Yıl | Program | Üniversite | Bölüm |
---|---|---|---|
2004-2005 | Lisans | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) |
2005-2008 | Lisans | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ |
2009-2012 | Yüksek Lisans | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) |
2012-2017 | Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | SINIF EĞİTİMİ (DR) |
Yıl | Unvan | Üniversite | Birim |
---|---|---|---|
2018- | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ |
1 | Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler 1 Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim , ULU HACER 1 |
2 | Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler 2 Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim , ULU HACER 1 |
3 | İlkokulda eğitim ve öğretim
Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi , ULU HACER 1 |
4 | İlkokul öğrencileri için etkinliklerle Türkçe öğretimi Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi , ULU HACER 1 |
1 | Okuma güçlüğü olan üçüncü sınıf öğrencisinin yankılayıcı okuma ve SQ4R stratejileri yoluyla okuma becerisinin geliştirilmesi ULU BİLİM HACER , Yayın Yeri: Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Basılı+Elektronik |
2 | Investigation of the relationships between vocabulary, reading comprehension and writing skills of fourth grade primary school students AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL, ULU BİLİM HACER , Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture , 2022 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
3 | Prospective teachers’ views on refugee children’s adaptation AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL, ULU HACER , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
4 | An analysis of the studies on “the values in children‟s literature products” in Turkey KURTDEDE FİDAN NURAY, ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
5 | Türkiyedeki dijital öyküleme çalışmalarının eğilimi ULU HACER , Yayın Yeri: Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , 2021 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
6 | Creative writing exercises study in 1-8th grade Turkish textbooks ULU HACER, YEMENİCİ ALİYE İLKAY , Yayın Yeri: African Educational Research Journal , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
7 | Öğretmen adaylarının okuma stratejileri bilişsel farkındalık düzeylerinin incelenmesi YEMENİCİ ALİYE İLKAY, ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
8 | Sosyal ağların öğretmen adaylarının eğitimlerine ve dil becerilerinin gelişimine etkileri ULU HACER , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
9 | The development of metacognitive awareness of reading strategies through WebQuest based teaching ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri: Pegem Journal of Education and Instruction , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
10 | Examining the relationships between the attitudes towards reading and reading habits, metacognitive awarenesses of reading strategies and critical thinking tendencies of pre-service teachers ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
11 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin dik temel yazılarının okunaklılık ve yazım hataları açısından incelenmesi ULU HACER , Yayın Yeri: Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , 2019 Uluslararası 0 Scientific Indexing Services Elektronik |
12 | Investigation of fourth grade primary school students creative writing and story elements in narrative text writing skills ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
13 | Investigation of pre-service teachers’ critical reading self-efficacy ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri: Journal of Human Sciences , 2019 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
14 | Öğretmen adaylarının dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerine ilişkin metaforik algıları ULU HACER , Yayın Yeri: Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
15 | Öğretmen adaylarının ekran okuma öz yeterlik algılarının incelenmesi ULU HACER,ZELZELE EMİNE BİRGÜL , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , 2018 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
16 | İlköğretim öğrencilerinin fen öğretimine yönelik zihinsel modellerinin incelenmesi ULU HACER,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Educatioal Sciences , 2018 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ, TR Dizin Elektronik |
17 | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma eğilimleri, tutumları ile yazma başarıları arasındaki ilişki ULU HACER , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2018 Uluslararası 0 Art Index (Art Research Database, EBSCO) Elektronik |
18 | Ekran okumada bir yol: Ağ araştırması (WebQuest)’na dayalı öğretim yoluyla okuduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2018 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ, Elektronik |
19 | Ekran okuma öz yeterlik algı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2018 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ, TR Dizin Elektronik |
20 | Öğretmen adaylarının çok katmanlı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies , 2017 Uluslararası 0 Index Copernicus, EBSCO, TR Dizin Elektronik |
21 | Dördüncü sınıf fen ve teknoloji derslerinin diyalojik öğretim açısından analizi üzerine bir araştırma ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2017 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
22 | Öğretmen adaylarının e-kitap kavramına ilişkin metaforik algıları ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Languages’xx Education , 2017 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
23 | The relationship between multimodal literacy of pre-service teachers and their perception of self-efficacy in critical reading ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL,BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
24 | The effects of repetitive reading and PQRS strategy in the development of reading skill ULU HACER,AKYOL HAYATİ , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
25 | Multimodal literacy scale: A study of validity and reliability BULUT BERKER,ULU HACER,KAN ADNAN , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2015 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
26 | Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerini kullanım amaçları, eleştirel düşünme eğilimleri ve medya okuryazarlıkları arasındaki ilişkiler ULU HACER,BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Uluslararası 0 ESCI, SCOPUS, TR Dizin Elektronik |
1 | Okuma güçlüğü olan üçüncü sınıf öğrencisinin yankılayıcı okuma ve SQ4R stratejileri yoluyla okuma becerisinin geliştirilmesi ULU BİLİM HACER , Yayın Yeri: Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi , 2023 Uluslararası Hakemli TR DİZİN Basılı+Elektronik |
2 | Investigation of the relationships between vocabulary, reading comprehension and writing skills of fourth grade primary school students AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL, ULU BİLİM HACER , Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture , 2022 Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Elektronik |
3 | An analysis of the studies on “the values in children‟s literature products” in Turkey KURTDEDE FİDAN NURAY, ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
4 | Türkiyedeki dijital öyküleme çalışmalarının eğilimi ULU HACER , Yayın Yeri: Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , 2021 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
5 | Creative writing exercises study in 1-8th grade Turkish textbooks ULU HACER, YEMENİCİ ALİYE İLKAY , Yayın Yeri: African Educational Research Journal , 2021 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
6 | Öğretmen adaylarının okuma stratejileri bilişsel farkındalık düzeylerinin incelenmesi YEMENİCİ ALİYE İLKAY, ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
7 | Sosyal ağların öğretmen adaylarının eğitimlerine ve dil becerilerinin gelişimine etkileri ULU HACER , Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi , 2020 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
8 | The development of metacognitive awareness of reading strategies through WebQuest based teaching ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri: Pegem Journal of Education and Instruction , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
9 | Examining the relationships between the attitudes towards reading and reading habits, metacognitive awarenesses of reading strategies and critical thinking tendencies of pre-service teachers ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
10 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin dik temel yazılarının okunaklılık ve yazım hataları açısından incelenmesi ULU HACER , Yayın Yeri: Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , 2019 Uluslararası 0 Scientific Indexing Services Elektronik |
11 | Investigation of fourth grade primary school students creative writing and story elements in narrative text writing skills ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education , 2019 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
12 | Öğretmen adaylarının dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerine ilişkin metaforik algıları ULU HACER , Yayın Yeri: Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi , 2019 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
13 | Öğretmen adaylarının ekran okuma öz yeterlik algılarının incelenmesi ULU HACER,ZELZELE EMİNE BİRGÜL , Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , 2018 Uluslararası 0 TR DİZİN Elektronik |
14 | İlköğretim öğrencilerinin fen öğretimine yönelik zihinsel modellerinin incelenmesi ULU HACER,OCAK İJLAL , Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Educatioal Sciences , 2018 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ, TR Dizin Elektronik |
15 | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma eğilimleri, tutumları ile yazma başarıları arasındaki ilişki ULU HACER , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2018 Uluslararası 0 Art Index (Art Research Database, EBSCO) Elektronik |
16 | Ekran okumada bir yol: Ağ araştırması (WebQuest)’na dayalı öğretim yoluyla okuduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2018 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ, Elektronik |
17 | Ekran okuma öz yeterlik algı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2018 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ, TR Dizin Elektronik |
18 | Öğretmen adaylarının çok katmanlı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies , 2017 Uluslararası 0 Index Copernicus, EBSCO, TR Dizin Elektronik |
19 | Dördüncü sınıf fen ve teknoloji derslerinin diyalojik öğretim açısından analizi üzerine bir araştırma ULU HACER , Yayın Yeri: Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2017 Uluslararası 0 TR Dizin, Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
20 | Öğretmen adaylarının e-kitap kavramına ilişkin metaforik algıları ULU HACER , Yayın Yeri: International Journal of Languages’xx Education , 2017 Uluslararası 0 Index Copernicus, DOAJ Elektronik |
21 | The relationship between multimodal literacy of pre-service teachers and their perception of self-efficacy in critical reading ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL,BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies , 2017 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
22 | The effects of repetitive reading and PQRS strategy in the development of reading skill ULU HACER,AKYOL HAYATİ , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2016 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
23 | Multimodal literacy scale: A study of validity and reliability BULUT BERKER,ULU HACER,KAN ADNAN , Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research , 2015 Uluslararası 0 Journals Indexed in Eric Elektronik |
24 | Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerini kullanım amaçları, eleştirel düşünme eğilimleri ve medya okuryazarlıkları arasındaki ilişkiler ULU HACER,BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Uluslararası 0 ESCI, SCOPUS, TR Dizin Elektronik |
1 | Prospective teachers’ views on refugee children’s adaptation AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL, ULU HACER , Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi , 2021 Ulusal Hakemli TR DİZİN Elektronik |
2 | Investigation of pre-service teachers’ critical reading self-efficacy ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri: Journal of Human Sciences , 2019 Ulusal 0 Türk Eğitim İndeksi Elektronik |
1 | Öğretmen adaylarının e-kitap kavramına ilişkin metaforik algıları ULU HACER , Yayın Yeri:1. Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
2 | Dördüncü sınıf fen ve teknoloji derslerinin diyalojik öğretim açısından analizi üzerine bir araştırma ULU HACER , Yayın Yeri:1. Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
3 | Ağ Araştırması’na (WebQuest) dayalı öğretim yoluyla okuduğunu anlama becerisi ve okuma stratejileri üstbilişsel farkındalığının gelişimi ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri:1. Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
4 | Öğretmen adaylarının çok katmanlı okuryazarlık ile eleştirel okuma öz yeterlik algıları arasındaki ilişki ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri:1. Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
5 | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma becerilerinin değerlendirilmesi üzerine bir çalışma ULU HACER , Yayın Yeri:Uluslarası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR8) Uluslararası Özet bildiri |
6 | Ekran okuma öz yeterlik ölçeği ULU HACER , Yayın Yeri:Uluslarası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR8) Uluslararası Özet bildiri |
7 | Ağ Araştırması (WebQuest)’na dayalı öğretimin 4. Sınıf öğrencilerinin ‘‘Güzel Ülkem Türkiye’’ temasındaki akademik başarılarına etkisi ULU HACER,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri:Uluslarası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR8) Uluslararası Özet bildiri |
8 | Yazma başarısını etkileyen faktörler ULU HACER , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
9 | Sınıf öğretmeni adaylarının ekran okuma öz yeterlik algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi ULU HACER,ZELZELE EMİNE BİRGÜL , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
10 | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yazma eğilim ve tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi ULU HACER , Yayın Yeri:I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
11 | Investigation of multimodal literacy levels of preservice teachers in terms of different variables ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri:4th International Conference on Social Sciences Education Research Uluslararası Özet bildiri |
12 | Investigation of elementary and Turkish prospective teachers’ critical reading self efficacy in terms of different variables ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri:4th International Conference on Social Sciences Education Research Uluslararası Özet bildiri |
13 | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazma becerilerinin teknoloji destekli öğretim yoluyla geliştirilmesi ULU HACER , Yayın Yeri:IV. International Eurasian Journal Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
14 | İlkokul dördüncü sınıf Türkçe dersi öğrenme-öğretme sürecinin otoriter ve diyalojik söylev açısından değerlendirilmesi ULU HACER,AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri:15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
15 | İlkokul dördüncü sınıf öğrenci diyaloglarının değerlendirilmesi üzerine bir çalışma ULU HACER , Yayın Yeri:15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
16 | Okuma ve anlama becerilerinin geliştirilmesinde tekrarlayıcı okuma yöntemi ile PQRS stratejisinin kullanımı üzerine bir çalışma AKYOL HAYATİ,ULU HACER , Yayın Yeri:II. Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
17 | Çok katmanlı okuryazarlık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması BULUT BERKER,ULU HACER,KAN ADNAN , Yayın Yeri:I. Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
18 | Okurun beklenti ufkunun tespit edilmesinde alımlama estetiği kuramının uygulanması üzerine bir çalışma ULU HACER , Yayın Yeri:II. Eurasian Educational Research Congress Uluslararası Özet bildiri |
19 | İlkokul öğrencilerinin bitki kavramı algılarının çizim yöntemi ile incelenmesi OCAK GÜRBÜZ,OCAK İJLAL,ULU HACER , Yayın Yeri:10. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Ulusal Özet bildiri |
20 | İlkokul dördüncü ve beşince sınıf velilerinin proje ve performans ödevlerine yönelik görüşleri DUBAN NİL,ULU HACER , Yayın Yeri:9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ulusal Özet bildiri |
21 | The Evaluation of the Reading Motivations of Pre-Service Teachers (Öğretmen adaylarının okuma motivasyonlarının değerlendirilmesi) ULU HACER,BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri:1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Uluslararası Tam metin bildiri |
22 | Öğretmen adaylarının göçmenlerin uyumuna ilişkin görüşleri AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL,ULU HACER , Yayın Yeri:30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
23 | Öğretmen adaylarının ekran okuma öz yeterlik algılarının incelenmesi ULU HACER, ZELZELE EMİNE BİRGÜL , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
24 | Öğretmen adaylarının okuma stratejileri üstbilişsel farkındalık düzeyleri YEMENİCİ ALİYE İLKAY, ULU HACER , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
25 | Yeni okuryazarlık uygulamaları olarak sosyal ağların öğretmen adaylarının eğitimlerine ve dil becerilerinin gelişimine etkileri ULU HACER , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
26 | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin kelime hazineleri, okuduğunu anlama ve yazma becerileri arasındaki ilişkiler ULU HACER , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
27 | Öğretmen adaylarının gözünden günümüzde bilgi okuryazarlığı kavramına yeniden bakış: Meta okuryazarlığı ULU HACER , Yayın Yeri:3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
28 | Öğretmen adaylarının okuma ve okuma alışkanlığına yönelik tutumları, okuma stratejileri üstbilişsel farkındalıkları ve eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişkiler ULU HACER , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
29 | Okuma güçlüğünün giderilmesinde yankılayıcı okuma ve GSOYBY (SQ4R) stratejisinin etkisi ULU HACER , Yayın Yeri:2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi Uluslararası Özet bildiri |
30 | Okuma motivasyonunu etkileyen faktörler BAŞ ÖZLEM, ULU HACER, AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
31 | Öğretmen adaylarının sosyal ağ sitelerini kullanım amaçları, eleştirel düşünme eğilimleri ve medya okuryazarlıkları arasındaki ilişkiler ULU HACER, BAŞ ÖZLEM , Yayın Yeri:1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Uluslararası Özet bildiri |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 1 | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2018-2019 | İlköğretimde Drama | Türkçe | 4 |
2018-2019 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Okuma ve Yazma Güçlüklerinin Tespit Edilmesi ve Giderilmesi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İlk Okuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Okuma ve Yazmada Bilişsel ve Duyuşsal Süreçler: Geleneksel ve Yeni Okuryazarlık Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Okul Deneyimi 1 | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Okuma ve Yazma Güçlüklerinin Tespit Edilmesi ve Giderilmesi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İlk Okuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İlkokulda Drama | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Deneyimi 1 | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Okuma ve Yazmada Bilişsel ve Duyuşsal Süreçler: Geleneksel ve Yeni Okuryazarlık Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı |
---|---|---|
2023 | MUHAMMED SAİD AVAZ | Doru isimli çizgi filminin sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerler bağlamında incelenmesi |
2023 | RABİA KARAMAN OĞUZ | İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin öz düzenleyici yazma becerilerine ilişkin görüşleri |
2022 | TUFAN COŞKUN | İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumları, Okuma Kaygıları ve Okuma Motivasyonlarının İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi) |
2021 | TUNAHAN ÖZYALÇIN | Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Dijital Okuma Sitelerinin İncelenmesi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi |
2020 | İREMNUR ŞEN | İlk Okuma Yazma Eğitimi Bağlamında Türkiye ve Belçika Eğitiminin Karşılaştırılması |
2019 | SENİYE NUR AKINCI | İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi (Kütahya Örneklemi) |
Yıl | Ünvan | Üniversite | Birim |
---|