- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2003-2008 | Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. |
2004-2008 | Önlisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ |
2009-2012 | Yüksek Lisans | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) |
2012-2013 | Doktora | ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) |
2013-2016 | Doktora | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR) (DUMLUPINAR ÜNİV. ORTAK) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2021- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2017-2021 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2013-2017 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Küreselleşen Dünyada Eğitim Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ 1 |
2 | Öğretmenlik Halleri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY,KAYIR Gökhan 1 |
3 | Dönüştürücü Sınıf Yönetimi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY 1 |
4 | Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretimi: Ortaokul Öğrencileri İçin Bir Program Tasarısı Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
5 | Current Studies in Pre-service Teacher Education Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
6 | Eğitimde Eylem Araştırması ve Örnek Araştırmalar Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY,ALTINTAŞ RABİA 1 |
7 | Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
8 | 21st Century Skills and Education Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
9 | Sınıf Yönetimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
10 | Eğitim Psikolojisi Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY 1 |
11 | Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim , EĞMİR ERAY 1 |
12 | Eğitimde Program Geliştirme Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri , EĞMİR ERAY, ERDEM CAHİT 1 |
1 | The Effect of Cooperative Learning Method on Academic Achievement, Attitude and Critical Thinking Disposition in the 7th Grade Mathematics Lesson SARIKAYA AYŞEGÜL, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: International Journal of Educational Research Review , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
2 | The Effect of Realistic Mathematics Education on Academic Achievement, Motivation and Retention of Fifth Grade Students CENGİZ SELİN, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2022 Uluslararası 0 NSD, Google Scholar, Ulrich, EBSCO Elektronik |
3 | The Effect of 21st Century Learner Skills and Metacognitive Awareness on Early Teacher Identity ÇENGELCİ SÜMEYYE, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Shanlax International Journal of Education , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Bakır Tuğba, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: e-International Journal of Educational Research , 2022 Uluslararası 0 Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
5 | EPİSTEMOLOJİK İNANCIN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ VE AKADEMİK ÖZYETERLİK İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ KANDEMİR SIDDIKA NUR, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
6 | Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Öğretmen Kimliklerinin Yordayıcısı Olarak 21. Yüzyıl Öğrenen Becerileri EĞMİR ERAY, ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
7 | Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına Olan Yaklaşımı ve Kültürel Bazda Küresel Problemlere Yakınlık Düzeyleri EĞMİR ERAY, ÇELİK HALİT , Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | Öğretmenlerin Eğitim İnançlarının Mesleki Yeterlilik Algılarını Yordama Düzeyinin İncelenmesi EĞMİR ERAY, Göres Arzu, Beycan Fatmanur , Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
9 | Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi EĞMİR ERAY,Beycan Fatmanur,Dede Ayşe , Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies , 2020 Ulusal 0 Index Copernicus, SOBIAD, SIS, Germany National Library, Academic Keys, Google Scholar Elektronik |
10 | Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öz Değerlendirmeleri KOÇYİĞİT MEHMET,ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | Yaratıcı düşünme uygulamalarının etkisinin incelendiği lisansüstü tezlerin analizi EĞMİR ERAY,KESKİN AYKUT,PEKTAŞ FATMA , Yayın Yeri: Language Teaching and Educational Research , 2020 Ulusal 0 DOAJ, DRJI, ASOS Index, SIS, ESJI Elektronik |
12 | ÖĞRETMENLERİN 21. YÜZYIL ÖĞRETİM BECERİLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNMEYİ UYGULAMA BECERİLERİNİ YORDAMA GÜCÜ EĞMİR ERAY,Çengelci Sümeyye , Yayın Yeri: Tarih Okulu Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
13 | Classroom Management at Preschool Level: An Overview from Pre-Service Teachers’ Perspectives KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Anatolian Journal of Education , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
14 | The Relationship Between Teacher Candidates’ Critical Thinking Standards and Reflective Thinking Skills EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
15 | Prediction Level of the Fourth Grade Students’ Scientific Attitudes on Reflective Thinking Skills for Problem Solving EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
16 | Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Akademik Özyeterlilikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi KANDEMİR SIDDIKA NUR,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
17 | Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
18 | Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Akademik Özyeterlilikleri Üzerindeki Etkisi KANDEMİR SIDDIKA NUR,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
19 | Öğretmen Eğitiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarına İlişkin Türkiye’de Yapılmış Çalışmaların Analizi EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
20 | Öğretmenlerin Hizmet Öncesi Eğitim Deneyimleri: Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
21 | Eğitim İnançlarına İlişkin Türkiye’de Yapılmış Çalışmaların Analizi: Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına İlişkin Bir İnceleme EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 ASOS Index, SIS, DRJI, CiteFactor, ISI Elektronik |
22 | The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity EĞMİR ERAY,ÇELİK SEVCAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
23 | Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
24 | Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
25 | Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Gözü ile Eğitime ve Yükseköğretime Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,AKÇİL MUSTAFA , Yayın Yeri: Manas Journal of Social Studies , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
26 | Eleştirel Düşünme Öğretim Programının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisi ve Özdeğerlendirme Düzeylerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , 2017 Ulusal 0 Google Scholar, ASOS Index, SIS, Index Copernicus Elektronik |
27 | Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin 15 Temmuz Darbe Girişimi Hakkındaki Görüşleri EĞMİR ERAY,ÇELİK HALİT , Yayın Yeri: Turkish Studies (Elektronik) , 2017 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
28 | Trends in Educational Research: A Content Analysis of the Studies Published in International Journal of Instruction EĞMİR ERAY,ERDEM CAHİT,KOÇYİĞİT MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Instruction , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
29 | The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Participatory Educational Research , 2016 Ulusal 0 EBSCO, ISI, DRJI, Google Scholar Elektronik |
30 | Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
31 | Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testi Geliştirme EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Turkish Studies (Elektronik) , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
32 | Yükseköğretim Neden ve Nasıl: Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal , 2015 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal Index, Directory Of Research Journals Indexing, Google Scholar, CiteFactor, SJournals Elektronik |
33 | Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Asya Öğretim Dergisi , 2014 Ulusal 0 ASOS Index, CiteFactor, OAJI, EBSCOhost, SOBIAD Elektronik |
34 | Lisansüstü Tez Danışmanlığının İncelenmesi EĞMİR ERAY,ÖDEMİŞ İbrahim Serkan,KAYIR Gökhan , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2014 Ulusal 0 EBSCO, MLA, DOAJ, Proquest CSA , Scientific Commons, BC ELN, Ulrichsweb, Index Islamicus, SSRN, ICAAP, Index Copernicus, J-Gate, Journal Seek, ASOS Index, Journal Database, TEI, SIOP SocIndex, Pubget, DRJI, WorldCat Elektronik |
35 | The Effectiveness Level of School Administrator s Coaching Characteristic on School s Being Learning Organization EĞMİR ERAY,YÖRÜK Sinan , Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education , 2013 Ulusal 0 DRJI Elektronik |
1 | The Effect of Cooperative Learning Method on Academic Achievement, Attitude and Critical Thinking Disposition in the 7th Grade Mathematics Lesson SARIKAYA AYŞEGÜL, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: International Journal of Educational Research Review , 2023 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
2 | The Effect of Realistic Mathematics Education on Academic Achievement, Motivation and Retention of Fifth Grade Students CENGİZ SELİN, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research , 2022 Uluslararası 0 NSD, Google Scholar, Ulrich, EBSCO Elektronik |
3 | The Effect of 21st Century Learner Skills and Metacognitive Awareness on Early Teacher Identity ÇENGELCİ SÜMEYYE, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Shanlax International Journal of Education , 2022 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Bakır Tuğba, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: e-International Journal of Educational Research , 2022 Uluslararası 0 Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
5 | Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öz Değerlendirmeleri KOÇYİĞİT MEHMET,ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
6 | Classroom Management at Preschool Level: An Overview from Pre-Service Teachers’ Perspectives KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Anatolian Journal of Education , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
7 | The Relationship Between Teacher Candidates’ Critical Thinking Standards and Reflective Thinking Skills EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
8 | Prediction Level of the Fourth Grade Students’ Scientific Attitudes on Reflective Thinking Skills for Problem Solving EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research , 2020 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
9 | Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Akademik Özyeterlilikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi KANDEMİR SIDDIKA NUR,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity EĞMİR ERAY,ÇELİK SEVCAN , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
12 | Trends in Educational Research: A Content Analysis of the Studies Published in International Journal of Instruction EĞMİR ERAY,ERDEM CAHİT,KOÇYİĞİT MEHMET , Yayın Yeri: International Journal of Instruction , 2017 Uluslararası 0 ERIC Elektronik |
1 | EPİSTEMOLOJİK İNANCIN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ VE AKADEMİK ÖZYETERLİK İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ KANDEMİR SIDDIKA NUR, EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
2 | Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Öğretmen Kimliklerinin Yordayıcısı Olarak 21. Yüzyıl Öğrenen Becerileri EĞMİR ERAY, ERDEM CAHİT , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
3 | Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına Olan Yaklaşımı ve Kültürel Bazda Küresel Problemlere Yakınlık Düzeyleri EĞMİR ERAY, ÇELİK HALİT , Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
4 | Öğretmenlerin Eğitim İnançlarının Mesleki Yeterlilik Algılarını Yordama Düzeyinin İncelenmesi EĞMİR ERAY, Göres Arzu, Beycan Fatmanur , Yayın Yeri: Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
5 | Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi EĞMİR ERAY,Beycan Fatmanur,Dede Ayşe , Yayın Yeri: Researcher: Social Science Studies , 2020 Ulusal 0 Index Copernicus, SOBIAD, SIS, Germany National Library, Academic Keys, Google Scholar Elektronik |
6 | Yaratıcı düşünme uygulamalarının etkisinin incelendiği lisansüstü tezlerin analizi EĞMİR ERAY,KESKİN AYKUT,PEKTAŞ FATMA , Yayın Yeri: Language Teaching and Educational Research , 2020 Ulusal 0 DOAJ, DRJI, ASOS Index, SIS, ESJI Elektronik |
7 | ÖĞRETMENLERİN 21. YÜZYIL ÖĞRETİM BECERİLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNMEYİ UYGULAMA BECERİLERİNİ YORDAMA GÜCÜ EĞMİR ERAY,Çengelci Sümeyye , Yayın Yeri: Tarih Okulu Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Akademik Özyeterlilikleri Üzerindeki Etkisi KANDEMİR SIDDIKA NUR,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi , 2020 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
9 | Öğretmen Eğitiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarına İlişkin Türkiye’de Yapılmış Çalışmaların Analizi EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | Öğretmenlerin Hizmet Öncesi Eğitim Deneyimleri: Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2019 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
11 | Eğitim İnançlarına İlişkin Türkiye’de Yapılmış Çalışmaların Analizi: Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına İlişkin Bir İnceleme EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019 Ulusal 0 ASOS Index, SIS, DRJI, CiteFactor, ISI Elektronik |
12 | Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
13 | Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
14 | Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Gözü ile Eğitime ve Yükseköğretime Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,AKÇİL MUSTAFA , Yayın Yeri: Manas Journal of Social Studies , 2018 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
15 | Eleştirel Düşünme Öğretim Programının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisi ve Özdeğerlendirme Düzeylerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , 2017 Ulusal 0 Google Scholar, ASOS Index, SIS, Index Copernicus Elektronik |
16 | Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin 15 Temmuz Darbe Girişimi Hakkındaki Görüşleri EĞMİR ERAY,ÇELİK HALİT , Yayın Yeri: Turkish Studies (Elektronik) , 2017 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
17 | The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Participatory Educational Research , 2016 Ulusal 0 EBSCO, ISI, DRJI, Google Scholar Elektronik |
18 | Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
19 | Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testi Geliştirme EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri: Turkish Studies (Elektronik) , 2016 Ulusal 0 TR DİZİN Elektronik |
20 | Yükseköğretim Neden ve Nasıl: Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Route Educational and Social Science Journal , 2015 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal Index, Directory Of Research Journals Indexing, Google Scholar, CiteFactor, SJournals Elektronik |
21 | Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri: Asya Öğretim Dergisi , 2014 Ulusal 0 ASOS Index, CiteFactor, OAJI, EBSCOhost, SOBIAD Elektronik |
22 | Lisansüstü Tez Danışmanlığının İncelenmesi EĞMİR ERAY,ÖDEMİŞ İbrahim Serkan,KAYIR Gökhan , Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2014 Ulusal 0 EBSCO, MLA, DOAJ, Proquest CSA , Scientific Commons, BC ELN, Ulrichsweb, Index Islamicus, SSRN, ICAAP, Index Copernicus, J-Gate, Journal Seek, ASOS Index, Journal Database, TEI, SIOP SocIndex, Pubget, DRJI, WorldCat Elektronik |
23 | The Effectiveness Level of School Administrator s Coaching Characteristic on School s Being Learning Organization EĞMİR ERAY,YÖRÜK Sinan , Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education , 2013 Ulusal 0 DRJI Elektronik |
1 | Bilimin Doğası Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik Tutumlarına Etkisi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
2 | Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerinin ve Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:1. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Çocuklarında Zihinsel Engel Bulunan Ailelerin Gereksinimlerinin Tanımlanması Öksüz Muhammet,EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
4 | Investigation of Prospective Teachers’ Epistemological Beliefs in terms of Some Variables EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri:The 13th Multidisciplinary Academic Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | How do instructions use PowerPoint as a part of their instruction? A cognitive theory perspective UZUN AHMET MURAT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:The 13th Multidisciplinary Academic Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
6 | Görüş Geliştirme Tekniğinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
7 | Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Eğitimli Birey Tanımlamaları EĞMİR ERAY,KOÇYİĞİT MEHMET , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 Uluslararası Tam metin bildiri |
8 | Gösterip Yaptırma Yönteminin Fen Bilgisi Dersinde Asit BazlarKonusuna İlişkin Öğrenci Algılarına Etkisinin İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu (UTDAS) Uluslararası Tam metin bildiri |
9 | Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Ses Konusundaki KavramYanılgılarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyleİncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu (UTDAS) Uluslararası Tam metin bildiri |
10 | İlköğretim 3. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programlarının (2009-2015-2017) Kazanımlar Açısından Değerlendirilmesi EĞMİR ERAY,ARAS BANU,ÇELİK SEVCAN , Yayın Yeri:1. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
11 | İlköğretim 3.Sınıf Oyun ve Fiziki Etkinlikler Dersi Öğretim Programlarının (2007-2012-2017) Kazanımlar Açısından Değerlendirilmesi EĞMİR ERAY,Ferat Park,Demirbaş Hüseyin,Soner Karataş , Yayın Yeri:1. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
12 | İlköğretim 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının (2005-2013-2017) Kazanımlar Açısından Değerlendirilmesi EĞMİR ERAY,Cansu İçdi,Şiringül İrem,Karaçam Esra , Yayın Yeri:1. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
13 | Developing An Achievement Test Towards Evaluating Critical Thinking Skill EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences Uluslararası Özet bildiri |
14 | İlköğretim 3. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programlarının (2005-2013-2017) Kazanımlar Açısından Değerlendirilmesi EĞMİR ERAY,Saygılı Hatice,Can Elif,Fatma Pınar Nurcan,Cengiz Selin , Yayın Yeri:1. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
15 | The Relationship Between Pre-Service Teachers Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference Uluslararası Özet bildiri |
16 | Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Uygulama Okullarındaki Sınıf İçi Öğrenme Öğretme Sürecine İlişkin Görüşleri OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Ulusal Özet bildiri |
17 | Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Ulusal Özet bildiri |
18 | Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Ulusal Özet bildiri |
19 | Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Bilimsel Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygı Düzeyleri BAYAR Volkan,BAYAR Saadet Aylin,Ödemiş İbrahim Serkan,KAYIR Gökhan,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
20 | Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilerin Akademik Güdülenme Düzeyleri EĞMİR ERAY,İBRAHİM SERKAN ÖDEMİŞ,BAYAR VOLKAN,BAYAR SAADET AYLİN,GÖKHAN KAYIR , Yayın Yeri:VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
21 | Lisansüstü Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri Ödemiş İ Serkan,EĞMİR ERAY,Kayır Gökhan,BAYAR VOLKAN,BAYAR SAADET AYLİN , Yayın Yeri:VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
22 | Lisansüstü Öğrenim Gören Öğrencilerin Araştırma Etiği Hakkındaki Görüşleri BAYAR SAADET AYLİN,Kayır Gökhan,EĞMİR ERAY,Ödemiş İ Serkan,BAYAR VOLKAN , Yayın Yeri:VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
23 | Öğretmenlerin Okullarda Uygulanan Lisansüstü Araştırmalara İlişkin Tutumları Eskişehir İli Örneği KAYIR Gökhan,BAYAR Volkan,BAYAR Saadet Aylin,EĞMİR ERAY,ÖDEMİŞ İbrahim Serkan , Yayın Yeri:VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Ulusal Tam metin bildiri |
24 | Okullarda Cinsel Taciz Olgusu Hakkında Akademisyen Görüşleri EĞMİR ERAY,KOÇYİĞİT MEHMET , Yayın Yeri:International Symposium On Changes and New Trends In Education Uluslararası Tam metin bildiri |
25 | Teachers’ Views on Application of Snowball Method EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences Uluslararası Özet bildiri |
26 | Herkes İçin Eğitim Projesi Okul Sağlığı ve Beslenme Ödemiş İ Serkan,Kayır Gökhan,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:22. Eğitim Bilimleri Kurultayı Ulusal Özet bildiri |
27 | Lisansüstü Tez Danışmanlığının Değerlendirilmesi KAYIR GÖKHAN,EĞMİR ERAY,ÖDEMİŞ İBRAHİM SERKAN , Yayın Yeri:22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Ulusal Özet bildiri |
28 | Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Gözü İle Eğitime ve Yükseköğretime Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,Akçil Mustafa , Yayın Yeri:I. Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress) Uluslararası Özet bildiri |
29 | Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programının Farklı Sosyoekonomik Düzeye Sahip Öğrencilere Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
30 | Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programının Uygulanmasını Etkileyen Faktörler EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:26. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
31 | PHILIPS 66 TEKNİĞİNİN UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:3rd International Conference On The Changing World And Social Research Rome Italy Uluslararası Tam metin bildiri |
32 | Beceri Temelli Eleştirel Düşünem Becerisi Öğretiminin 5. Sınıf Öğrencilerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:3rd International Conference on the changing world and social research Rome, Italy Uluslararası Tam metin bildiri |
33 | Öğretmenlerin Hizmet Öncesi Eğitim Deneyimleri: Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:II. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018) Uluslararası Özet bildiri |
34 | Öğretmen Etkinliği Kavramı ve Öğretmen Etkinliğinin Türk Eğitim Sistemindeki Yeri ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:II. International Congress on Science and Education Uluslararası Özet bildiri |
35 | İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi OCAK İJLAL,EĞMİR ERAY,SAY MİNE , Yayın Yeri:AL-FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
36 | Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi EĞMİR ERAY,OCAK İJLAL , Yayın Yeri:AL-FARABI 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
37 | 2005-2018 Yılları Arasında Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına İlişkin Yapılan Araştırmaların Analizi EĞMİR ERAY,BEKTAŞ AYŞEGÜL,ÇELİK HİLAL SAĞ , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
38 | 2010-2018 Yılları Arasında Orta Öğretim Matematik Dersi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi EĞMİR ERAY,ÖZDEMİR MURAT HİLMİ , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
39 | 2005-2018 Yılları Arasında Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerini İnceleyen Araştırmaların Analizi EĞMİR ERAY,ACAR UMUT DÖNDÜ , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
40 | Ortaokul Öğrencilerinin Bitkilerde Çimlenme ve Büyüme Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tahmin-Gözlem-Açıklama Yöntemi ile İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY,ÇAKI MERVE NUR , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
41 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gazlar Konusundaki Yanlış ve Eksik Öğrenmelerinin Tahmin-Gözlem-Açıklama(TGA) Yöntemiyle Belirlenmesi ve Giderilmesi (Şaşırtan Balonlar) PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY,KIZILKAYA AYŞEGÜL , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
42 | 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersindeki Atom Modelleri Konusuna İlişkin Eksik ve Yanlış Öğrenmelerinin Belirlenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY,AZBAY ŞERİFE NUR , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
43 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asitler-Bazlar Konusundaki Öğrenme Eksikliklerinin Tahmin-Gözlem–Açıklama Yöntemiyle İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY,NEJLA KÜÇÜK , Yayın Yeri:3. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ Uluslararası Tam metin bildiri |
44 | Öğretmenlik Uygulamasının Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretim Süreçleri ve Sınıf Yönetimi Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi EĞMİR ERAY,ERDEM CAHİT , Yayın Yeri:28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
45 | 2005-2018 Yılları Arasında Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi EĞMİR ERAY,KARAKUYU AKIN , Yayın Yeri:28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
46 | Görüş Geliştirme Tekniğinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Uluslararası Tam metin bildiri |
47 | Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretiminin 5. Sınıf Öğrencilerine Etkisi EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:3rd International Conference On The Changing World And Social Research Uluslararası Tam metin bildiri |
48 | PHILIPS 66 TEKNİĞİNİN UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ EĞMİR ERAY,OCAK GÜRBÜZ , Yayın Yeri:3rd International Conference On The Changing World And Social Research Uluslararası Tam metin bildiri |
49 | Öğretmen Etkinliği Kavramı ve Öğretmen Etkinliğinin Türk Eğitim Sistemindeki Yeri ERDEM CAHİT,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
50 | Öğretmenlerin Hizmet Öncesi Eğitim Deneyimleri: Öğretmen Yetiştirme Üzerine Bir Analiz KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
51 | Gösterip Yaptırma Yönteminin Fen Bilgisi Dersinde Asit Bazlar Konusuna İlişkin Öğrenci Algılarına Etkisinin İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
52 | Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Ses Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle İncelenmesi PAŞA SALİH,EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
53 | Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Gözü ile Eğitime ve Yükseköğretime Bir Bakış KOÇYİĞİT MEHMET,EĞMİR ERAY,AKÇİL MUSTAFA , Yayın Yeri:1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
54 | CRITICAL THINKING DEVELOPMENT TENDENCIES OF PRE-SERVICE TEACHERS EĞMİR ERAY , Yayın Yeri:International Scientific and Practical Internet Conference Uluslararası Tam metin bildiri |
1 | Afyonkarahisar’da Değerlerimizi Anlatıyoruz Projesi: ADAP Danışman Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
2 | Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | Öğretmenlerin Philips 66 ve Görüş Geliştirme Öğretim Teknikleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
4 | 6-14 yaş grubu öğrencilerinin akademik, fiziksel, sosyal-duygusal, kültürel gelişimleri: Sorunlar ve çözümler Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
5 | 6-14 yaş grubu öğrencilerinin akademik, fiziksel, sosyal-duygusal, kültürel gelişimleri: Sorunlar ve çözümler–II Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | EĞİTİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME (MB SEÇ. II) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2019-2020 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 5 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 5 |
2019-2020 | PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2019-2020 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2019-2020 | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME (SEÇ) | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETİM PROGRAMLARININ FELSEFESİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | GELİŞMİŞ ÜLKELERDE EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2018-2019 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 4 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 5 |
2018-2019 | OKULA UYUM VE İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
2018-2019 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETİM MODELLERİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 5 |
2016-2017 | SEÇMELİ II (MATEMATİK EĞİTİMİNDE ALAN ÇALIŞMASI) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM PROGRAMLARININ FELSEFESİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | GELİŞMİŞ ÜLKELERDE EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 8 |
2017-2018 | İSTATİSTİK | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2019-2020 | GELİŞMİŞ ÜLKELERDE EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2019-2020 | ÖĞRETİM PROGRAMLARININ FELSEFESİ | Türkçe | 3 |
2019-2020 | YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA (DANIŞMANLIK) | Türkçe | 0 |
2019-2020 | DÖNEM PROJESİ | Türkçe | 0 |
2019-2020 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2018-2019 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 7 |
2017-2018 | GELİŞMİŞ ÜLKELERDE EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM PROGRAMLARININ FELSEFESİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 7 |
2017-2018 | PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2019-2020 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2019-2020 | SEÇMELİ (MB) PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2019-2020 | OKULA UYUM VE İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2018-2019 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2018-2019 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
2018-2019 | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME (SEÇ.) | Türkçe | 2 |
2017-2018 | OKULA UYUM VE İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 4 |
2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 5 |
2017-2018 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 5 |
2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İSTATİSTİK | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2017-2018 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2016-2017 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İSTATİSTİK | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması Iı | Türkçe | 5 |
2021-2022 | Öğretim Programlarının Felsefesi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Gelişmiş Ülkelerde Eğitim | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 5 |
2021-2022 | Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2018-2019 | ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
2017-2018 | OKULA UYUM VE İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Gelişmiş Ülkelerde Eğitim | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
2020-2021 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Dönem Projesi | Türkçe | 0 |
2020-2021 | Öğretim Programlarının Felsefesi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | HATEME AYSEL KUZU | 5. sınıf İngilizce programının stakeın ihtiyaca cevap verici program değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi |
2023 | MUSTAFA ACAR | Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalıkları ile Yaşam Boyu Öğrenmeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Afyonkarahisar Örneklemi) |
2023 | TUĞBA ÖZER | Öğretmenlerin Mesleki Kimlik Algıları ile 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri Arasındaki İlişki (Afyonkarahisar Örneklemi) |
2023 | GÖZDE HATİCE ÖZKARACA | Öğretmenlerin mesleki gelişim öz yeterliklerinin, yaratıcılığı besleme davranışlarına ve yaşam boyu öğrenme eğilimlerine etkisi. |
2023 | SİMGE GÜVEN | Tersine Eğitim Modelinin İngilizce Öğretiminde Akademik Başarıya ve Çevrimiçi Öz Düzenleme Becerilerine Etkisi |
2023 | REYHAN ÜNAL | Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Yaratıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki(Uşak Örneklemi) |
2023 | EMİNE ZERDALİ | Ortaokul öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2022 | AYŞEGÜL SARIKAYA | 7. sınıf matematik dersinde kullanılan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin akademik başarı, tutum ve eleştirel düşünme eğilimi üzerindeki etkisi |
2022 | TUĞBA BAKIR | Ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul örneklemi) |
2022 | BÜŞRA ZEYNEP EROĞLU | Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı epistemolojik inançları ile üstbilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki (Afyonkarahisar örneklemi) |
2022 | KÜBRA KIVRAK | Ortaokul Yedinci Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi |
2021 | SÜMEYYE ÇENGELCİ | Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl öğrenen becerileri ile üstbilişsel farkındalık düzeylerinin meslek öncesi öğretmen kimliği üzerindeki etkisi (Afyonkarahisar örneklemi) |
2020 | ARZU GÖRES | Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Öğretim Programına Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi) |
2020 | SELİN CENGİZ | Gerçekçi matematik öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, motivasyon ve kalıcılıkları üzerindeki etkisi |
2019 | UMUT ÖNER | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE ÖĞRETME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (İZMİR ÖRNEKLEMİ) |
2019 | SIDDIKA NUR KANDEMİR | Ortaokul öğrencilerinin epistemolojik inançlarının eleştirel düşünme eğilimleri ile akademik özyeterlilikleri üzerindeki etkisi (Afyonkarahisar örneklemi) |
2019 | MURAT HİLMİ ÖZDEMİR | Lise öğrencilerinin matematik odaklı epistomolojik inançları ile bilişüstü öğrenme stratejilerinin matematik başarısı üzerindeki etkisi (Afyonkarahisar örneklemi) |
2019 | ÖZLEM BİÇİCİ | ÜNİVERSİTE HAZIRLIK SINIFINDA OKUYAN ÖĞRENCİLERİN İNGİLİZCE ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2022- | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2021- | Fakülte Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2021- | Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2020-2022 | Arş. Uyg. Merkezi Müdürü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017- | Bölüm Başkan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | Altıntaş İmam Hatip Lisesi , Matematik Öğretmeni 2010 - 2013 |
2 | Afyon Bayat Çok Programlı Lisesi , Matematik Öğretmeni 2009 - 2010 |
3 | Konya Akören Çok Programlı Lisesi , Matematik Öğretmeni 2008 - 2009 |