- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
1993-1998 | Lisans | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | İLAHİYAT PR. |
1998-2000 | Yüksek Lisans | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | DİN EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) |
2000-2007 | Doktora | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | DİN EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2014- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ |
1 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinde Veli Beklentileri İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
2 | Din Eğitimi İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
3 | İLKOKULDA DİN KÜLTÜRÜ VEAHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
4 | İLKOKULDA DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
5 | Gençlik Dönemi Din Eğitimi İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
6 | Din Öğretiminde Hedefler İlahiyat Temel Alanı->Felsefe ve Din Bilimleri , ÇAKMAK FATİH 1 |
7 | İSLAMDA AİLE İlahiyat Temel Alanı>Felsefe ve Din Bilimleri>Din Eğitimi , ÇAKMAK FATİH 1 |
8 | İSLAMDA AİLE İlahiyat Temel Alanı>Felsefe ve Din Bilimleri>Din Eğitimi , ÇAKMAK FATİH 1 |
1 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , 2022 Uluslararası Hakemli DRJI, ResearchBib, SIS, ASSOS Indeks, Google Scholar Elektronik |
2 | Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Öğretmenlik İle İlgili
Metaforik Algılarının İncelenmesi
ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
3 | Ortaokul (6-7. Sınıflar) DKAB Dersi ile Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarındaki Değerler Üzerine Nitel Bir Araştırma: Değer Analizi ve Sınıflaması ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: TALIM: JOURNAL OF EDUCATION IN MUSLIM SOCIETIES AND COMMUNITIES , 2021 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
4 | Ortaokul Seçmeli Peygamberimizin Hayatı Dersi Öğretim Programı Hedefleri Üzerine Bir Analiz ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi , 2021 Uluslararası Hakemli Index Copernicus İnternational Elektronik |
5 | Din Öğretimi Alan Öğretmenlerinin Sınıf ve Sınıf Yönetimi Algılarının Metaforlar Üzerinden İncelenmesi ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
6 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
7 | Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2018 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
8 | Öğrencilerin Lise Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinden Beklentileri ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
9 | Kavram Haritası Yöntemi ve Din Öğretiminde Kullanımı, 9.Sınıf Ünite Açılımlarına Ait Kavram Haritaları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Disiplinler Arası Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Uluslararası Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), International Citation Index, Scientific Indexing Services (SIS) Elektronik |
10 | Din Öğretiminde Kavram Öğretimi (İman Kavramı Üzerine Bir Deneme) ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2017 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
11 | Velilerin Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Programına Yönelik Tutumları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
12 | Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
13 | Velilerin Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Programına Yönelik Tutum Ölçeği ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
1 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , 2022 Uluslararası Hakemli DRJI, ResearchBib, SIS, ASSOS Indeks, Google Scholar Elektronik |
2 | Ortaokul Seçmeli Peygamberimizin Hayatı Dersi Öğretim Programı Hedefleri Üzerine Bir Analiz ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi , 2021 Uluslararası Hakemli Index Copernicus İnternational Elektronik |
3 | Kavram Haritası Yöntemi ve Din Öğretiminde Kullanımı, 9.Sınıf Ünite Açılımlarına Ait Kavram Haritaları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Disiplinler Arası Sosyal Bilimler Dergisi , 2018 Uluslararası Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), International Citation Index, Scientific Indexing Services (SIS) Elektronik |
1 | Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Öğretmenlik İle İlgili
Metaforik Algılarının İncelenmesi
ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Ortaokul (6-7. Sınıflar) DKAB Dersi ile Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarındaki Değerler Üzerine Nitel Bir Araştırma: Değer Analizi ve Sınıflaması ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: TALIM: JOURNAL OF EDUCATION IN MUSLIM SOCIETIES AND COMMUNITIES , 2021 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
3 | Din Öğretimi Alan Öğretmenlerinin Sınıf ve Sınıf Yönetimi Algılarının Metaforlar Üzerinden İncelenmesi ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
4 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
5 | Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim , 2018 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
6 | Öğrencilerin Lise Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinden Beklentileri ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi , 2018 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
7 | Din Öğretiminde Kavram Öğretimi (İman Kavramı Üzerine Bir Deneme) ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: İlahiyat Araştırmaları Dergisi , 2017 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
8 | Velilerin Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Programına Yönelik Tutumları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
9 | Din Eğitiminde Program Geliştirme ve Aile Faktörü ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
10 | Velilerin Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Programına Yönelik Tutum Ölçeği ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri: Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , 2013 Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Elektronik |
1 | Gençlik Dönemi Gelişim Özellikleri Ve Gençlerin Din Eğitimi Sorunu ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri:UBEC ICSE International Congress on Science and Education Uluslararası Tam metin bildiri |
2 | Öğrencilerin Lise Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinden Beklentileri ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri:UBEK ICSE InternationalCongress on Science and Education Uluslararası Tam metin bildiri |
3 | Lise Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Programına Yönelik Tutumları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri:VIII. Uluslararası Afyonkarahisar Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
4 | Din Öğretiminde Mizah Yönteminin Kullanımı ÇAKMAK FATİH,UZ EMİN , Yayın Yeri:VIII: Uluslararası Afyonkarahisar Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
5 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğretmen Adaylarının Din Eğitiminde Etkili İletişim Becerilerine ve İletişim Engeli Oluşturabilecek Davranışlara Yönelik Tutumları ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri:I. Uluslararası Din Ve İnsan Sempozyumu “Din, Dil Ve İletişim” Uluslararası Tam metin bildiri |
6 | Pandemi Dönemi Üniversite Öğrencilerinin Değerler Algısı ÇAKMAK FATİH , Yayın Yeri:International Conference of Covid-19 (CONCOVID) Uluslararası Özet bildiri |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İhtisas Semineri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Eğitim Bilinlerine Giriş | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2018-2019 | İhtisas Semineri | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Bitirme Ödevi | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Bitirme Ödevi | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Mantık | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Felsefe | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Felsefe Tarihi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖLçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Din Felsefesi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Mantık | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Özel ÖĞretim Yöntemleri II | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Felsefeye Giriş | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İslam Ahlakı ve Felsefesi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Felsefe | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Din Felsefesi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Mantık | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Ahlak Felsefesi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Türk Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Felsefeye Giriş | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Din Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Çağdaş Öğrenme Kuramları ve Din Öğretimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Din Eğitimi ve Öğretiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Din Öğretiminde Temel Kavramlar | Türkçe | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2024 | HİMMET KASAN | Mühtedilerin Din Eğitimi Süreci Üzerine Bir Araştırma |
2023 | OKAN ATAŞ | Üniversite mezunu yetişkinlerin yaşlanma sürecindeki din eğitimi algısı |
2023 | HATİCE KILIÇARSLAN | İmam Hatip Liseleri ile İlahiyat Fakültelerinde hitabet ve mesleki uygulama dersinde karşılaşılan güçlüklere ilişkin görüşlerin incelenmesi |
2023 | MELİKE ARİFE SARIPINAR | Çocukluk Döneminde Din Eğitimi: Kur ́an da Bahsi Geçen Ebeveynler ve Çocuk Eğitimi Üzerine Bir İnceleme |
2023 | TUĞBA GÖKKAYA | Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitaplarının Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından İncelenmesi |
2023 | MERVE SARITAŞ | Türk modernleşmesinin yükseköğretimde din eğitimine etkisi |
2023 | RABİA EKİCİ | Din Kültürü Ahlak Bilgisi öğretmenlerine göre din öğretiminde duygu eğitimine yönelik görüşlerinin incelenmesi |
2022 | HATİCE ÇETİN | 1982-2022 Yıllarına Göre DKAB Öğretim Programı İçeriklerinin Karşılaştırılması:5.ve8.Sınıf örneği |
2022 | SEMİHA BAYRAKTAR | Ailenin Ergenlik Dönemindeki Çocukların Din Eğitimine Katkısı Üzerine Bir İnceleme |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2018- | Dekan Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2016- | Bölüm Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2015- | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | ODTU G.V. ÖZEL LİSESİ , ÖĞRETMEN 1999 - 2014 |