- Eğitim
- Akademik Ünvan
- Kitaplar
- Makaleler
- Bildiriler
- Projeler
- Dersler
- Yönetilen Tezler
- İdari Görevler
- Üniversite Dışı Deneyim
Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2005-2009 | Lisans | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
2011-2013 | Yüksek Lisans | PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) |
2013-2016 | Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2022- | DOÇENT | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2017-2022 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2012-2017 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
2010-2012 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ | REKTÖRLÜK |
1 | Eğitim Psikolojisi Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , GÜNGÖR FATİH 1 |
2 | Political, Pedagogical and Research Insights into Early Language Education Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi , GÜNGÖR FATİH 1 |
3 | Current Perspectives on Vocabulary Learning and Teaching Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi , GÜNGÖR FATİH 1 |
4 | Approaches and methods in second and foreign language teaching Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi , GÜNGÖR FATİH,YAYLI DEMET 1 |
5 | Öğrenme öğretme kuramları ve uygulamadaki yansımaları Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , OLĞUN MÜGE,GÜNGÖR FATİH 1 |
6 | Karma yöntem araştırmaları Tasarımı ve yürütülmesi Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , PEKER MURAT,GÜNGÖR FATİH 1 |
7 | Karma yöntem araştırmalarının temelleri Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri , PEKER MURAT,GÜNGÖR FATİH 1 |
8 | SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi , GÜNGÖR FATİH 1 |
9 | SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi , GÜNGÖR FATİH 1 |
10 | Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapa Zeka İş Birliği Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı , GÜNGÖR FATİH 2 |
1 | English Teachers Intentions to Continue Using Open Educational Resources Language Processing Technologies ÇALIŞKAN SAFA,GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Cukurova University Faculty of Education Journal , 2024 Uluslararası Hakemli ESCI, TR Dizin Elektronik |
2 | Development and Evaluation of an Image Processing-Based Kinesthetic Learning System YILDIZ DENİZ, FİDAN UĞUR, YILDIZ MEHMET, ER BÜŞRA, OCAK GÜRBÜZ, GÜNGÖR FATİH, OCAK İJLAL, AKYILDIZ ZEKİ , Yayın Yeri: Applied Sciences , 2024 Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Basılı+Elektronik |
3 | Clausal or phrasal: Variability of lexical bundles in L1 and Turkish L2 English research articles GÜNGÖR FATİH, UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: PASAA , 2023 Uluslararası Hakemli Scopus Elektronik |
4 | A comparison of vocabulary items for the eighth grade English coursebooks in Turkey GÜDÜCÜ ABDURRAHMAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Pamukkale University Journal of Education , 2022 Uluslararası Hakemli ESCI, TR Dizin Elektronik |
5 | The continuance intention of users toward mobile assisted language learning: The case of DuoLingo ÜNAL ERHAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
6 | Lexical bundle use and crosslinguistic influence in academic texts GÜNGÖR FATİH,UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: LINGUA , 2020 Uluslararası Hakemli SSCI Basılı |
7 | It was found that…: Introductory it Patterns by Native and Non-Native Authors GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Applied Linguistic , 2019 Uluslararası Hakemli ERIC, Scopus, ESCI, TR Dizin Elektronik |
8 | The Tensions Between EFL Teacher Identities and INSET in the Turkish Context GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: PROFILE: Issues in Teachers’ Professional Development , 2017 Uluslararası Hakemli ESCI, ERIC Elektronik |
9 | Learning styles of English preparatory school students and the relationship of their proficiency with learning styles and gender GÜNGÖR FATİH,SOFRACI GÜLSÜN,ÇELİK DİLEK,YAYLI DEMET , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2016 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | The Interplay between Text based Vocabulary Size and Reading Comprehension of Turkish EFL Learners GÜNGÖR FATİH,YAYLI DEMET , Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory & Practice , 2016 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
11 | A Comparative Analysis of Lexical Bundles Used by Native and Non native Scholars GÜNGÖR FATİH,UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: English Language Teaching , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
12 | Sociocultural adjustment of international students at Turkish universities GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: International Journal of Language Academy , 2015 Ulusal 0 ASOS Index Elektronik |
1 | English Teachers Intentions to Continue Using Open Educational Resources Language Processing Technologies ÇALIŞKAN SAFA,GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Cukurova University Faculty of Education Journal , 2024 Uluslararası Hakemli ESCI, TR Dizin Elektronik |
2 | Development and Evaluation of an Image Processing-Based Kinesthetic Learning System YILDIZ DENİZ, FİDAN UĞUR, YILDIZ MEHMET, ER BÜŞRA, OCAK GÜRBÜZ, GÜNGÖR FATİH, OCAK İJLAL, AKYILDIZ ZEKİ , Yayın Yeri: Applied Sciences , 2024 Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Basılı+Elektronik |
3 | Clausal or phrasal: Variability of lexical bundles in L1 and Turkish L2 English research articles GÜNGÖR FATİH, UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: PASAA , 2023 Uluslararası Hakemli Scopus Elektronik |
4 | A comparison of vocabulary items for the eighth grade English coursebooks in Turkey GÜDÜCÜ ABDURRAHMAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Pamukkale University Journal of Education , 2022 Uluslararası Hakemli ESCI, TR Dizin Elektronik |
5 | The continuance intention of users toward mobile assisted language learning: The case of DuoLingo ÜNAL ERHAN, GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Asian Journal of Distance Education , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
6 | Lexical bundle use and crosslinguistic influence in academic texts GÜNGÖR FATİH,UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: LINGUA , 2020 Uluslararası Hakemli SSCI Basılı |
7 | It was found that…: Introductory it Patterns by Native and Non-Native Authors GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Applied Linguistic , 2019 Uluslararası Hakemli ERIC, Scopus, ESCI, TR Dizin Elektronik |
8 | The Tensions Between EFL Teacher Identities and INSET in the Turkish Context GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: PROFILE: Issues in Teachers’ Professional Development , 2017 Uluslararası Hakemli ESCI, ERIC Elektronik |
9 | Learning styles of English preparatory school students and the relationship of their proficiency with learning styles and gender GÜNGÖR FATİH,SOFRACI GÜLSÜN,ÇELİK DİLEK,YAYLI DEMET , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2016 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
10 | The Interplay between Text based Vocabulary Size and Reading Comprehension of Turkish EFL Learners GÜNGÖR FATİH,YAYLI DEMET , Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory & Practice , 2016 Uluslararası 0 SSCI Elektronik |
11 | A Comparative Analysis of Lexical Bundles Used by Native and Non native Scholars GÜNGÖR FATİH,UYSAL GÜRDAL HACER HANDE , Yayın Yeri: English Language Teaching , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
1 | Sociocultural adjustment of international students at Turkish universities GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri: International Journal of Language Academy , 2015 Ulusal 0 ASOS Index Elektronik |
1 | The use of inferential lexical bundles in academic writing of expert writers: A contrastive study. GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:The 9th Inter-Varietal Applied Corpus Studies (IVACS) Conference Uluslararası Özet bildiri |
2 | It was found that…: Introductory it pattern by native and non-native scholars GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:4th Cukurova International ELT Conference Uluslararası Özet bildiri |
3 | Injecting TEYL courses into the curriculum of primary school education programs GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:The International Conference on Teaching Languages to Young Learners (SBATEYL-2017) Uluslararası Özet bildiri |
4 | Frequencies of conjunctions in the research articles by native and non native speakers of English A quantitative study GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:11th Lancaster University International Postgraduate Conference Uluslararası Özet bildiri |
5 | The relationship between personality types and self efficacy perceptions of student teachers GÜNGÖR FATİH,KURT HAKAN,EKİCİ GÜLAY , Yayın Yeri:5th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
6 | The relationship among teacher efficacy efficacy regarding teaching and responsibility for student achievement KURT HAKAN,GÜNGÖR FATİH,EKİCİ GÜLAY , Yayın Yeri:5th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
7 | Sociocultural adjustment of international students at Turkish universities GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:Cukurova International ELT Teachers Conference Uluslararası Özet bildiri |
8 | The effect of classroom management course on self efficacy of student teachers regarding teaching KURT HAKAN,EKİCİ GÜLAY,GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:5th World Conference on Educational Sciences Uluslararası Tam metin bildiri |
9 | Enjoyable listening with creative techniques GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:11th METU International ELT Convention Uluslararası Özet bildiri |
10 | Self-efficacy and anxiety perceptions of pre-service EFL teachers GÜNGÖR FATİH, YAYLI DEMET , Yayın Yeri:2nd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics Uluslararası Özet bildiri |
11 | Self-efficacy and anxiety perceptions of pre-service EFL teachers GÜNGÖR FATİH, YAYLI DEMET , Yayın Yeri:2nd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics Uluslararası Özet bildiri |
12 | Use of the Passive Voice in L1 And L2 English Research Articles GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:The International Multidisciplinary Research Conference Uluslararası Özet bildiri |
13 | A Cross-Cultural Comparison of Trends in Educational Sciences: A Keyword Analysis of Research Articles GÜNGÖR FATİH , Yayın Yeri:International Congress on Science and Education Uluslararası Özet bildiri |
1 | Crosslinguistic Analysis of Verb Collocations in L1 English and L2 English Research Articles Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
2 | Crosslinguistic analysis of some lexical items in L1 english and L2 english research articles Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı |
3 | Afyonkarahisar İlinde TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) Başarısını Etkileyen Faktörlerin Tespiti ve Gerekli Çözüm Önerilerinin Sunulması Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı |
4 | Görüntü İşleme Tabanlı Kinestetik Öğrenme Sisteminin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi Araştırmacı -Tübitak 1002 Tamamlandı |
5 | Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Öğrencilere İngilizce Bilimsel Makale Yazım ve Yayımlama Kursu Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
6 | Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü öğrencilere İngilizce bilimsel makale yazım ve yayımlama kursu Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı |
7 | International Study of 24-Hour Movement Behaviours in the Early Years: The SUNRISE Pilot Study Araştırmacı Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar Tamamlandı |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Yabancı Dil II | İngilizce | 2 |
2019-2020 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Yabancı Dil Öğretimi I | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Yabancı Dil I (İngilizce) | İngilizce | 2 |
2018-2019 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Yabancı Dil II (İngilizce) | İngilizce | 2 |
2018-2019 | Uzmanlık Alan | Türkçe | 8 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Yabancı Dil I (İngilizce) | İngilizce | 2 |
2018-2019 | Yabancı Dil Öğretimi I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Uzmanlık Alan Dersi | İngilizce | 8 |
2017-2018 | Seçmeli II (Mesleki İngilizce) | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Yabancı Dil Öğretimi I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
2016-2017 | Seçmeli II (Matematik Eğitiminde Alan Çalışması) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Seçmeli II (Mesleki İngilizce) | İngilizce | 3 |
2016-2017 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Yabancı Dil I | İngilizce | 2 |
2021-2022 | İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Academic Writing I | İngilizce | 2 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Alan Eğitiminde Araştırma | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Yabancı Dil Öğretimi I | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Yabancı Dil I | İngilizce | 2 |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Yabancı Dil II | İngilizce | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | İngilizce | 2 |
2021-2022 | Yabancı Dil II | İngilizce | 2 |
2021-2022 | Yabancı Dil Öğretimi II | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Reading Skills II | İngilizce | 2 |
2021-2022 | Academic Writing II | İngilizce | 2 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Yabancı Dil I | İngilizce | 2 |
2022-2023 | Yabancı Dil Öğretimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Academic Writing I | İngilizce | 2 |
2022-2023 | Introduction to Second Language Acquisition | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Reading Skills II | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Teaching English Language Skills I | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Yabancı Dil Öğretimi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Introduction to Second Language Acquisition | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Academic Reading and Writing I | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Teaching English Language Skills II | İngilizce | 3 |
2023-2024 | Research Methods in Language Teaching | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Academic Reading and Writing II | İngilizce | 3 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | SAFA ÇALIŞKAN | İngilizce öğretmenlerinin açık eğitim kaynaklarından dil işleme teknolojilerini kullanmaya devam etme niyetlerinin incelenmesi |
2020 | ABDURRAHMAN GÜDÜCÜ | Sekizinci sınıf seviyesinde kullanılan İngilizce ders kitaplarındaki kelime öğelerinin karşılaştırılması |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2019- | Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017- | Fakülte Kurulu Üyeliği | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017- | Anabilim Dalı Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2017- | Bölüm Başkanı | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
2014- | Erasmus Koordinatörü | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ |
1 | Beypazarı Ticaret Meslek Lisesi , İngilizce Öğretmeni 2009 - 2010 |
2 | Beypazarı Halk Eğitimi Merkezi , Usta Öğretici (İngilizce) 2009 - 2010 |