- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
1994-1999 | Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK) |
1999-2003 | Yüksek Lisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) |
2003-2008 | Doktora | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2019- | PROFESÖR | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2014- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2010- | YARDIMCI DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | The Skill Approach in Education: From Theory to Practice Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , DUBAN NİL 1 |
2 | Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL 1 |
3 | Öğretim İlke ve Yöntemleri-Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT 1 |
4 | Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL 1 |
5 | Images of Intellectual Capital Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , DUBAN NİL 1 |
6 | Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA 1 |
7 | Fen Bilimleri Öğretimi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim , DUBAN NİL 1 |
8 | Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim , AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH 1 |
9 | Fen Bilimleri Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, DUBAN NİL 1 |
10 | Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri , SUSAR FATMA, DUBAN NİL 1 |
11 | Fen Bilimleri Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, DUBAN NİL 2 |
12 | İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Birleştirilmiş Sınıflar , DUBAN NİL 1 |
13 | İlkokulda Fen Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim , ŞENLER PEHLİVAN BURCU, DUBAN NİL 1 |
14 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
15 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
16 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
17 | Disiplinlerarası Fen Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
18 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim , DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT 1 |
19 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Öğretmen yetiştirme , AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL 1 |
20 | Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi , AKTAMIŞ HİLAL,Türkoğuz Suat,AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,DELEN İBRAHİM,DEMİRBAĞ MEHMET,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,HİĞDE EMRAH 1 |
21 | SOSYAL BİLGİLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ STEM (S-STEM) Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL 1 |
22 | Fen Bilimleri Öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi , DUBAN NİL 2 |
1 | A measure of emergency remote teaching: development and validation of a
teacher self-efficacy scale KASAPOĞLU KORAY, SELANİK AY TUĞBA, AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Asian Journal of Distance Education (AJDE) , 2023 Uluslararası Hakemli ERIC Elektronik |
2 | Sınıf Öğretmenlerinin COVID-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. DUBAN NİL, DAL ÇALIŞICI İNAYET, SEVİLMİŞ SÜMEYYE BÜŞRA, Akbabaoğlu zuhal , Yayın Yeri: Demokrasi Platformu , 2022 Uluslararası 0 Citefactor Elektronik |
3 | Classroom teacher candidates’ views on distance education of primary school students in the COVID-19 pandemic process DUBAN NİL , Yayın Yeri: Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , 2022 Uluslararası 0 Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
4 | According to Primary School Teachers Views on S-STEM (Social Studies + STEM): A Phenomenological Research SELANİK AY TUĞBA, DUBAN NİL , Yayın Yeri: OPEN JOURNAL FOR EDUCATIONAL RESEARCH , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | Primary School Students’ Interests on Professions and Opinions on STEM Implementations YAVUZ ÜMİT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Technology and Education Journal , 2021 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
6 | İlkokul 3. Sınıf Öğrencileriyle STEM Uygulamaları: Bir Karma Yöntem Araştırması DUBAN NİL, YAVUZ ÜMİT , Yayın Yeri: Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi’nin (SÖAD) , 2021 Uluslararası Hakemli ASOS INDEX, Google Schoolar Elektronik |
7 | Primary School Students Interests on Professions and Opinions on STEM Implementations YAVUZ ÜMİT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Technology and Education Journal , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
8 | Coronavirus in the Children’s World: Discourses and Drawings DUBAN NİL, ŞEN Fatma Gül , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
9 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının COVID-19 Pandemi Sürecine İlişkin Görüşleri DUBAN NİL, ŞEN Fatma Gül , Yayın Yeri: Turkish Studies , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ, OKUMA MOTİVASYONLARI VE KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMLARI AKBABAOĞLU Mehmet, DUBAN NİL , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | Öğretmen adayları tarafından tasarlanan ders planlarında sosyo-bilimsel konular ve girişimcilik: Bir karma yöntem araştırması AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
12 | Examining change in perceptions of scienceteachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
13 | Classroom Teachers’xx Opinions on Science Laboratory Practices DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
14 | İlkokul Öğrencilerinin STEAM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik-Sanat) Disiplinlerine İlişkin Görüşleri kolsuz selçuk,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences , 2019 Uluslararası 0 Index Copernicus Basılı |
15 | The Opinions of Primary School Teachers Regarding to the Use of Museums in Science Courses DUBAN NİL , Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
16 | Media literacy from the eyes of children: an interdisciplinary approach SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cypriot Journal of Educational Science , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
17 | Pre-Service Teachers’ Stem Teaching Intention And Views About Stem DUBAN NİL , Yayın Yeri: TOJET , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
18 | STEAM Implementations for Elementary School Students in Turkey DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,kolsuz selçuk , Yayın Yeri: Journal of STEM Arts, Crafts, and Constructions , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
19 | 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sınavına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi DUBAN NİL,Arısoy Harun , Yayın Yeri: Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergis , 2017 Uluslararası 0 ERIHPLUS, ULAKBİM Basılı |
20 | 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜĞÜN VE BAYRAM KUTLAMALARINDAKİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences , 2017 Uluslararası 0 ulakbim Basılı |
21 | KÜTAHYA DÜĞÜNLERİNE İLİŞKİNBİR ANLATI ARAŞTIRMASI DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: TÜBA-KED , 2017 Uluslararası 0 Ulakbim |
22 | THE INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL, SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS’ TEACHING AND LEARNING CONCEPTIONS AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET) , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
23 | Values education from perspectives of classroom teachers DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: European Journal of Social Science Education and Research , 2016 Uluslararası Hakemli Google Scholar, OCLC WorldCat Elektronik |
24 | Sınıf Öğretmenlerinin ilkokul fen bilimleri dersi öğretim programına ilişkin görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Turkish Studies , 2016 Uluslararası 0 ulakbim Basılı |
25 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EV ÖDEVLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal Of Education Technology and Scientific Researches , 2016 Uluslararası 0 Scientific Indexing Services, DRJI, Eurasian Scentific Journal Index |
26 | İlkokul Öğrencilerinin Kişisel Bakım Temizlik ve Beslenme ile İlgili Görüşleri OCAK İJLAL,DUBAN NİL,Yağıcı Gülhan , Yayın Yeri: Atatürk Üniversitresi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016 Ulusal 0 EBSCO Basılı |
27 | Ancient Festivals in Kütahya A Narrative Research DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: Sociology Study , 2016 Uluslararası 0 EBSCO |
28 | Sosyal Bilgiler Dersinde 5 Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Çalışmaları DUBAN NİL,aysun çakır,Butekin Zehra,samsa zehra,Erçoban Bünyamin , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2015 Uluslararası 0 EBSCO, MLA, DOAJ, Ulrichsweb, İndex İslamicus, Index Copernicus Basılı |
29 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARINA BAKIŞI DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2015 Uluslararası 0 EBSCO, İndex Islamicus, Index Copernicus, Ulrichsweb, MLA, DOAJ Basılı |
30 | T C İnkilâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersinde Hazirlanan Yaratici Yazma Çalişmalarinin İncelenmesi DUBAN NİL,yılmaz aydın,Altunsoy Gülsüm,Balcı Selcen,Gül Burcu , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2015 Uluslararası 0 ULAKBİM Basılı |
31 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE HAZIRLADIKLARI KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,EVREKLİ ERTUĞ , Yayın Yeri: Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 EBSCHO Host, Directory of Open Access Journals, e-journals in Education NewJour , Research Bible, ASOS, Türk Eğitim İndeksi, Akademik Dizin , Araştırmax, Google Scholar, Directory of Research Journals Indexing |
32 | What do pre service teachers think about science journals and journal writing DUBAN NİL , Yayın Yeri: The New Educational Review , 2014 Uluslararası 0 EBSCO databasesEducation Research Complete, Education Source, ERIH PLUS, Google Scholar, Index Copernicus, Open Academic Journals Index, Scopus, Ulrichsweb |
33 | A mixed methods assessment of the learning environment in teaching science and technology I course KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2014 Uluslararası 0 SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals in Education NewJour EBSCO, ULAKBİM |
34 | Sınıf Öğretmenlerinin Kavram Karikatürlerini Hazırlama ve Kullanmaya Yönelik Görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Journal of Academic Studies , 2013 Uluslararası 0 EBSCO Basılı |
35 | Pre service Science and Technology Teachers Mental Images of Science Teaching DUBAN NİL , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2013 Uluslararası 0 SSCI Basılı |
36 | Views of Teachers on the Use of Drama Method in Science and Technology Courses DUBAN NİL, EVSEN DÜZGÜN Merve , Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , 2013 Uluslararası 0 Education Research Complete (EBSCO)Education Sources (EBSCO)Google Scholar SearchIndex Copernicus (IC) Basılı |
37 | Sınıf öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmen eğitimcilerinin özellikleri KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , 2013 Uluslararası 0 DOAJ, EBSCO |
38 | Science and technology teachers views of primary school science and technology curriculum DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology , 2013 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
39 | Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inançları ve fen öğretimine yönelik tutumları DUBAN NİL,GÖKÇAKAN NURCAN , Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2012 Uluslararası 0 EBSCO-CEEAS, ULAKBİM |
40 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları Afyonkarahisar İli Örneği KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2012 Uluslararası 0 DOAJ, EBSCOhost, ULAKBİM – SBVT |
41 | Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji okur yazarı bireylere ve bu bireylerin yetiştirilmesine ilişkin görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2010 Uluslararası 0 ULAKBİM |
42 | Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimleri ve yansıtıcı öğretmen özellikleriyle ilgili görüşleri DUBAN NİL,YELKEN TUĞBA , Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2010 Uluslararası 0 ULAKBİM, EBSCO-CEEAS |
43 | Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik öğrenci görüşleri ŞEFİK YAŞAR,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2009 Uluslararası 0 SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals inEducation NewJour EBSCO, ULAKBİM |
44 | Analysing the elementary science and technology coursebook and student workbookin terms of constructivism DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic,Business and Industrial Engineering , 2008 Uluslararası 0 MLA |
45 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerinin Uygulama Okullarında Kullanımına İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,Küçükyılmaz E Aysın , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2008 Uluslararası 0 ULAKBİM, SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals in Education NewJour EBSCO |
46 | An exemplary approach with in the scope of inquiry-based learning in science and technology course for the 5th grade students in primary education in Turkey. Yaşar Şefik,DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Learning , 2007 Uluslararası 0 EBSCO |
47 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik İnançlarının Artırılabilmesi İçin Alınabilecek Önlemlere İlişkin Görüşleri Küçükyılmaz E Aysın,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2006 Uluslararası 0 ULAKBİM, Türk Eğitim İndeksi |
48 | The Effects Of Teaching Learning Strategies On The Academic Success Of The 5th Grade Primary School Students DUBAN NİL , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2006 Uluslararası 0 EBSCO, ASOS, DOAJ |
1 | A measure of emergency remote teaching: development and validation of a
teacher self-efficacy scale KASAPOĞLU KORAY, SELANİK AY TUĞBA, AYDOĞDU BÜLENT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Asian Journal of Distance Education (AJDE) , 2023 Uluslararası Hakemli ERIC Elektronik |
2 | Sınıf Öğretmenlerinin COVID-19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. DUBAN NİL, DAL ÇALIŞICI İNAYET, SEVİLMİŞ SÜMEYYE BÜŞRA, Akbabaoğlu zuhal , Yayın Yeri: Demokrasi Platformu , 2022 Uluslararası 0 Citefactor Elektronik |
3 | Classroom teacher candidates’ views on distance education of primary school students in the COVID-19 pandemic process DUBAN NİL , Yayın Yeri: Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , 2022 Uluslararası 0 Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
4 | According to Primary School Teachers Views on S-STEM (Social Studies + STEM): A Phenomenological Research SELANİK AY TUĞBA, DUBAN NİL , Yayın Yeri: OPEN JOURNAL FOR EDUCATIONAL RESEARCH , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | Primary School Students’ Interests on Professions and Opinions on STEM Implementations YAVUZ ÜMİT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Technology and Education Journal , 2021 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
6 | İlkokul 3. Sınıf Öğrencileriyle STEM Uygulamaları: Bir Karma Yöntem Araştırması DUBAN NİL, YAVUZ ÜMİT , Yayın Yeri: Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi’nin (SÖAD) , 2021 Uluslararası Hakemli ASOS INDEX, Google Schoolar Elektronik |
7 | Primary School Students Interests on Professions and Opinions on STEM Implementations YAVUZ ÜMİT, DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Technology and Education Journal , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
8 | Coronavirus in the Children’s World: Discourses and Drawings DUBAN NİL, ŞEN Fatma Gül , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2021 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
9 | Examining change in perceptions of scienceteachers about E-STEM AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,SELANİK AY TUĞBA,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education , 2020 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
10 | Classroom Teachers’xx Opinions on Science Laboratory Practices DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
11 | İlkokul Öğrencilerinin STEAM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik-Sanat) Disiplinlerine İlişkin Görüşleri kolsuz selçuk,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences , 2019 Uluslararası 0 Index Copernicus Basılı |
12 | The Opinions of Primary School Teachers Regarding to the Use of Museums in Science Courses DUBAN NİL , Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
13 | Media literacy from the eyes of children: an interdisciplinary approach SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cypriot Journal of Educational Science , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
14 | Pre-Service Teachers’ Stem Teaching Intention And Views About Stem DUBAN NİL , Yayın Yeri: TOJET , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
15 | STEAM Implementations for Elementary School Students in Turkey DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,kolsuz selçuk , Yayın Yeri: Journal of STEM Arts, Crafts, and Constructions , 2018 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
16 | 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sınavına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi DUBAN NİL,Arısoy Harun , Yayın Yeri: Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergis , 2017 Uluslararası 0 ERIHPLUS, ULAKBİM Basılı |
17 | 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜĞÜN VE BAYRAM KUTLAMALARINDAKİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: International Journal Of Eurasia Social Sciences , 2017 Uluslararası 0 ulakbim Basılı |
18 | KÜTAHYA DÜĞÜNLERİNE İLİŞKİNBİR ANLATI ARAŞTIRMASI DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: TÜBA-KED , 2017 Uluslararası 0 Ulakbim |
19 | THE INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL, SCIENCE AND MATHEMATICS TEACHERS’ TEACHING AND LEARNING CONCEPTIONS AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET) , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
20 | Values education from perspectives of classroom teachers DUBAN NİL, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: European Journal of Social Science Education and Research , 2016 Uluslararası Hakemli Google Scholar, OCLC WorldCat Elektronik |
21 | Sınıf Öğretmenlerinin ilkokul fen bilimleri dersi öğretim programına ilişkin görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Turkish Studies , 2016 Uluslararası 0 ulakbim Basılı |
22 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EV ÖDEVLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal Of Education Technology and Scientific Researches , 2016 Uluslararası 0 Scientific Indexing Services, DRJI, Eurasian Scentific Journal Index |
23 | Ancient Festivals in Kütahya A Narrative Research DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri: Sociology Study , 2016 Uluslararası 0 EBSCO |
24 | Sosyal Bilgiler Dersinde 5 Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Çalışmaları DUBAN NİL,aysun çakır,Butekin Zehra,samsa zehra,Erçoban Bünyamin , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2015 Uluslararası 0 EBSCO, MLA, DOAJ, Ulrichsweb, İndex İslamicus, Index Copernicus Basılı |
25 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARINA BAKIŞI DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2015 Uluslararası 0 EBSCO, İndex Islamicus, Index Copernicus, Ulrichsweb, MLA, DOAJ Basılı |
26 | T C İnkilâp Tarihi Ve Atatürkçülük Dersinde Hazirlanan Yaratici Yazma Çalişmalarinin İncelenmesi DUBAN NİL,yılmaz aydın,Altunsoy Gülsüm,Balcı Selcen,Gül Burcu , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2015 Uluslararası 0 ULAKBİM Basılı |
27 | What do pre service teachers think about science journals and journal writing DUBAN NİL , Yayın Yeri: The New Educational Review , 2014 Uluslararası 0 EBSCO databasesEducation Research Complete, Education Source, ERIH PLUS, Google Scholar, Index Copernicus, Open Academic Journals Index, Scopus, Ulrichsweb |
28 | A mixed methods assessment of the learning environment in teaching science and technology I course KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2014 Uluslararası 0 SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals in Education NewJour EBSCO, ULAKBİM |
29 | Sınıf Öğretmenlerinin Kavram Karikatürlerini Hazırlama ve Kullanmaya Yönelik Görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Journal of Academic Studies , 2013 Uluslararası 0 EBSCO Basılı |
30 | Pre service Science and Technology Teachers Mental Images of Science Teaching DUBAN NİL , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2013 Uluslararası 0 SSCI Basılı |
31 | Views of Teachers on the Use of Drama Method in Science and Technology Courses DUBAN NİL, EVSEN DÜZGÜN Merve , Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , 2013 Uluslararası 0 Education Research Complete (EBSCO)Education Sources (EBSCO)Google Scholar SearchIndex Copernicus (IC) Basılı |
32 | Sınıf öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmen eğitimcilerinin özellikleri KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,YÜKSEL ASLI,KASAPOĞLU KORAY,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , 2013 Uluslararası 0 DOAJ, EBSCO |
33 | Science and technology teachers views of primary school science and technology curriculum DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology , 2013 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
34 | Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inançları ve fen öğretimine yönelik tutumları DUBAN NİL,GÖKÇAKAN NURCAN , Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2012 Uluslararası 0 EBSCO-CEEAS, ULAKBİM |
35 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarını Yordayan Bir Faktör Olarak Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları Afyonkarahisar İli Örneği KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2012 Uluslararası 0 DOAJ, EBSCOhost, ULAKBİM – SBVT |
36 | Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji okur yazarı bireylere ve bu bireylerin yetiştirilmesine ilişkin görüşleri DUBAN NİL , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2010 Uluslararası 0 ULAKBİM |
37 | Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimleri ve yansıtıcı öğretmen özellikleriyle ilgili görüşleri DUBAN NİL,YELKEN TUĞBA , Yayın Yeri: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2010 Uluslararası 0 ULAKBİM, EBSCO-CEEAS |
38 | Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik öğrenci görüşleri ŞEFİK YAŞAR,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2009 Uluslararası 0 SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals inEducation NewJour EBSCO, ULAKBİM |
39 | Analysing the elementary science and technology coursebook and student workbookin terms of constructivism DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic,Business and Industrial Engineering , 2008 Uluslararası 0 MLA |
40 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerinin Uygulama Okullarında Kullanımına İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,Küçükyılmaz E Aysın , Yayın Yeri: Elementary Education Online , 2008 Uluslararası 0 ULAKBİM, SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals in Education NewJour EBSCO |
41 | An exemplary approach with in the scope of inquiry-based learning in science and technology course for the 5th grade students in primary education in Turkey. Yaşar Şefik,DUBAN NİL , Yayın Yeri: International Journal of Learning , 2007 Uluslararası 0 EBSCO |
42 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik İnançlarının Artırılabilmesi İçin Alınabilecek Önlemlere İlişkin Görüşleri Küçükyılmaz E Aysın,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2006 Uluslararası 0 ULAKBİM, Türk Eğitim İndeksi |
43 | The Effects Of Teaching Learning Strategies On The Academic Success Of The 5th Grade Primary School Students DUBAN NİL , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2006 Uluslararası 0 EBSCO, ASOS, DOAJ |
1 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının COVID-19 Pandemi Sürecine İlişkin Görüşleri DUBAN NİL, ŞEN Fatma Gül , Yayın Yeri: Turkish Studies , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ, OKUMA MOTİVASYONLARI VE KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMLARI AKBABAOĞLU Mehmet, DUBAN NİL , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
3 | Öğretmen adayları tarafından tasarlanan ders planlarında sosyo-bilimsel konular ve girişimcilik: Bir karma yöntem araştırması AYDOĞDU BÜLENT,SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL , Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | İlkokul Öğrencilerinin Kişisel Bakım Temizlik ve Beslenme ile İlgili Görüşleri OCAK İJLAL,DUBAN NİL,Yağıcı Gülhan , Yayın Yeri: Atatürk Üniversitresi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016 Ulusal 0 EBSCO Basılı |
5 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I DERSİNDE HAZIRLADIKLARI KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,EVREKLİ ERTUĞ , Yayın Yeri: Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 EBSCHO Host, Directory of Open Access Journals, e-journals in Education NewJour , Research Bible, ASOS, Türk Eğitim İndeksi, Akademik Dizin , Araştırmax, Google Scholar, Directory of Research Journals Indexing |
1 | KAVRAM KARİKATÜRLERİYLE İŞLENEN FEN DERSLERİNE İLİŞKİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÜNLÜKLERİNDEKİ YANSITMALAR DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
2 | Argümantasyona Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme ve 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi DUBAN NİL,bilgiç cemal , Yayın Yeri:7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ARA DİSİPLİN KAZANIMLARINA İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYLERİ VE GÖRÜŞLERİ samsa zehra,DUBAN NİL , Yayın Yeri:2nd International Symposium of Education and Values Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | STEAM UYGULAMALARININ İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN TUTUMLARINA ETKİSİ DUBAN NİL,kolsuz selçuk , Yayın Yeri:IV. International Research Congress Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Becerilerine Etkisi DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY,SELANİK AY TUĞBA,BAYIRLI HAKAN , Yayın Yeri:V th International Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
6 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacılık Bağlamında İlkokullardaki Mevcut Duruma İlişkinGözlemleri SELANİK AY TUĞBA,KURTDEDE FİDAN NURAY,DUBAN NİL,BAYIRLI HAKAN , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
7 | FETEMM Uygulamalarının İlkokul öğrencilerinin FeTeMM Algılarına ve Tutumlarına Etkisi DUBAN NİL,Yavaş Şenay , Yayın Yeri:Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda (USEAS) Uluslararası Özet bildiri |
8 | İlkokul 3. Sınıf Öğrencileriyle STEM Uygulamaları DUBAN NİL,yavuz ümit , Yayın Yeri:IV th International EurasianEducational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
9 | İLKOKUL 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA DEĞERLER DUBAN NİL,Şen Fatma Gül,Köse Safiye Seda,Erdem Havva , Yayın Yeri:International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Uluslararası Özet bildiri |
10 | İLKOKUL 4. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA DEĞERLER DUBAN NİL,Erdem Havva,Şen Fatma Gül,Köse Safiye seda , Yayın Yeri:International Symposium of Education and Values (ISOEVA) Uluslararası Özet bildiri |
11 | 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜĞÜN VE BAYRAM KUTLAMALARINDAKİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL,Yıldırım Ramazan , Yayın Yeri:INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES Uluslararası Özet bildiri |
12 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM’E YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE STEM ÖĞRETİMİ YÖNELİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ DUBAN NİL , Yayın Yeri:4th INTERNATIONAL CONFERENCEON PRIMARY EDUCATION Uluslararası Özet bildiri |
13 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN LABORATUVAR UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri:4th INTERNATIONAL CONFERENCEON PRIMARY EDUCATION Uluslararası Özet bildiri |
14 | Sınıf Öğretmenlerinin Göçmen Çocukların Değer Eğitimine İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) Uluslararası Özet bildiri |
15 | The investigation of pre-service primary school, science and mathematics teachers’ teaching and learning conceptions. AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International Conference on New Horizons in Education (INTE). Uluslararası Özet bildiri |
16 | Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik inançlarının incelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,PEKER MURAT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education Uluslararası Özet bildiri |
17 | Sınıf Öğretmenlerinin Fen Laboratuvar Uygulamalarına İlişkin Görüşleri DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT,YÜKSEL ASLI , Yayın Yeri:4th International Conference on Primary Education Uluslararası Özet bildiri |
18 | Sınıf, Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL,PEKER MURAT , Yayın Yeri:1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) Uluslararası Özet bildiri |
19 | Argümantasyon Tabanlı Laboratuar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine ve Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerine Etkisi AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:IV rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) Uluslararası Özet bildiri |
20 | Science Teachers Views regarding the Inclusion of 5th GradeStudents in Secondary School AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:New Perspectives in Science Education Uluslararası Tam metin bildiri |
21 | THE LABORATORY IMPLICATIONS BASED ON ARGUMENTATION OF PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:International Science and Technology Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
22 | The Opinions of Primary School Teachers Regarding to The Use of Museums in Science Courses DUBAN NİL , Yayın Yeri:8th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
23 | Values Education from Perspectives of Classroom Teachers DUBAN NİL,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:10th International Congress on Social Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
24 | İLKOKUL PROGRAMI NIN FETEMM UYGULAMALARI AÇISINDAN İNCELENMESİ DUBAN NİL , Yayın Yeri:15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU Uluslararası Özet bildiri |
25 | İlköğretim fen öğretiminde niçin sorgulamaya dayalı öğrenme DUBAN NİL , Yayın Yeri:8. International Educational Technology Conference (IETC 2008) Uluslararası Tam metin bildiri |
26 | Primary School Classroom Teachers Views of Primary School Science Curriculum DUBAN NİL , Yayın Yeri:7th International Conference for Theory and Practice Uluslararası Özet bildiri |
27 | The Views Of Pre Service Teachers On The Ability To Design A Microteaching Environment Suitable For Constructivist Learning DUBAN NİL,KURTDEDE FİDAN NURAY , Yayın Yeri:PAEDEIA International Symposium Uluslararası Özet bildiri |
28 | Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Kavram Karikatürü Kullanmaya İlişkin Görüşleri AYDOĞDU BÜLENT,DUBAN NİL , Yayın Yeri:INOVED 2015-International Conference on Best Practices and Innovations in Education Uluslararası Özet bildiri |
29 | 5 Sınıf Örencilerinin Yaratıcı Yazma Çalışmaları DUBAN NİL,Çakır Aysun,Butekin Zehra,Samsa Zehra,Erçoban Bünyamin , Yayın Yeri:VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
30 | T C İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE HAZIRLANAN YARATICI YAZMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ DUBAN NİL,Yılmaz Aydın,Altunsoy Gülsüm,Balcı Selcen ,Gül Burcu , Yayın Yeri:VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
31 | Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacılığa yönelik tutumları ve özyeterlik inançları DUBAN NİL,Kaya Nuray , Yayın Yeri:International Eurasian EducationalResearch (EJER) Congress Uluslararası Özet bildiri |
32 | The Relation Between Teacher Candidates Learning Styles and Computer Anxiety and Attitudes Towards Technology DUBAN NİL, İMER GÜLRİZ , Yayın Yeri:The Sixteenth International Conference on Learning Uluslararası Özet bildiri |
33 | Analyzing the elementary science and technology coursebook and student workbook in terms of constructivism DUBAN NİL , Yayın Yeri:XXVIII. WASET International Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
34 | Okulöncesi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik algıları DUBAN NİL , Yayın Yeri:Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II Uluslararası Tam metin bildiri |
35 | The Opinions of Primary School Teachers Regarding to The Use of Structural Communication Grids DUBAN NİL, HALACI GÜNEŞ , Yayın Yeri:3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership Uluslararası Tam metin bildiri |
36 | Sınıf Öğretmenlerinin Finansal Okuryazarlık Becerisi Kazandırmaya Yönelik Gerçekleştirdikleri Uygulamalar KURTDEDE FİDAN NURAY,SELANİK AY TUĞBA,DUBAN NİL,BAYIRLI HAKAN , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education Uluslararası Özet bildiri |
37 | STEM Eğitiminin Öğretmenlerin STEM Farkındalıklarına Etkisi: Bir Karma Yöntem Çalışması AYDOĞDU BÜLENT,KASAPOĞLU KORAY,DUBAN NİL,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
38 | PARENTS' OPINIONS ON THE EDUCATION OF THEIR CHILDREN DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS DUBAN NİL , Yayın Yeri:ANKARA V. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS Uluslararası Tam metin bildiri |
1 | Girişimci Öğretmen Eğitimi: E-STEM Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
2 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜYLE DEĞERLER EĞİTİMİ SÜRECİ Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Tabanlı Laboratuvar Uygulamaları Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
4 | FETEMM S İLE HEM EĞLENİYORUM HEM ÖĞRENİYORUM Yürütücü Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
5 | ÇOCUK GÖZÜYLE MEDYA OKURYAZARLIĞI UYGULAMALARI Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
6 | Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşleri Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
7 | Temel Eğitim ve İlköğretim Öğretmenlerine Yönelik STEM Eğitim Kampı Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
8 | Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
9 | Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
10 | Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II (2022) Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
11 | OKUL ÖNCESİNDEN ORTAÖĞRETİME E-STEM UYGULAMALARI Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
12 | OKUL ÖNCESİNDEN YÜKSEKÖĞRETİME
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK ULUSLARARASI VE
ULUSAL PROJE YAZMA EĞİTİMİ” PROJESİ Araştırmacı Diğer (Ulusal) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2015-2016 | Fen ve Teknoloji Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Fen ve Teknoloji Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Tez çalışması | Türkçe | 1 |
2021-2022 | Uzmanlık alan | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Karma yöntem araştırmaları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Fen ve teknoloji öğretiminde çağdaş yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İlkokulda temel fen bilimleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel araştırma yöntemleri ve yayın etiği | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Fen Öğretimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Okul Öncesi Dönemde STEAM Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | İlkokul Programlarının Değerlendirilmesi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Uzmanlık alan | Türkçe | 8 |
2023-2024 | Tez çalışması | Türkçe | 1 |
2023-2024 | Okul öncesi eğitimde STEAM | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması -I | Türkçe | 1 |
2023-2024 | Fen Bilimleri Öğretimi -I | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Bilimsel araştırma yöntemleri ve yayın etiği | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | SÜMEYYE BÜŞRA SEVİLMİŞ | Argümantasyon tabanlı STEM uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin akademik başarılarına, argümantasyon kullanım düzeylerine, STEMe yönelik tutum ve algılarına, STEM kariyerlerine ve ilgilerine etkisi |
2023 | ABDURRAHMAN ERTÜRK | Sosyal bilgiler eğitiminde bulut bilişim teknolojilerinin uygulanması: Bir karma yöntem araştırması |
2023 | İNAYET DAL ÇALIŞICI | Akıl ve Zekâ Oyunlarının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Karar Verme Becerileri Üzerine Etkisi |
2023 | FATMA ŞEN SARIYILDIZ | WEB 2.0 ARAÇLARI İLE İŞLENEN KESİRLER KONUSUNUN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL TEKNOLOJİ KULLANIMINA, MATEMATİK ÖĞRENMEYİ SEVMESİNE VE MATEMATİK DERSİ MOTİVASYONLARINA ETKİSİ |
2023 | DUYGU SELİN AKGÜL | İlkokul Fen Bilimleri Dersinde Sürdürülebilir STEAM Uygulamalarının Öğrencilerin Sürdürülebilir Çevre Bilincine ve STEAM Tutumlarına Etkisi |
2022 | FATMA GÜL ŞEN | İlkokul öğrencilerine yönelik dijital vatandaşlık tutum ölçeği geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması |
2022 | FADİME İÇEL | İlkokul Birinci Sınıfta Yürütülen Fen Etkinliklerinin Öğrencilerin Temel Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma |
2022 | İFFET KÜBRA KAVAS | İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersinde infografik kullanımının öğrencilerin temel becerilerine ve görsel okuma becerilerine etkisinin incelenmesi |
2022 | EMRAH COŞKUN | İlkokul 4. sınıf düzeyinde e-stem uygulamaları: Bir karma yöntem araştırması |
2020 | YAPRAK ÖZCAN | "Bulmaca Kulesi" programının yaşam becerileri açısından incelenmesi |
2020 | ABDURRAHMAN ERTÜRK | Sosyal Bilgiler Eğitiminde Bulut Bilişim Teknolojilerinin Uygulanması: Bir Karma Yöntem Araştırması |
2019 | MEHMET AKBABAOĞLU | Sınıf öğretmeni adaylarının üst bilişsel okuma stratejileri, okuma motivasyonları ve kitap okuma alışkanlığına ilişkin tutumlarının incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği |
2019 | ÇAĞDAŞ KORKMAZ | Sınıf öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile yaşam ve 21. yüzyıl öğreten beceri düzeyleri arasındaki ilişki |
2019 | ÜMİT YAVUZ | İlkokul fen bilimleri dersinin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FeTeMM) etkinlikleri ile işlenmesi |
2019 | FİLİZ KILIÇ | 4.sınıflarda tasarım temelli fen eğitimi uygulamaları |
2018 | ZEHRA SAMSA | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ara disiplin kazanımlarına ilişkin bilgi düzeyleri ve görüşleri |
2018 | SELÇUK KOLSUZ | Sosyo-bilimsel konuların işlenmesinde STEAM uygulamaları |
2013 | NURAY KAYA | Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacılığa yönelik tutumları ve yapılandırmacılığı uygulamaya ilişkin öz-yeterlik inançları: Afyonkarahisar ili örneği |
2013 | MERVE EVSEN DÜZGÜN | Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji dersinde kullanılan kavram karikatürlerine yönelik görüşleri |
2012 | GÜNEŞ HALACI | Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerinin yapılandırılmış grid tekniğine ilişkin görüşleri |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2010- | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2010-2018 | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |