- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
1998-2003 | Lisans | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
1998-2003 | Lisans | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2004-2011 | Doktora | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | FİZİK EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2021- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2011-2021 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2005-2011 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Fizik Eğitiminde Yaparak, Yazarak Bilim Öğretimi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi , ERKOL MEHMET,ERTUĞRUL MEHMET 1 |
1 | Sınıf Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeylerinin İncelenmesi Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Fen bilgisi öğretmen adaylarinin sosyobilimsel konulara yönelik tutumlari ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2020 Uluslararası Hakemli Asos Index Elektronik |
3 | Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalık Düzeylerine Etkisi ERKOL MEHMET, Şahintepe Sabriye , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | The Impact of Inquiry Based Learning Approach on Secondary School Students Science Process Skills Şahintepe Sabriye, ERKOL MEHMET, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Eric Elektronik |
5 | Examination of Primary School Teachers’ Environmental Literacy Levels Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Eric Basılı+Elektronik |
6 | Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerilerinin incelenmesi ÖZAY KÖSE ESRA,GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2018 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
7 | Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2017 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
9 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | An Investigation of Prospective Science Teachers Conceptions Towards the Nature of Scientific Knowledge GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , 2016 Ulusal 0 EBSCO Basılı+Elektronik |
11 | PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÇAĞDAŞ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 Türk eğitim indeksi Basılı |
12 | The investigation of science process skills of elementary school teachers in terms of some variables Perspectives from Turkey AYDOĞDU BÜLENT,ERKOL MEHMET,NURAN ERTEN , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on science Learning and Teaching , 2014 Uluslararası 0 Eric |
13 | Öğretmen Adaylarının Eğitsel Internet Kullanımı Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi KAHRAMAN SAKIP,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ERKOL MEHMET,ALTUN YALÇIN SEMA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2013 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
14 | Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Öz yeterlik İnançlarının İncelenmesi. KAHRAMAN SAKIP,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ERKOL MEHMET,ALTUN YALÇIN SEMA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2013 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
15 | The use of internet by pre service teachers for educational purposes KAHRAMAN SAKIP,ALTUN YALÇIN SEMA,ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA , Yayın Yeri: Energy Education Science and Technology Part B , 2012 Uluslararası 0 SSCI Basılı |
16 | Investigation the effect of preparing Powerpoint presentations about science topics on prospective teachers science achievements and science process skills KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET,DİLBER REFİK,GÜRBÜZ HASAN , Yayın Yeri: Energy Education Science and Technology Part B , 2012 Uluslararası 0 SSCI |
17 | Prospective Turkish Elementary Science Teachers Knowledge Level About The Greenhouse Effect and Their Views on Environmental Education in University KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜRBÜZ HASAN,ERKOL MEHMET,AKAR MUHAMMED SAİD,AKILLI MUSTAFA , Yayın Yeri: International Electronic Journal of Elementary Education , 2010 Uluslararası 0 eric Basılı |
18 | Environmental literacy and evaluation of studies conducted on environmental literacy in Turkey KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜRBÜZ HASAN,SÜLÜN ALİ,ALAŞ ALİ,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Science , 2010 Uluslararası 0 wilson Elektronik |
19 | Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri KÜBRA ÖZDİLEK,ERKOL MEHMET,DOĞAN ALEV,DOYMUŞ KEMAL,KARAÇÖP ATAMAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
20 | Fen Bilgisi Öğrencilerinin Hız Sabit Hız Sürat ve Yer değiştirme kavramlarını Anlama Düzeyleri YILDIZ ALİ,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP,ERKOL MEHMET,DİKEL SAMİH , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
21 | Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarının İnformal ve Formal Eğitim Ortamları Açısından Değerlendirilmesi GÜRBÜZ HASAN,KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Basılı |
1 | Sınıf Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Bilgi, Tutum ve Davranış Düzeylerinin İncelenmesi Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Fen bilgisi öğretmen adaylarinin sosyobilimsel konulara yönelik tutumlari ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2020 Uluslararası Hakemli Asos Index Elektronik |
3 | The Impact of Inquiry Based Learning Approach on Secondary School Students Science Process Skills Şahintepe Sabriye, ERKOL MEHMET, AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Eric Elektronik |
4 | Examination of Primary School Teachers’ Environmental Literacy Levels Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Eric Basılı+Elektronik |
5 | The investigation of science process skills of elementary school teachers in terms of some variables Perspectives from Turkey AYDOĞDU BÜLENT,ERKOL MEHMET,NURAN ERTEN , Yayın Yeri: Asia-Pacific Forum on science Learning and Teaching , 2014 Uluslararası 0 Eric |
6 | The use of internet by pre service teachers for educational purposes KAHRAMAN SAKIP,ALTUN YALÇIN SEMA,ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA , Yayın Yeri: Energy Education Science and Technology Part B , 2012 Uluslararası 0 SSCI Basılı |
7 | Investigation the effect of preparing Powerpoint presentations about science topics on prospective teachers science achievements and science process skills KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET,DİLBER REFİK,GÜRBÜZ HASAN , Yayın Yeri: Energy Education Science and Technology Part B , 2012 Uluslararası 0 SSCI |
8 | Prospective Turkish Elementary Science Teachers Knowledge Level About The Greenhouse Effect and Their Views on Environmental Education in University KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜRBÜZ HASAN,ERKOL MEHMET,AKAR MUHAMMED SAİD,AKILLI MUSTAFA , Yayın Yeri: International Electronic Journal of Elementary Education , 2010 Uluslararası 0 eric Basılı |
9 | Environmental literacy and evaluation of studies conducted on environmental literacy in Turkey KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜRBÜZ HASAN,SÜLÜN ALİ,ALAŞ ALİ,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Science , 2010 Uluslararası 0 wilson Elektronik |
1 | Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Farkındalık Düzeylerine Etkisi ERKOL MEHMET, Şahintepe Sabriye , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerilerinin incelenmesi ÖZAY KÖSE ESRA,GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2018 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2017 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
5 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2017 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
6 | An Investigation of Prospective Science Teachers Conceptions Towards the Nature of Scientific Knowledge GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , 2016 Ulusal 0 EBSCO Basılı+Elektronik |
7 | PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÇAĞDAŞ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2015 Ulusal 0 Türk eğitim indeksi Basılı |
8 | Öğretmen Adaylarının Eğitsel Internet Kullanımı Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi KAHRAMAN SAKIP,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ERKOL MEHMET,ALTUN YALÇIN SEMA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2013 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı+Elektronik |
9 | Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Öz yeterlik İnançlarının İncelenmesi. KAHRAMAN SAKIP,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ERKOL MEHMET,ALTUN YALÇIN SEMA , Yayın Yeri: İlköğretim Online , 2013 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
10 | Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Etkisi ve Bu Teknik Hakkındaki Öğrenci Görüşleri KÜBRA ÖZDİLEK,ERKOL MEHMET,DOĞAN ALEV,DOYMUŞ KEMAL,KARAÇÖP ATAMAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
11 | Fen Bilgisi Öğrencilerinin Hız Sabit Hız Sürat ve Yer değiştirme kavramlarını Anlama Düzeyleri YILDIZ ALİ,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP,ERKOL MEHMET,DİKEL SAMİH , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 Ulusal 0 TR DİZİN Basılı |
12 | Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarının İnformal ve Formal Eğitim Ortamları Açısından Değerlendirilmesi GÜRBÜZ HASAN,KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri: Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 Ulusal 0 Endekste taranmıyor Basılı |
1 | The relationship between the Intelligence areas of seventh grade students and their science achievement UZOĞLU MUSTAFA,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ERKOL MEHMET,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP,GÜNEL MURAT , Yayın Yeri:ESERA Uluslararası Özet bildiri |
2 | How did pre service science teachers ideas toward laboratory activities changed after using the Science Writing Heuristic student template AKAR MUHAMMED SAİD,ERKOL MEHMET,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP,GÜNEL MURAT , Yayın Yeri:ESERA Uluslararası Özet bildiri |
3 | Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri ÖZAY KÖSE ESRA,ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri:I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
4 | Bir Öğretmenin Yazarak ve Yaparak Bilim Öğrenme Yaklaşımının Lisans Seviyesinde Uygulama Etkinliğinin Değerlendirilmesi KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET,GÜNEL MURAT,GÜRBÜZ HASAN,Büyükkasap Erdoğan , Yayın Yeri:XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Ulusal Özet bildiri |
5 | Modelleme ile Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Model ve Modelleme Hakkındaki Düşüncelerine Etkisinin Araştırılması KELEŞ ÖZGÜL,KIŞOĞLU MUSTAFA,Altuntaş Fatma,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
6 | Fen Konuları ile İlgili Powerpoint Hazırlama ve Sunmanın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Başarılarına ve Bilişsel İşlem Becerilerine Etkisinin Araştırılması KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET,DİLBER REFİK , Yayın Yeri:IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
7 | The Effect of Argument Based Science Inquiry Report Format on Teacher Candidates Achievements and Attitudes Towards Science Laboratory ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri:14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education Uluslararası Özet bildiri |
8 | Turkish Prospective Teachers Knowledges About the Greenhouse Effect KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜRBÜZ HASAN,ERKOL MEHMET,AKAR MUHAMMED SAİD , Yayın Yeri:International Conference on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
9 | Impact of the Science Writing Heuristic as a tool for learning in introductory physics laboratory ERKOL MEHMET,GÜNEL MURAT,KIŞOĞLU MUSTAFA,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP,BRAIN HAND , Yayın Yeri:NARST Uluslararası Özet bildiri |
10 | The effect of implementation of the science writing heuristic in introductory physics laboratory on students physics achievement and attitudes toward laboratory ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,ERDOĞAN BÜYÜKKASAP , Yayın Yeri:wces Uluslararası Tam metin bildiri |
11 | The effect of powerpoint presentations prepared and presented by prospective teachers on biology achievement and attitudes toward biology GÜRBÜZ HASAN,KIŞOĞLU MUSTAFA,ERKOL MEHMET,ALAŞ ALİ,KAHRAMAN SAKIP , Yayın Yeri:wces Uluslararası Tam metin bildiri |
12 | PEDAGOGICAL FORMATION PROGRAM STUDENTS ATTITUDES TOWARDS TEACHER PROFESSION KNOWLEDGE ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:ICSER Uluslararası Özet bildiri |
13 | AN INVESTIGATION OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS CONCEPTIONS TOWARDS THE NATURE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:ICSER Uluslararası Özet bildiri |
14 | Contemporary Teaching Approach and Methods ÖZAY KÖSE ESRA,GÜL ŞEYDA,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education Uluslararası Özet bildiri |
15 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri:XVIII Amse-Amce-Waer Congress Uluslararası Özet bildiri |
16 | Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme ve Geleneksel Formata Göre Laboratuvar Raporu Hazırlayan Öğretmen Adaylarının Yazdıkları Mektuplarda Kullandıkları Modsal Betimlemelerin Karşılaştırılması ERKOL MEHMET,KIŞOĞLU MUSTAFA,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri:XVIII Amse-Amce-Waer Congress Uluslararası Özet bildiri |
17 | Effectts of Vee Diagram on the Achievements and Attitudes of Students in Science Laboratory Course II ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA , Yayın Yeri:8th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
18 | Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin ÜstbilişFarkındalıklarına Etkisi Şahintepe Sabriye,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
19 | Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliğinin 10. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Özyeterlik İnançlarına Etkisi Pektaş Süleyman,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
20 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarınınCinsiyet ve Sınıf Düzeyi Değişkenlerine Göre İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer , Yayın Yeri:II. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
21 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvarına YönelikTutumlarının İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer , Yayın Yeri:II. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
22 | Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliğinin Öğrencilerin İngilizce Öğrenmeye Etkisi Pektaş Süleyman,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:II. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
23 | Öğretmenlerin Çevre Eğitimi Öz-Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kıdem ve Çalısılan Yer ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research Uluslararası Özet bildiri |
24 | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FETEMM FARKINDALIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,KIŞOĞLU MUSTAFA , Yayın Yeri:1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS) Uluslararası Tam metin bildiri |
25 | Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme- Değerlendirme Bilgi Düzeylerinin Cinsiyet ve Eğitim Durumu Değişkenleri Açısından İncelenmesi Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
26 | Öğretmenlerin alternatif Ölçme- Değerlendirme Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:II. uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS) Uluslararası Tam metin bildiri |
27 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Algıları ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:II. uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS) Uluslararası Tam metin bildiri |
28 | Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Öz-yeterliklerindeki Değişim ÜzerineKarşılaştırmalı Bir Çalışma KARAKUŞ FATİH,ERKOL MEHMET,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:IV th International Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
29 | Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumlarındaki DeğişimÜzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma KARAKUŞ FATİH,ERKOL MEHMET,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:26th International Conference on Educational Sciences Uluslararası Özet bildiri |
30 | Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
31 | Sınıf Öğretmenlerinin Cinsiyet ve Eğitim Durumlarına Göre Çevre Eğitimi Öz Yeterlilikleri ERKOL MEHMET,Erbasan Ömer,AYDOĞDU BÜLENT,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
32 | Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Bilgilerinin ve Çevre Davranışlarının İncelenmesi Erbasan Ömer,ERKOL MEHMET , Yayın Yeri:I. International Symposium on Social Sciences and Educational Research Uluslararası Özet bildiri |
33 | PEDAGOGICAL FORMATION PROGRAM STUDENTS ATTITUDES TOWARDS TEACHER PROFESSION KNOWLEDGE ERKOL MEHMET,GÜL ŞEYDA,KIVRAK ERSİN , Yayın Yeri:ICSER Uluslararası Özet bildiri |
1 | Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Üstbiliş Farkındalıkları ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
2 | ÖĞRETMENLERİN ÇEVRE EĞİTİMİ ÖZ-YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | SEMİNER | Türkçe | 1 |
2017-2018 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 8 |
2017-2018 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
2018-2019 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
2018-2019 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 8 |
2018-2019 | TEZ ÇALIŞMASI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 8 |
2019-2020 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Seçmeli II (Fen Eğitiminde Araştırmalar) | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Seçmeli II (Fen Eğitiminde Araştırmalar) | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
2018-2019 | FEN ÖĞRETİMİ LAB. UYGULAMA II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | FEN ÖĞRETİMİ LAB. UYGULAMA I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Seçmeli II (Fen Eğitiminde Araştırmalar) | Türkçe | 2 |
2017-2018 | GENEL FİZİK LAB II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | GENEL FİZİK LAB I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Seçmeli II (Fen Eğitiminde Araştırmalar) | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Astronomi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | GENEL FİZİK LAB II | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Araştırma Projesi I | Türkçe | 3 |
2016-2017 | GENEL FİZİK LAB I | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Seçmeli II (Fen Eğitiminde Araştırmalar) | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Astronomi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2015-2016 | FEN ÖĞRETİMİ LAB. UYGULAMA II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LAB II | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LAB I | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LAB II | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Seminer | Türkçe | 2 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LAB I | Türkçe | 2 |
2014-2015 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2014-2015 | UZMANLIK ALAN DERSİ | Türkçe | 8 |
2013-2014 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİSİM | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Modern Fiziğe Giriş | Türkçe | 2 |
2013-2014 | FİZİK II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LAB II | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Seminer | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Araştırma Projesi I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Genel Fizik III | Türkçe | 2 |
2013-2014 | FİZİK I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK | Türkçe | 2 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LAB I | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Tez Hazırlık Çalışması | Türkçe | 1 |
2013-2014 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2012-2013 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2012-2013 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Fen ve Teknoloji Labaratuar Uygulamaları II | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Fizik II | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Genel Fizik Lab II | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Fen ve Teknoloji Labaratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Fizik I | Türkçe | 3 |
2012-2013 | GENEL FİZİK | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Genel Fizik Lab I | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2011-2012 | İnsan İlişkileri ve İletisim | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Etkili iletişim | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2015-2016 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
2016-2017 | Modern Fiziğe Giriş | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Modern Fiziğe Giriş | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Fizikte Özel Konular | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Fizikte Özel Konular | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Fizikte Özel Konular | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Genel Fizik II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Genel Fizik I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Genel Fizik I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Genel Fizik I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Genel Fizik I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama I | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fen Öğretimi Lab. Uygulama I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Fen Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları II | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Fen Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları I | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Tez Çalışması | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Tez Çalışması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Uzmanlık alan Dersi | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Uzmanlık alan Dersi | Türkçe | 8 |
2020-2021 | Astronomi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Fizik III | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Astronomi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Fizik III | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Genel Fizik Lab. III | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Fen Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları I | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Temel Fizik | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Fizik III | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Fizik I | Türkçe | 4 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | ŞENOL NARDAL | REACT stratejisine dayalı geliştirilen etkinliklerin öğrencilerin akademik başarılarına ve yaşam becerilerine etkisinin incelenmesi |
2024 | ERTUĞRUL KARAHAN | Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve İletişim Becerileri |
2023 | AYYÜCE İSLAMOĞLU | Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine ve deneylerine yönelik tutumlarının değerlendirilmesi |
2023 | MÜSLİMEHAN BÜŞRA DURMAZ | Ortaokul 7.ve 8.sınıf öğrencilerinin sürdürülebilir yaşama yönelik farkındalık düzeylerinin ve tutumlarının incelenmesi |
2023 | NEYLA BAYRAKTAROĞLU | Argümantasyon Temelli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerine, Akademik Başarılarına ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması |
2022 | HAZAL ÇELİKKAYA | Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Bilgi Düzeylerinin, Tutum ve Davranışlarının İncelenmesi |
2021 | SİNEM NUR BABAT | Fen bilimleri dersinde fen metinleri okutulmasının ortaokul öğrencilerinin kaygı ve tutumları üzerinde etkisi. |
2019 | MURAT ATAYETER | FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİNDE ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ORTAOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE FENE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ |
2019 | TUĞBA KÜL | Argümantasyon tabanlı öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri ve argümantasyon becerileri üzerine etkisi |
2019 | SÜLEYMAN PEKTAŞ | Yabancı dil öğretiminde öğrenme amaçlı yazma tekniğinin öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öz-yeterliklerine etkisinin incelenmesi |
2019 | MEHMET ÇİLMİ | NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMİNDEN NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMİNE GEÇİŞTE FEMİNİST METODOLOJİ |
2018 | ÖMER ERBASAN | Öğretmenlerin çevre okuryazarlıklarının bazı değişkenler açısından incelenmesi |
2018 | SABRİYE ŞAHİNTEPE | Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin üstbiliş farkındalıklarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi |
2018 | TUĞBA KÜL | Argümantasyon Tabanlı Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri ve Argümantasyon Becerileri Üzerine Etkisi |
2013 | NURAN ERTEN | Sınıf öğretmenlerinin bilimsel süreç becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2023- | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | TÜBİTAK , Panelistlik 2015 - 2020 |