATİH,ASLAN RECEP , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
7 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme ortamının yapılandırmacı yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
8 | STEM eğitiminin öğretmenlerin STEM farkındalıklarına etkisi: Bir karma yöntem çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
9 | Programlama eğitimine yönelik etkileşimli eğitsel bir sistem tasarımı ve geliştirilmesi ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:12. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018) Uluslararası Özet bildiri |
10 | Güneş sistemi ve ötesi konusunun etkili öğrenimi için artırılmış gerçeklik odaklı bir tasarım ELMAS RIDVAN, GÖÇMEN HAVA, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
11 | Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının eğitsel robot geliştirme deneyimlerinin incelenmesi AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
12 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme ortamının yapılandırmacı yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE 2018) Uluslararası Özet bildiri |
13 | Design And Development of Color Teaching Smart Toy For Early Childhood Education ÖZDİNÇ FATİH, AKDENİZ MEVLÜDE, KANDEMİR ÖZDİNÇ NASİBE , Yayın Yeri:3rd International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL) Uluslararası Özet bildiri |
14 | Öğretmen adaylarının teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşleri ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu-ISCER2017 Uluslararası Özet bildiri |
15 | Exploring the effect of technology supported collaborative learning on creative thinking skills of pre-service teachers ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:International Academic Multidisciplinary Research Conference 2017 Uluslararası Özet bildiri |
16 | Türkiye’de hazırlanan ve eğitim teknolojisi olarak artırılmış gerçeklik kullanan tezlere bütünsel bir bakış ÖZDİNÇ FATİH,HAVA GÖÇMEN,ELMAS RIDVAN , Yayın Yeri:IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017) Uluslararası Özet bildiri |
17 | Öğrenci başarısının analizi ve müdahaleye yönelik bir sistem tasarımı: ASAF (Analiz Sistemi Afyonkarahisar) KOCAÇİL SERKAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi (FATİH ETZ2017) Ulusal Özet bildiri |
18 | Türkiye'de farklı disiplinlerde yapılan dönüştürülmüş sınıflar (flipped classroom) çalışmalarının incelenmesi KÖKTEN FATİH,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017) Uluslararası Özet bildiri |
19 | Bötemakers: Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının robotik proje geliştirme ve sergileme deneyimleri ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017) Uluslararası Özet bildiri |
20 | Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşleri KUZGUN HACER,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (ERTE 2017) Uluslararası Özet bildiri |
21 | Arduino tabanlı renk öğretici akıllı oyuncak tasarlanması ve geliştirilmesi AKDENİZ MEVLÜDE, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2017) Uluslararası Tam metin bildiri |
22 | Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Yazılımı ANTROPI nin Kullanılabilirliğine Yönelik Görüşleri PALA FERHAT KADİR,ARSLAN HALİT,BATTAL ALİ,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium Uluslararası Özet bildiri |
23 | Okul öncesi eğitime yönelik mobil uygulamaların incelenmesi DEMİR DOĞAN, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:4.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu (ITTES 2016) Uluslararası Özet bildiri |
24 | Kodlama eğitiminde kullanılan eğitsel görsel kodlama ortamlarının karşılaştırılması ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2016) Uluslararası Özet bildiri |
25 | Eğitim Bilişim Ağı EBA web sitesinin otantik görevler ve göz izleme ile kullanılabilirliğinin incelenmesi PALA FERHAT KADİR,ARSLAN HALİT,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2016) Uluslararası Özet bildiri |
26 | Mobil programlama eğitiminde yeni yaklaşımlar App Inventor örneği ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Akademik Bilişim ’15 Ulusal Tam metin bildiri |
27 | Bilgisayar öğretmen adaylarının eğitim yazılımı geliştirme öz yeterlik algıları DEMİRER VEYSEL,ÖZDİNÇ FATİH,ŞAHİN İSMAİL , Yayın Yeri:9th International Educational Technology Conference (IETC 2009) Uluslararası Tam metin bildiri |
28 | Eğitsel bilgisayar oyunlarının bilişim teknolojileri dersindeki kullanım etkileri AVCI YÜCEL ÜMMÜHAN,SERT GÜLŞEN,ÖZDİNÇ FATİH,TÜZÜN HAKAN , Yayın Yeri:9th International Educational Technology Conference (IETC 2009) Uluslararası Tam metin bildiri |
29 | İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin İnternet öz yeterlikleri GÜNDÜZ ŞEMSEDDİN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:8th International Educational Technology Conference (IETC 2008) Uluslararası Tam metin bildiri |
30 | Developing and practicing 3D virtual orientation ÖZDİNÇ FATİH,TÜZÜN HAKAN , Yayın Yeri:National Convention of the Association for Educational Communications and Technology (AECT 2010) Uluslararası Özet bildiri |
31 | 3 Boyutlu kütüphane oryantasyon sisteminin kullanılabilirlik çalışması ÖZDİNÇ FATİH,KULA AYŞE,ESİN KALAYCI,BAYRAK FATMA,TÜZÜN HAKAN , Yayın Yeri:III. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS 2009) Uluslararası Tam metin bildiri |
32 | Öğretmen adaylarının bilgisayar oyunu oynama alışkanlıkları ve tercihlerine yönelik bir durum çalışması TÜZÜN HAKAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
33 | Üç boyutlu sanal oryantasyon uygulamasına ilişkin öğrenci görüşleri ÖZDİNÇ FATİH,TÜZÜN HAKAN , Yayın Yeri:4. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2010) Uluslararası Tam metin bildiri |
34 | Uzaktan eğitimde ders tasarımı: Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim sürecine hazır hale getirilmesi DOĞAN DİLEK,TÜZÜN HAKAN,DAĞHAN GÖKHAN,ALTINTAŞ AYŞE,ILGAZ HALE,ÖZDİNÇ FATİH,KAYADUMAN HALİL,NESLİHAN ÖZPALA , Yayın Yeri:5th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2011) Uluslararası Tam metin bildiri |
35 | Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi MUMCU FİLİZ,ATMAN USLU NİLÜFER,YILDIZ BAHADIR,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) Uluslararası Özet bildiri |
36 | Öğretmenlerin disiplinlerarası bir mesleki gelişim eğitimi hakkındaki görüşleri: Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi örneği MUMCU FİLİZ,YILDIZ BAHADIR,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) Uluslararası Özet bildiri |
37 | Kodlama eğitimine yönelik bir robot tasarımı ve okul öncesinde kullanımının incelenmesi
KOCAÇİL SERKAN, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL 2022) Uluslararası Özet bildiri |
38 | STEM etkinliklerinde robotik ne kadar gerekli? Çeşitli değişkenler açısından bir inceleme CANSEVEN OSMAN, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:15. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2022) Uluslararası Özet bildiri |
39 | Öğretmen adaylarının teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşleri
ÜNAL ERHAN, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:1. Uluslararası Sosyal Bİlimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER, 2017) Uluslararası Özet bildiri |
40 | Oyunlaştırılmış kodlama öğrenme ortamlarının kullanılabilirliği: HackerCan örneği
CİK HAKAN, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sepozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
41 | Üç boyutlu sanal ortamların kullanılabilirlik çalışmalarında göz izleme yöntemi Active worlds örneği ERGÜN ESİN,TÜZÜN HAKAN,BAYRAK FATMA,ÖZDİNÇ FATİH,KULA AYŞE , Yayın Yeri:Akademik Bilişim '11 Ulusal Tam metin bildiri |
42 | 3 Boyutlu sanal üniversite oryantasyon ortamının geliştirilmesi ÖZDİNÇ FATİH,TÜZÜN HAKAN , Yayın Yeri:Akademik Bilişim '10 Ulusal Tam metin bildiri |
43 | Using interdisciplinary unplugged CS activities to support the development of preschool children ÖZDİNÇ FATİH, KANDEMİR ÖZDİNÇ NASİBE , Yayın Yeri:18th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2024) Uluslararası Tam metin bildiri |
44 | Design and development of an educational computer game for earthquakes KARAKILIÇ KOÇ AYBEGÜM, ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM Uluslararası Özet bildiri |
1 | Girişimci Öğretmen Eğitimi: E-STEM Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
2 | Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme Ortamı Tasarımı ve Etkilerinin İncelenmesi Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | Okul Öncesi Çocuklarına Yönelik Yapay Zeka Tabanlı Akıllı Oyuncaklar: Tasarım Tabanlı Bir Çalışma Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
4 | Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Kodlama-Robotik Proje Geliştirme Deneyimlerinin İncelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
5 | Bilişim Teknolojileri, Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimini Yenilikçi Yöntemlerle Bütünleştiriyoruz II Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
6 | Bilişim Teknolojileri, Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimini Yenilikçi Yöntemlerle Bütünleştiriyoruz-III Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
7 | Okul Öncesinden Ortaöğretime E-STEM Uygulamaları Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2021-2022 | İstatistik | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Bilişim Teknolojileri Yönetimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Kodlama ve Robotik Öğretimi (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Proje Geliştirme ve Yönetimi I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Eğitimde Teknoloji Kullanımı (Seçmeli) | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Çoklu Ortam Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Proje Geliştirme ve Yönetimi II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Topluma Hİzmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Öğretim Tasarımı | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Kodlama ve Robotik Öğretimi (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Çoklu Ortam Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları (Seçmeli) | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
2020-2021 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Kodlama ve Robotik Öğretimi (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Proje Geliştirme ve Yönetimi I | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Çevrimiçi İşbirliği | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Proje Geliştirme ve Yönetimi II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Eğitim Yazılımı Tasarımı (Seçmeli) | Türkçe | 5 |
2015-2016 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri II | Türkçe | 5 |
2015-2016 | İnternet Etiği | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Web Tabanlı Eğitim Tasarım ve Uygulama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Yenilikçi Teknolojiler ve Uygulamaları (Seçmeli) | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri I | Türkçe | 5 |
2016-2017 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Proje Geliştirme ve Yönetimi II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Temel Bilgi ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri II | Türkçe | 5 |
2016-2017 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Ders Yazılımı Tasarımı | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Bilgisayar Yardımıyla Tasarım ve Modelleme | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Kodlama ve Robotik Öğretimi (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Okul Öncesi Eğitimde Araştırma Projesi I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Okul Öncesi Eğitimde Araştırma Projesi II | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Okul Öncesi Teknoloji Destekli Tasarım (Seçmeli) | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretim Tasarımı | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Teknoloji Destekli Öğrenme: Teoriden Pratiğe | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Bilgisayar Yardımıyla Tasarım ve Modelleme | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Kodlama ve Robotik Öğretimi (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Okul Öncesi Eğitimde Araştırma Projesi I | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2018-2019 | İnsan Bilgisayar Etkileşimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Okul Öncesi Eğitimde Araştırma Projesi II | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Öncesi Teknoloji Destekli Tasarımı | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Bilişim Teknolojileri ve Sosyal Değişim (Seçmeli) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Öğretim Tasarımı | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Bilgisayar Yardımıyla Tasarım ve Modelleme | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | AYSEL ÖZGÜNEŞ | Twinspace Portalının Çevrimiçi İşbirliği Bağlamında İncelenmesi |
2024 | NECATTİN KIRAY | Bilişim Teknolojileri Eğitiminde İnsan - Yapay Zeka İşbirliği |
2024 | ÜMİT ÇELİK | Öğrencilerin LGS Tercihlerine Göre Ortaöğretim Kurumlarına Yerleşme Durumlarının Veri Madenciliği Yaklaşımı ile Modellenmesi |
2023 | AZİME UYANIK | 2 boyutlu ve 360 derece VR videoların duygu durumları üzerindeki etkisinin incelenmesi |
2023 | OSMAN CANSEVEN | Robotik destekli STEM uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin bilgi-işlemsel düşünme, motivasyon ve meslek ilgilerine etkisinin incelenmesi |
2023 | ZEHRA EMRE | Sağlıklı beslenmeye yönelik artırılmış gerçeklik destekli mobil uygulamanın geliştirilmesi ve kullanılabilirliğinin incelenmesi |
2022 | AYBEGÜM KARAKILIÇ | 3 Boyutlu Eğitsel Deprem Oyunu Tasarımı ve Üniversite Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi |
2022 | HİLAL ÇELİK | Dinleyici yanıt sistemi destekli etkinliklerin okul öncesi eğitimde kullanımının incelenmesineyönelik bir araştırma |
2022 | HAKAN CİK | Meslek Lisesi Öğrencilerinin Programlama Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi |
2022 | ŞAYLAN YAPICI | Investigation of the Relationship Between the Habits of Playing Digital Games and Computational Thinking Skills of Secondary School Students |
2021 | ALİ ÜNLÜ | Fiziksel Programlamayı Çevrimiçi Ortamda Öğrenmenin Gerçek Ortama Transferinin İncelenmesi |
2021 | AHMET RAŞİT PETEKCİ | Makine Öğrenmesi Eğitimi ile Programlamaya İlişkin Öz Yeterlilik Algı ve Yapay Zeka Kaygı Değişkenlerinin İncelenmesi |
2021 | BEYHAN YAVUZ | Okul Öncesi Dönemdeki Öğrencilerin Öz Yeterlilik ve Öz Düzenleme Becerilerinin Kodlama Başarılarına Etkisi |
2021 | SATI SEDA ÇALIK | Mobil sanal gerçeklik uygulamalarının eğitsel ve teknik yönden değerlendirilmesi |
2021 | MURADİYE DÜLGER | Farklı branşlarda görev yapan öğretmenlere uzaktan verilen kodlama eğitimi sürecinin incelenmesi |
2020 | SERKAN KOCAÇİL | Programlanabilir eğitsel oyuncak robot tasarımı ve okul öncesi dönemde kullanılması |
2019 | BURAKHAN ÖZYOL | Bilgi-işlemsel düşünme becerisinin kazandırılmasına yönelik bir ortam tasarımı ve geliştirilmesi |
2019 | ABDÜLKADİR KELEKÇİ | EEG cihazı ile kullanılabilirlik çalışması: bir kitlesel açık çevrimiçi ders ortamı örneği |
2019 | HACER KUZGUN | Artırılmış gerçeklik teknolojisinin okul öncesi dönemde kullanımı: Durum çalışması |
2019 | ÇİĞDEM TAĞCİ | Kodlama Eğitiminin İlkokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
2019 | ALİ BURAK KÖK | Beşinci sınıf öğrencilerinin grup çalışması ile robotik kodlama deneyimlerinin incelenmesi |
2019 | ÇİĞDEM TAĞCİ | Kodlama eğitiminin ilkokul öğrencileri üzerindeki etkisinin incelenmesi |
2019 | MEVLÜDE AKDENİZ | Okul öncesi çocuklarına yönelik yapay zeka tabanlı akıllı oyuncaklar: Tasarım tabanlı bir çalışma |
2018 | DOĞAN DEMİR | Bilişim öğretmenlerinin sanal yalnızlık, mesleki tükenmişlik ve psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2019- | MYO/Yüksekokul Müdürü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2018-2020 | Kalite Koordinatör Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017-2019 | Senato Üyesi | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017-2019 | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017-2019 | Bölüm Başkan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI , Bilişim Teknolojileri Öğretmeni 2007 - 2008 |