- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üyelikler
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
1994-1998 | Lisans | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK BÖLÜMÜ |
2000-2001 | Yüksek Lisans | The University of Leeds | |
2001-2005 | Doktora | The University of Leeds |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2023- | PROFESÖR | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2019-2023 | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2007-2019 | DOÇENT | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2007-2013 | YARDIMCI DOÇENT | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Matematik Eğitiminde Teoriler Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi , BİNGÖLBALİ ERHAN,ARSLAN SELAHATTİN,ZEMBAT İSMAİL ÖZGÜR 1 |
2 | New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi , BİNGÖLBALİ ERHAN |
3 | İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi , ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN |
4 | Matematiksel kavram yanılgıları ve çözüm önerileri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi , BİNGÖLBALİ ERHAN |
5 | İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi , ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN |
6 | Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi , BİNGÖLBALİ ERHAN, BİNGÖLBALİ FERHAN 2 |
7 | Matematik Eğitiminde Teoriler Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi , BİNGÖLBALİ ERHAN 1 |
1 | İlkokul ve Ortaokul Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Gerçek Hayat İlişkilendirmesi Açısından İncelenmesi BİNGÖLBALİ ERHAN, ÖZDİNER MUSTAFA , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | How Do Middle School Mathematics Teachers Conceptualize Open-Ended
Questions? BİNGÖLBALİ ERHAN, ÇEVİK HİLMİ FURKAN , Yayın Yeri: Mimbar Sekolah Dasar , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
3 | Knowledge of Sets: a Didactic Phenomenon BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR GÖKHAN,MONAGHAN JOHN , Yayın Yeri: International Journal of Science and Mathematics Education , 2021 Uluslararası 0 SSCI Basılı+Elektronik |
4 | An Examination of Open-Ended Mathematics Questions’ Affordances BİNGÖLBALİ ERHAN, BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | An analysis of questions with multiple solution methods and multiple outcomes in mathematics textbooks BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology , 2020 Uluslararası 0 ESCI Elektronik |
6 | Divergent Thinking and Convergent Thinking: Are They Promoted in Mathematics Textbooks? BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
7 | Çok Doğru Cevaplı ve Çok Çözüm Metotlu Etkinliklerin Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Yeri BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Educational Studies in Mathematics , 2020 Ulusal 0 Index Copernicus Elektronik |
8 | One curriculum and two textbooks: opportunity to learn in terms of mathematical problem solving BİNGÖLBALİ FERHAN,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Mathematics Education Research Journal , 2019 Uluslararası 0 ESCI Basılı |
9 | A Proposed Conceptual Framework For Enhancing The Use Of Making Connections Skill In Mathematics Teaching (İlişkilendirme Becerisinin Matematik Öğretiminde Kullanımının Geliştirilmesi İçin Kavramsal Çerçeve Önerisi) BİNGÖLBALİ ERHAN, COŞKUN MEDİNE , Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science , 2016 Uluslararası 0 SSCI |
10 | Multiple Solutions to Problems in MathematicsTeaching Do Teachers Really Value Them BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Australian Journal of Teacher Education , 2011 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
11 | Pre Service and In Service Teachers Views of the Sources of Students MathematicalDifficulties BİNGÖLBALİ ERHAN, AKKOÇ HATİCE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, DEMİR SERVET , Yayın Yeri: International Electronic Journal of Mathematics Education , 2011 Uluslararası 0 EBSCO, Elsiver Basılı |
12 | Pre service mathematics teachers use of multiple representations in technologyrichenvironments BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Eurasia Journal of Mathematics, Science & TechnologyEducation , 2010 Uluslararası 0 Cabell’s Directory Index,EBSCO, EdNA Online Database, EducationResearch Index, Basılı |
13 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİK KAVRAMINAİLİŞKİN ALGILARI ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,AÇIL ELİF , Yayın Yeri: Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Basılı |
14 | Factors shaping mathematics lecturers service teaching in different departments BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH , Yayın Yeri: International Journal ofMathematical Education in Science and Technology , 2009 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
15 | Sınıf Öğretmenleri ve Matematiksel Zorlukları ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilgiler Dergisi , 2009 Ulusal 0 Ebsco |
16 | Değişen öğretim programları ve sınıf içi normlar ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,SAĞLAM YILMAZ,KESER ÖZMANTAR ZEHRA , Yayın Yeri: Uluslararası İnsan BilimleriDergisi , 2009 Uluslararası 0 EBSCO Basılı |
17 | Concept image revisited BİNGÖLBALİ ERHAN, MONAGHAN JOHN , Yayın Yeri: EducationalStudies in Mathematics , 2008 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
18 | Engineering students conceptions of the derivative and some implications for their mathematical education BİNGÖLBALİ ERHAN, MONAGHAN JOHN, ROPER TOM , Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science andTechnology , 2007 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
1 | How Do Middle School Mathematics Teachers Conceptualize Open-Ended
Questions? BİNGÖLBALİ ERHAN, ÇEVİK HİLMİ FURKAN , Yayın Yeri: Mimbar Sekolah Dasar , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
2 | Knowledge of Sets: a Didactic Phenomenon BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR GÖKHAN,MONAGHAN JOHN , Yayın Yeri: International Journal of Science and Mathematics Education , 2021 Uluslararası 0 SSCI Basılı+Elektronik |
3 | An Examination of Open-Ended Mathematics Questions’ Affordances BİNGÖLBALİ ERHAN, BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | An analysis of questions with multiple solution methods and multiple outcomes in mathematics textbooks BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology , 2020 Uluslararası 0 ESCI Elektronik |
5 | Divergent Thinking and Convergent Thinking: Are They Promoted in Mathematics Textbooks? BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
6 | One curriculum and two textbooks: opportunity to learn in terms of mathematical problem solving BİNGÖLBALİ FERHAN,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Mathematics Education Research Journal , 2019 Uluslararası 0 ESCI Basılı |
7 | A Proposed Conceptual Framework For Enhancing The Use Of Making Connections Skill In Mathematics Teaching (İlişkilendirme Becerisinin Matematik Öğretiminde Kullanımının Geliştirilmesi İçin Kavramsal Çerçeve Önerisi) BİNGÖLBALİ ERHAN, COŞKUN MEDİNE , Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science , 2016 Uluslararası 0 SSCI |
8 | Multiple Solutions to Problems in MathematicsTeaching Do Teachers Really Value Them BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Australian Journal of Teacher Education , 2011 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Basılı |
9 | Pre Service and In Service Teachers Views of the Sources of Students MathematicalDifficulties BİNGÖLBALİ ERHAN, AKKOÇ HATİCE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, DEMİR SERVET , Yayın Yeri: International Electronic Journal of Mathematics Education , 2011 Uluslararası 0 EBSCO, Elsiver Basılı |
10 | Pre service mathematics teachers use of multiple representations in technologyrichenvironments BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Eurasia Journal of Mathematics, Science & TechnologyEducation , 2010 Uluslararası 0 Cabell’s Directory Index,EBSCO, EdNA Online Database, EducationResearch Index, Basılı |
11 | Factors shaping mathematics lecturers service teaching in different departments BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH , Yayın Yeri: International Journal ofMathematical Education in Science and Technology , 2009 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
12 | Değişen öğretim programları ve sınıf içi normlar ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,SAĞLAM YILMAZ,KESER ÖZMANTAR ZEHRA , Yayın Yeri: Uluslararası İnsan BilimleriDergisi , 2009 Uluslararası 0 EBSCO Basılı |
13 | Concept image revisited BİNGÖLBALİ ERHAN, MONAGHAN JOHN , Yayın Yeri: EducationalStudies in Mathematics , 2008 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
14 | Engineering students conceptions of the derivative and some implications for their mathematical education BİNGÖLBALİ ERHAN, MONAGHAN JOHN, ROPER TOM , Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science andTechnology , 2007 Uluslararası 0 ERIC Basılı |
1 | İlkokul ve Ortaokul Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Gerçek Hayat İlişkilendirmesi Açısından İncelenmesi BİNGÖLBALİ ERHAN, ÖZDİNER MUSTAFA , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2022 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Çok Doğru Cevaplı ve Çok Çözüm Metotlu Etkinliklerin Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Yeri BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Educational Studies in Mathematics , 2020 Ulusal 0 Index Copernicus Elektronik |
3 | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİK KAVRAMINAİLİŞKİN ALGILARI ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,AÇIL ELİF , Yayın Yeri: Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Basılı |
4 | Sınıf Öğretmenleri ve Matematiksel Zorlukları ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilgiler Dergisi , 2009 Ulusal 0 Ebsco |
1 | Fidelity of implementation of the mathematical task: is it always favorable? BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri:The 12th International Congress on Mathematical Education (ICME-12) Uluslararası Tam metin bildiri |
2 | Principles of student centred teaching and implications for mathematics teaching BİNGÖLBALİ ERHAN,BİNGÖLBALİ FERHAN , Yayın Yeri:CERME-9 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Introduction to the papers of TWG17: Theoretical perspectives and approaches in mathematics education research Bosch Marianna,Chevallard Yves,Kidron Ivy,Monaghan John,Palmer Hanna,BİNGÖLBALİ ERHAN,Shvarts Anna , Yayın Yeri:CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | Investigating the Technological Pedagogical Content Knowledge A case of derivative at a point AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri:Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, and the XXX North American Chapter Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | Sınıf öğretmenlerinin teknoloji kullanımlarının irdelenmesi DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri:5th International Computer & Instructional Technologies Symposium Ulusal Tam metin bildiri |
6 | Matematik öğretmen adaylarına ölçme-değerlendirme bilgi ve becerisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi AKKOÇ HATİCE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri:I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi Ulusal Tam metin bildiri |
7 | Matematik Öğretmenleri Açık Uçlu Soruları Nasıl Tanımlıyorlar? (How Do Mathematics Teachers Define Open-Ended Questions?) ÇEVİK HİLMİ FURKAN, BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri:6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
8 | Iraksak ve Yakınsak Düşünme Perspektifiyle Okul Öncesi Kitaplarında Yaratıcı Düşünme Becerisi (An Investigation Of Creative Thinking Skills In Preschool Books With Respect To Divergent And Convergent Thinking) BİNGÖLBALİ FERHAN, BİNGÖLBALİ ERHAN , Yayın Yeri:6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
1 | Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Program Geliştirme Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
2 | İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE MATEMATİK ALANLARINDA MESLEKİ GELİŞİM MODELİ VE BU MODELİN YAYGINLAŞTIRILMASI Proje Koordinatörü TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
3 | 6-14 yaş grubu öğrencilerinin akademik, fiziksel, sosyal-duygusal, kültürel gelişimleri: Sorunlar ve çözümler-II Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
4 | 6-14 yaş grubu öğrencilerinin akademik, fiziksel, sosyal-duygusal, kültürel gelişimleri: Sorunlar ve çözümler-I Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 6 |
2016-2017 | MATEMATİK FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2016-2017 | SOYUT MATEMATİK | Türkçe | 3 |
2016-2017 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 1 |
2014-2015 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | TANIMLARI VE TARİHSEL GELİŞİMLERİYLE MATEMATİKSEL KAVRAMLAR | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Matematik Eğitiminde Teoriler | Türkçe | 3 |
2013-2014 | MATEMATİKSEL KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Matematik ÖğretmenEğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Matematik ÖğretmenEğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Matematik ÖğretmenEğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
2009-2010 | Matematik ÖğretmenEğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Toplumsal DuyarlılıkProjeleri | Türkçe | 1 |
2010-2011 | Toplumsal DuyarlılıkProjeleri | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2011-2012 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2010-2011 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2009-2010 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Temel Matematik II | Türkçe | 2 |
2009-2010 | Temel Matematik II | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Temel Matematik II | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Temel Matematik II | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Temel Matematik I | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Temel Matematik I | Türkçe | 2 |
2009-2010 | Temel Matematik I | Türkçe | 2 |
2008-2009 | Temel Matematik I | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Analiz I | Türkçe | 6 |
2012-2013 | Analiz I | Türkçe | 6 |
2010-2011 | Analiz I | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Analiz I | Türkçe | 6 |
2009-2010 | Analiz I | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2010-2011 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2009-2010 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2009-2010 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2010-2011 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2010-2011 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2009-2010 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2008-2009 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Matematik Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Öğretiminde İlişkilendirme | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Matematik Öğretiminde İlişkilendirme | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Matematik Öğretiminde Kavramlar ve Kavram Yanılgıları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Ortaokul Matematik Öğretim Programını Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Matematik Felsefesi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | SÜMEYRA KANAT | Matematik Öğrenme Güçlüğünün Üstesinden Gelinebilir mi?: Ebeveyn Katılımı Açısından Bir İnceleme |
2023 | HARUN ARISOY | Okul Öncesi ve İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Yaratıcı Düşünme Becerisi Açısından İncelenmesi |
2023 | MERYEM ŞAŞKAN | Kesir konusunun Cumhuriyet sonrası dönem matematik ders kitaplarında çoklu temsiller açısından incelenmesi |
2023 | AYŞENUR KILIÇ | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Açık Uçlu Soru ile İlgili Kavram Yanılgıları |
2023 | BEGÜM KOŞAR | Matematik Kaygısının Epigenetik Açıdan İncelenmesi |
2023 | ZELİHA SIRÇANCI | Beslenme ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Doküman Analizi Çalışması |
2023 | ELİF BAYAR | Eğitim bilişim ağı (EBA) platformunda sunulan ortaokul matematik derslerinin açık uçlu sorular ve farklı çözüm yolları açısından incelenmesi |
2023 | YONCA KARAKUŞ | Ortaokul matematik öğretmenlerinin problem saptama becerileri: Matematiksel hata ve kavram yanılgıları açısından bir inceleme |
2023 | ŞERİFE RAVZA UZDU | Matematik öğretmenlerinin problem çözme öğretim yaklaşımları hakkındaki bilgilerinin incelenmesi |
2022 | MELİKE CEYLAN | Öğretmenlerin, Öğrencilerin ve Ebeveynlerin Matematiksel İfadeleri Okuma Biçimlerinin İncelenmesi |
2022 | GÜLBEY BULDUK | Kavram Tanımı Mı Yoksa Kavram İmajı Mı?: Matematiksel Problem Çözme Sürecinde Öğretmenlerin Tercihleri |
2022 | HİLMİ FURKAN ÇEVİK | Ortaokul matematik öğretmenlerinin açık uçlu sorular hakkındaki bilgilerinin incelenmesi |
2021 | ÇİĞDEM ARSLAN | Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformunda Yer Alan Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçek Yaşamla İlişkilendirmeye Nasıl Yer Verilmektedir? |
2021 | MUSTAFA ÖZDİNER | İlkokul ve ortaokul matematik ders kitaplarındaki etkinliklerin matematiksel ilişkilendirme becerisi açısından incelenmesi |
2013 | NESLİHAN KASAR | Matematik derslerinde alternatif çözüm yollarına ve farklı soru türlerine ne ölçüde yer verilmektedir?: Sınıf içi uygulamalardan örnekler |
2013 | MEDİNE COŞKUN | Matematik derslerinde ilişkilendirmeye ne ölçüde yer verilmektedir?: Sınıf içi uygulamalardan örnekler |
2012 | GÖKHAN DEMİR | Küme kavramına ilişkin öğrenci, öğretmen algısı ve ders kitaplarında küme kavramının ele alınış biçimi |
2011 | YUSUF BÜYÜMEZ | Sınıf içi normlar alanında hazırlanan bir mesleki gelişim programının öğretmenlerin matematik dersi uygulamalarına etkisi |
2011 | SEDA ŞAHİN | Öğrenci zorlukları konusunda geliştirilen bir mesleki gelişim programının matematiksel öğrenci zorluklarına gösterilen öğretmen müdahale türlerine etkisi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2007-2012 | Anabilim Dalı Başkanı | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ |
1 | Matematik Eğitimi Derneği Üye 2012 |