- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2009 | Lisans | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2010-2013 | Yüksek Lisans | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM TEKNOLOJİSİ (YL) (TEZLİ) |
2013-2017 | Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2022- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2021-2022 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | UZAKTAN EĞİTİM MESLEK YÜKSEKOKULU |
2010-2021 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Bilgisayar ve Temel Bilgi Teknolojileri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Bilişim Teknolojileri Eğitimi , ÇELİK LEVENT,UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN 1 |
2 | Bilgisayar ve Temel Bilgi Teknolojileri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Bilişim Teknolojileri Eğitimi , ÇELİK LEVENT,ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT 1 |
3 | Bilgisayar ve Temel Bilgi Teknolojileri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Bilişim Teknolojileri Eğitimi , ÇELİK LEVENT,ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT 1 |
4 | Sosyal Ağlar Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Bilişim Teknolojileri Eğitimi , ÜNAL ERHAN 1 |
5 | Student-Centered Virtual Learning Environments in Higher Education Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Eğitim Teknolojileri>Öğretim Tasarımı , ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN 1 |
6 | Engineering Education Trends in the Digital Era Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi>Eğitim Teknolojileri>Öğretim Tasarımı , ÇAKIR HASAN,ÜNAL ERHAN 1 |
1 | Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Yapay Zekâ Özelliklerine Göre İncelenmesi USLU GAMZE,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: The Journal of International Educational Sciences , 2024 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
2 | Üniversite Öğrencilerinin E-Öğrenme Ortamına Yönelik Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi ÜNAL ERHAN,YILDIZ TALHA,ÜTEBAY GÜLİN,SÜZME KADİR , Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2024 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | Modeling Factors Associated with Continuance Intention to Use E-Learning During and After COVID-19 UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,KİLİS SELCAN , Yayın Yeri: Educational Process International Journal , 2024 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | Behavioral, normative, and control determinants of in-class off-task multitasking and its association with perceived learning UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Education and Information Technologies , 2024 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
5 | Does ICT involvement really matter? An investigation of Turkeys case in PISA 2018 ÜNAL ERHAN, UZUN AHMET MURAT, KİLİS SELCAN , Yayın Yeri: EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , 2022 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
6 | Öğrencilerin iş birliğine dayalı problem çözme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşleri ÜNAL ERHAN, ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
7 | The continuance intention of users toward mobile assisted language learning: The case of DuoLingo ÜNAL ERHAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education , 2021 Uluslararası Hakemli ERIC Elektronik |
8 | Understanding university students behavioral intention to use Edmodo through the lens of an extended technology acceptance model ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: British Journal of Educational Technology , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
9 | The effect of technology-supported collaborative problem solving method on students achievement and engagement ÜNAL ERHAN, ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Education and Information Technologies , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
10 | Exploring the effect of collaborative learning on teacher candidates’ intentions to use web 2.0 technologies ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
11 | Using Web 2.0 technologies to support teacher candidates’ content development skills ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: Cypriot Journal of Educational Sciences , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
12 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme sürecine ilişkin öğretmen adaylarının deneyimlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
13 | Web 2.0 technologies supporting problem based learning: A systematic literature review ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Journal of Problem Based Learning in Higher Education , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
14 | Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının web 2.0 teknolojileri farkındalıkları, kullanım sıklıkları ve yeterliklerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
15 | Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik uğraşıları ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Uluborlu Mesleki Bilimler Dergisi , 2019 Ulusal 0 Asos Indeks Elektronik |
16 | Üniversite öğrencilerinin genelleştirilmiş problemli internet kullanımlarının incelenmesi UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
17 | Teknoloji entegrasyonuna yönelik öz-yeterlik algısı ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ÜNAL ERHAN,TEKER NECMETTİN , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
18 | Eğitim Bilişim Ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi DEMİR DOĞAN,ÖZDİNÇ FATİH,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
19 | Students’ views about the problem based collaborative learning environment supported by dynamic web technologies ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Technology , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
20 | The effect of the teaching practice course on pre-service elementary teachers’ technology integration self-efficacy ÜNAL ERHAN,YAMAÇ AHMET,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Technology , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
21 | İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi , 2016 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
22 | An examination of school administrators’ technology leadership self-efficacy ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT,KARATAŞ SÜLEYMAN , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education , 2015 Uluslararası 0 SSCI Basılı+Elektronik |
23 | Exploring internet addiction, academic procrastination and general procrastination among pre-service ICT teachers UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,TOKEL SANİYE TUĞBA , Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education , 2014 Ulusal 0 Turkish Educational Index, ASOS index, Index Copernicus, EBSCO Pub, Educational Research Abstracts (ERA), Aniji, DOAJ, Directory of Research Journals Indexing (DRJI) Elektronik |
24 | Using Facebook as a supplementary tool in education: Its’ effectiveness in comparison to traditional instruction UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,KARATAŞ SÜLEYMAN , Yayın Yeri: World Journal on Educational Technology , 2014 Ulusal 0 Ulrichs, Educational Research Abstracts (ERA), EBSCO, Google Scholar Elektronik |
25 | Service teachers\' academic achievements in online distance education: The roles of online self-regulation and attitudes UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education , 2013 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
1 | Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Yapay Zekâ Özelliklerine Göre İncelenmesi USLU GAMZE,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: The Journal of International Educational Sciences , 2024 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
2 | Modeling Factors Associated with Continuance Intention to Use E-Learning During and After COVID-19 UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,KİLİS SELCAN , Yayın Yeri: Educational Process International Journal , 2024 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
3 | Behavioral, normative, and control determinants of in-class off-task multitasking and its association with perceived learning UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Education and Information Technologies , 2024 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
4 | Does ICT involvement really matter? An investigation of Turkeys case in PISA 2018 ÜNAL ERHAN, UZUN AHMET MURAT, KİLİS SELCAN , Yayın Yeri: EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , 2022 Uluslararası Hakemli SSCI Elektronik |
5 | The continuance intention of users toward mobile assisted language learning: The case of DuoLingo ÜNAL ERHAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education , 2021 Uluslararası Hakemli ERIC Elektronik |
6 | Understanding university students behavioral intention to use Edmodo through the lens of an extended technology acceptance model ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: British Journal of Educational Technology , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
7 | The effect of technology-supported collaborative problem solving method on students achievement and engagement ÜNAL ERHAN, ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Education and Information Technologies , 2021 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
8 | Exploring the effect of collaborative learning on teacher candidates’ intentions to use web 2.0 technologies ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2020 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
9 | Using Web 2.0 technologies to support teacher candidates’ content development skills ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: Cypriot Journal of Educational Sciences , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
10 | Web 2.0 technologies supporting problem based learning: A systematic literature review ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Journal of Problem Based Learning in Higher Education , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
11 | Students’ views about the problem based collaborative learning environment supported by dynamic web technologies ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Technology , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
12 | The effect of the teaching practice course on pre-service elementary teachers’ technology integration self-efficacy ÜNAL ERHAN,YAMAÇ AHMET,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Technology , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
13 | An examination of school administrators’ technology leadership self-efficacy ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT,KARATAŞ SÜLEYMAN , Yayın Yeri: Croatian Journal of Education , 2015 Uluslararası 0 SSCI Basılı+Elektronik |
14 | Service teachers\' academic achievements in online distance education: The roles of online self-regulation and attitudes UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education , 2013 Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Elektronik |
1 | Üniversite Öğrencilerinin E-Öğrenme Ortamına Yönelik Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi ÜNAL ERHAN,YILDIZ TALHA,ÜTEBAY GÜLİN,SÜZME KADİR , Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2024 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Öğrencilerin iş birliğine dayalı problem çözme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşleri ÜNAL ERHAN, ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
3 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme sürecine ilişkin öğretmen adaylarının deneyimlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri: MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının web 2.0 teknolojileri farkındalıkları, kullanım sıklıkları ve yeterliklerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
5 | Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik uğraşıları ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Uluborlu Mesleki Bilimler Dergisi , 2019 Ulusal 0 Asos Indeks Elektronik |
6 | Üniversite öğrencilerinin genelleştirilmiş problemli internet kullanımlarının incelenmesi UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
7 | Teknoloji entegrasyonuna yönelik öz-yeterlik algısı ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ÜNAL ERHAN,TEKER NECMETTİN , Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | Eğitim Bilişim Ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi DEMİR DOĞAN,ÖZDİNÇ FATİH,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
9 | İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri: Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi , 2016 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
10 | Exploring internet addiction, academic procrastination and general procrastination among pre-service ICT teachers UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,TOKEL SANİYE TUĞBA , Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education , 2014 Ulusal 0 Turkish Educational Index, ASOS index, Index Copernicus, EBSCO Pub, Educational Research Abstracts (ERA), Aniji, DOAJ, Directory of Research Journals Indexing (DRJI) Elektronik |
11 | Using Facebook as a supplementary tool in education: Its’ effectiveness in comparison to traditional instruction UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,KARATAŞ SÜLEYMAN , Yayın Yeri: World Journal on Educational Technology , 2014 Ulusal 0 Ulrichs, Educational Research Abstracts (ERA), EBSCO, Google Scholar Elektronik |
1 | Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterliklerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
2 | Teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme ortamının yapılandırmacı yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Moodle öğrenme yönetim sisteminin kullanılabilirliğinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri:International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology-ICEMST-2014 Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik uğraşıları ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, ISCER2017 Uluslararası Özet bildiri |
5 | Öğretmen adaylarının teknoloji destekli işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşleri ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:1. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu-ISCER2017 Uluslararası Özet bildiri |
6 | Exploring the effect of technology supported collaborative learning on creative thinking skills of pre-service teachers ÜNAL ERHAN,ÖZDİNÇ FATİH , Yayın Yeri:International Academic Multidisciplinary Research Conference 2017 Uluslararası Özet bildiri |
7 | Öğrencilerin işbirliğine dayalı problem çözme yönteminin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin görüşlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium - ITTES 2017 Uluslararası Özet bildiri |
8 | Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme becerilerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu-ISVET 2016 Uluslararası Özet bildiri |
9 | İşbirliğine dayalı problem çözme yönteminin meslek yüksekokulu öğrenme ortamlarında kullanılması ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu-ISVET 2016 Uluslararası Tam metin bildiri |
10 | Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin mesleki tutumlarının incelenmesi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu-ISVET 2016 Uluslararası Tam metin bildiri |
11 | Sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji kullanımları ve kullanımlarını engelleyen faktörlerin incelenmesi ÜNAL ERHAN,YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri:International Conference on Quality in Higher Education, ICQH 2016 Uluslararası Tam metin bildiri |
12 | Designing a constructivist learning environment and supporting with web 2.0 technologies at community college ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:E-Learn 2016: World Conference on E-Learning Uluslararası Tam metin bildiri |
13 | Being an ICT Teacher: A phenomenological study UZUN AHMET MURAT,ÜNAL ERHAN,KAHRAMAN MEHMET , Yayın Yeri:3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES-2015 Uluslararası Özet bildiri |
14 | İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi ÜNAL ERHAN,ÇAKIR HASAN , Yayın Yeri:3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES-2015 Uluslararası Özet bildiri |
15 | Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersine yönelik düşünceleri KAHRAMAN MEHMET, ÜNAL ERHAN, UZUN AHMET MURAT, BAYSAN EMRE , Yayın Yeri:2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES-2014 Uluslararası Özet bildiri |
16 | Bulut öğrenme yönetim sistemleri KAHRAMAN MEHMET,ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:8th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS-2014 Uluslararası Tam metin bildiri |
17 | Öğretmen adaylarının sosyal ağ kavramı ile ilgili algıları: Bir metafor çalışması UZUN AHMET MURAT, ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:8th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS-2014 Uluslararası Özet bildiri |
18 | Pre-service teachers’ academic achievements in online distance education: The roles of online self-regulation and attitudes UZUN AHMET MURAT, ÜNAL ERHAN, YAMAÇ AHMET , Yayın Yeri:6th International Computer and Instructional Technologies Symposium-ICITS2012 Uluslararası Özet bildiri |
19 | Öğretmen adaylarının teknoloji entegrasyonuna yönelik öz yeterliklerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:1. Anadolu Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
20 | Öğretim materyali tasarımında web 2.0 araçlarının önemi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:1. Anadolu Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
21 | Öğretmen adaylarının web 2.0 teknolojileri kullanma niyetlerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
22 | Öğretmen adaylarının web 2.0 teknolojileriyle öğretim materyali tasarım yeterliklerinin incelenmesi ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
23 | Okullarda teknoloji entegrasyonunu engelleyen faktörler: Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin görüşleri ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
24 | Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitim sistemini kullanmaya devam etme niyetlerini etkileyen faktörlerin incelenmesi ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
25 | Instructional material design with Web 2.0 technologies ÜNAL ERHAN , Yayın Yeri:19th EUROPEAN International Conference on Literature, Education, Humanities and Social Sciences (BLEHS-19) Uluslararası Özet bildiri |
26 | Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının e-içerik geliştirme becerileri ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ÜNAL ERHAN,UZUN AHMET MURAT , Yayın Yeri:7th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium -ITTES2019 Ulusal Tam metin bildiri |
1 | Öğretim materyali tasarlamada web 2.0 araçları ve öğretmen adaylarının bu araçlara ilişkin yeterliklerinin incelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
2 | Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme Ortamı Tasarımı ve Etkilerinin İncelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | Temel Eğitim ve İlköğretim Öğretmenlerine Yönelik STEM Eğitim Kampı Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
4 | Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü öğrencilere İngilizce bilimsel makale yazım ve yayımlama kursu Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | Seçmeli II: Eğitim Yazılımı Tasarımı | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri I | Türkçe | 5 |
2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Bilgisayar II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Bilgisayar 2 | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri II | Türkçe | 5 |
2018-2019 | Bilgisayar II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Bilgisayar I | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Eğitimde Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Okul Deneyimi I | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri II | Türkçe | 5 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Temel Bilgi ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Bilgisayar II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Bilgisayar 2 | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Bilgisayar II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri II | Türkçe | 5 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Eğitimde Bilişim Teknolojileri I | Türkçe | 5 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Ders Yazılımı Tasarımı | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Deneyimi (BÖTE) | Türkçe | 1 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Web Tabanlı Eğitim Tasarım ve Uygulama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı | Türkçe | 2 |
2021-2022 | İstatistiksel Yöntemler ve Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
2023-2024 | Açık Ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Web Tabanlı Eğitim Tasarımı Ve Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Açık Ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Öğretim Teknolojileri Geliştirme Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Sosyal Bilgilerde Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | BAKİ BULDUK | Kamu personelinin çevrimiçi konferans araçları kabulünü etkileyen faktörlerin incelenmesi |
2024 | GAMZE USLU | Üniversite öğrencilerinin programlamaya ilişkin algılanan öğrenme düzeylerini yordayan faktörlerin incelenmesi |
2023 | HAVVA BUHAN | Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin E-Öğrenme Malzemelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi |
2023 | TUĞBA İNCE | Çevrimiçi Öğrenmede Engel Algısı, Topluluk Hissi ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
2023 | SELDA ASAR | YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN HALK EĞİTİMİ MERKEZİ BİLİŞİM AĞINA (HEMBA) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
2023 | ALPER PEKCAN | Ortaokul Öğretmenlerinin Bilgisayar Ve İnternet Öz Yeterlikleri İle Yapay Zekâ Kaygıları Arasındaki İlişki |
2023 | MEHMET KÖRLEK | Farklı programlama ortamlarının ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerilerine ve kodlama eğitimine yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi |
2023 | HASAN TURFANDA | Etkileşimli Video Kullanımının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersi Başarılarına ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi |
2023 | MUSTAFA TÜRK | Etkileşimli Tahtalarda Kullanılan Pardus-Etap İşletim Sisteminin Kullanım Durumlarının İncelenmesi |
2023 | EMRAH ERDOĞAN | Öğretmenlerin E-İçerik Geliştirme Süreçlerinin İncelenmesi |
2023 | ÖZGE YILDIZ SEĞMEN | Öğretmenlerin Oyunlaştırma Yaklaşımında Web 2.0 Araçlarının Kullanımı ile İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi |
2022 | İBRAHİM GÜÇLÜ | Mobil Uygulamalar Dersine Yönelik Meslek Lisesi Öğrencilerinin ve Derse Giren Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi |
2022 | SENCER TAŞYONAR | Konum Tabanlı Artırılmış Gerçeklik Mobil Uygulamasının Oryantasyon Sürecinde Kullanımı |
2022 | ALİ BALOĞLU | Farklı Öğrenme Ortamlarındaki Robotik Kodlama Eğitiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinde Akademik Başarılarına Etkisi , Kodlamaya Yönelik Tutumları Ve Programlamaya Karşı Öz Yeterlik Algılarına Etkisi |
2022 | GÜLŞAH KOYUNCU | TRT EBA TV kanalında ders anlatan öğretmenlerin uzaktan eğiti-me ilişkin deneyimlerinin belirlenmesi |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2023- | MYO/Yüksekokul Müdürü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2021-2024 | Arş. Uyg. Merkezi Müdürü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2020-2021 | Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |